Kawasaki GTR 1400

Svatko ima svoj tip i nacin voznje
GTR ionako nije R motor, prema tome mislim da je michelin jako dobar izbor za njega..
Ono sto tebi pase od guma, nemora i meni i obrnuto.
Svatko treba naci gumu i prilagoditi vrstu nacinu voznje i motoru dakako...
 
jel moguce da u Splitu nema niti jedan gtr osim ovog pandurskog?Nekako bj ga volija vidit ono malo uzivo iz blizine...
 
Ja nema šanse da stavim išta drugo osim Michelin pilot power 2 ct. Guma je savršenstvo i po kiši i po suhom drži ne troši se previše i jako je udobna,a što se tiče prebacivanja motora iz zavoja u zavoj i u tom segmentu je Michelin klasa za sebe.
 
BIKERZZR1400 said:
Ja nema šanse da stavim išta drugo osim Michelin pilot power 2 ct. Guma je savršenstvo i po kiši i po suhom drži ne troši se previše i jako je udobna,a što se tiče prebacivanja motora iz zavoja u zavoj i u tom segmentu je Michelin klasa za sebe.
Mene je guma razočarala, i osim prebacivanja motora u kraćim zavojima po svemu je lošija od Bridgestona BT 21, a izrazito loša mi se pokazala na naglim kočenjima gdje motor doslovno pliva isto kao i kod ubrzavanja na mokroj podlozi.Guma je i preosjetljiva i na promjene od 1-2 bara gdje dolazi do prevelike promjene voznih svojstava a nailaskom na bijelu liniju doslovno ne drži ni trunku.
Guma je za touring vožnju i ništa više :(
 
GSX 1402 said:
Mene je guma razočarala, i osim prebacivanja motora u kraćim zavojima po svemu je lošija od Bridgestona BT 21, a izrazito loša mi se pokazala na naglim kočenjima gdje motor doslovno pliva isto kao i kod ubrzavanja na mokroj podlozi.Guma je i preosjetljiva i na promjene od 1-2 bara gdje dolazi do prevelike promjene voznih svojstava a nailaskom na bijelu liniju doslovno ne drži ni trunku.
Guma je za touring vožnju i ništa više :(
Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.
 
BIKERZZR1400 said:
Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.
Što se tiće držanja po kiši Bridgestone i Michelin su tu negdje ali prilikom otvaranja gasa kod Michelina mi dolazi do nekontroliranog šetanja zadnjeg kraja(više puta se dogodilo) dok kod Bridgestona eventualno do proklizavanja kotaća, bijela crta je opča opasnost sa Michelinom dok Bridgestone tu prolazi glatko bez trzaja.
Bridgestone mi daje puno bolju komunikaciju sa podlogom kad se zagrije za što mu je potrebno više vremena od Michelina.
Ali ono što mi niti jedan Bridgestone nije napravio je plesanje motora pri naglom koćenju.
Za touring vožnju je Michelin odlićan jer zbog svog oblika povećava upravljivost po zavojima i treba mu malo vremena za zagrijavanje ali kod sportske vožnje je loš u više aspekata od koćenja, nestabilnosti na većim brzinama, nedovoljno informacija sa podlogom i laganog plivanja motora kroz zavoj koji sa drugim proizvođaćem guma ide kao po šinama.
 
wbst said:
jel moguce da u Splitu nema niti jedan gtr osim ovog pandurskog?Nekako bj ga volija vidit ono malo uzivo iz blizine...

Jedina ti sansa da ga vidis u zivo kada dojdem ja kod Blaža na servis  :jesus:
 
wbst said:
jel moguce da u Splitu nema niti jedan gtr osim ovog pandurskog?Nekako bj ga volija vidit ono malo uzivo iz blizine...

