Mene je guma razočarala, i osim prebacivanja motora u kraćim zavojima po svemu je lošija od Bridgestona BT 21, a izrazito loša mi se pokazala na naglim kočenjima gdje motor doslovno pliva isto kao i kod ubrzavanja na mokroj podlozi.Guma je i preosjetljiva i na promjene od 1-2 bara gdje dolazi do prevelike promjene voznih svojstava a nailaskom na bijelu liniju doslovno ne drži ni trunku.BIKERZZR1400 said:Ja nema šanse da stavim išta drugo osim Michelin pilot power 2 ct. Guma je savršenstvo i po kiši i po suhom drži ne troši se previše i jako je udobna,a što se tiče prebacivanja motora iz zavoja u zavoj i u tom segmentu je Michelin klasa za sebe.
Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.GSX 1402 said:Mene je guma razočarala, i osim prebacivanja motora u kraćim zavojima po svemu je lošija od Bridgestona BT 21, a izrazito loša mi se pokazala na naglim kočenjima gdje motor doslovno pliva isto kao i kod ubrzavanja na mokroj podlozi.Guma je i preosjetljiva i na promjene od 1-2 bara gdje dolazi do prevelike promjene voznih svojstava a nailaskom na bijelu liniju doslovno ne drži ni trunku.
Guma je za touring vožnju i ništa više![]()
Što se tiće držanja po kiši Bridgestone i Michelin su tu negdje ali prilikom otvaranja gasa kod Michelina mi dolazi do nekontroliranog šetanja zadnjeg kraja(više puta se dogodilo) dok kod Bridgestona eventualno do proklizavanja kotaća, bijela crta je opča opasnost sa Michelinom dok Bridgestone tu prolazi glatko bez trzaja.BIKERZZR1400 said:Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.
wbst said:jel moguce da u Splitu nema niti jedan gtr osim ovog pandurskog?Nekako bj ga volija vidit ono malo uzivo iz blizine...
wbst said:jel moguce da u Splitu nema niti jedan gtr osim ovog pandurskog?Nekako bj ga volija vidit ono malo uzivo iz blizine...
jesam na tvom fićeku vidio naljepnicuArihant said:Imaš ih na autobusnim kolodvorima XD
GSX 1402 said:jesam na tvom fićeku vidio naljepnicu
-kad narastem biti ću GTR-
:misli:
![]()
![]()
![]()
BIKERZZR1400 said:Ja se s Bridgestonom po kiši niti približno mogao voziti kao s Michelinom,ali O.K. svatko ima svoj stil vožnje.
A ti si bridgeston mannjota said:BT016 i po kiši i po suhom meni bolji od pilot Pure koji sad imam gore (zajeb od gume ) , kad se potroši vraćam se na Bridgestone i ne izmišljam više toplu vodu , ta je već odavno izmišljena .
Upravo montirane bridgestone bt023 pa će mo vidjeti...imao sam bt016 i izdržale 5500km ali stvarno nisu bježale preko bijelih crts...jako dobra gumaGSX 1402 said:Što se tiće držanja po kiši Bridgestone i Michelin su tu negdje ali prilikom otvaranja gasa kod Michelina mi dolazi do nekontroliranog šetanja zadnjeg kraja(više puta se dogodilo) dok kod Bridgestona eventualno do proklizavanja kotaća, bijela crta je opča opasnost sa Michelinom dok Bridgestone tu prolazi glatko bez trzaja.
Bridgestone mi daje puno bolju komunikaciju sa podlogom kad se zagrije za što mu je potrebno više vremena od Michelina.
Ali ono što mi niti jedan Bridgestone nije napravio je plesanje motora pri naglom koćenju.
Za touring vožnju je Michelin odlićan jer zbog svog oblika povećava upravljivost po zavojima i treba mu malo vremena za zagrijavanje ali kod sportske vožnje je loš u više aspekata od koćenja, nestabilnosti na većim brzinama, nedovoljno informacija sa podlogom i laganog plivanja motora kroz zavoj koji sa drugim proizvođaćem guma ide kao po šinama.
jaki said:Upravo montirane bridgestone bt023 pa će mo vidjeti...imao sam bt016 i izdržale 5500km ali stvarno nisu bježale preko bijelih crts...jako dobra guma
Mislim da je bridgestone bar što se tiće ovih guma jako dobar
Idem sutra prema ZADRU pa će mo vidjeti....jota said:Baš me intersira nečije mišljenje o BT023 , javi iskustva kad se malo provozaš .
Mislim da nečeš pogriješiti...jota said:čini mi se da bi to mogle biti nove cipelice za moju uličarku