Imaš ih na autobusnim kolodvorima XD
 
Arihant said:
Imaš ih na autobusnim kolodvorima XD
jesam na tvom fićeku vidio naljepnicu
-kad narastem biti ću GTR-
:misli:

:LOL: :LOL: :LOL:
 
GSX 1402 said:
jesam na tvom fićeku vidio naljepnicu
-kad narastem biti ću GTR-
:misli:

:LOL: :LOL: :LOL:

Čekaj moram prvo položiti za bus da bih mogao voziti bus XD
 
BIKERZZR1400 said:
Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.

BT016 i po kiši i po suhom meni bolji od pilot Pure koji sad imam gore (zajeb od gume ) , kad se potroši vraćam se na Bridgestone i ne izmišljam više toplu vodu , ta je već odavno izmišljena .
 
jota said:
BT016 i po kiši i po suhom meni bolji od pilot Pure koji sad imam gore (zajeb od gume ) , kad se potroši vraćam se na Bridgestone i ne izmišljam više toplu vodu , ta je već odavno izmišljena .
A ti si bridgeston mann (y)
 
GSX 1402 said:
Što se tiće držanja po kiši Bridgestone i Michelin su tu negdje ali prilikom otvaranja gasa kod Michelina mi dolazi do nekontroliranog šetanja zadnjeg kraja(više puta se dogodilo) dok kod Bridgestona eventualno do proklizavanja kotaća, bijela crta je opča opasnost sa Michelinom dok Bridgestone tu prolazi glatko bez trzaja.
Bridgestone mi daje puno bolju komunikaciju sa podlogom kad se zagrije za što mu je potrebno više vremena od Michelina.
Ali ono što mi niti jedan Bridgestone nije napravio je plesanje motora pri naglom koćenju.
Za touring vožnju je Michelin odlićan jer zbog svog oblika povećava upravljivost po zavojima i treba mu malo vremena za zagrijavanje ali kod sportske vožnje je loš u više aspekata od koćenja, nestabilnosti na većim brzinama, nedovoljno informacija sa podlogom i laganog plivanja motora kroz zavoj koji sa drugim proizvođaćem guma ide kao po šinama.
Upravo montirane bridgestone bt023 pa će mo vidjeti...imao sam bt016 i izdržale 5500km ali stvarno nisu bježale preko bijelih crts...jako dobra guma
Mislim da je bridgestone bar što se tiće ovih guma jako dobar
 
jaki said:
Upravo montirane bridgestone bt023 pa će mo vidjeti...imao sam bt016 i izdržale 5500km ali stvarno nisu bježale preko bijelih crts...jako dobra guma
Mislim da je bridgestone bar što se tiće ovih guma jako dobar

Baš me intersira nečije mišljenje o BT023 , javi iskustva kad se malo provozaš .
 
jota said:
Baš me intersira nečije mišljenje o BT023 , javi iskustva kad se malo provozaš .
Idem sutra prema ZADRU pa će mo vidjeti....
Zna netko gdje bih mogao apartman na 2 dana uzeti...može i okolica
 
Evo došao sam iz Zadra pa da kažem nešto laički o novim bt023
Na motoru smo bili dvoje s bisagama i svim ostalim glupostima,znači turistička vožnja bez grča i izbacivanja koljena.
Gume s ODLIČNE..brzo se ugriju a onda drže jako dobro i nisu popustile niti jedanput
Na ravnome djelu išao sam preko Maslenice,te poslije zaobilaznicom oko  250km/h motor čudo---miran i stabilan skoro da možeš pustiti volan
motor je na pravcu jako jako stabilan.
Preko bijelih crta motor ne bježi ako niste na full otvorenom gasu
Prije sam imao bt016 koje su mekše i sve super ali ako se voziš po ravnome ode na sredini odmah.
Po kiši bt 023 je čudo naspram bt021...
prešao sam s ovim novima 950km pa evo malo slika..gotovo nema traga trošenja
Eto malo subjektivnih dojmova o ovome modelu kojeg preporučujem za nas teškaše.. :mrgreen: