Ringo said:otaj kavasaki je stvarno super - ide ko lud a troši ko zipo
- koči sam po sebi pa netreba ni kočnice
- gume traju i traju
i najvažnije izgleda ko skuter
DE BUBICA SMANJI MALO DOŽIVLJAJ 8)
Silvio said:otprilike su duplo jeftiniji :?
ali zar nije to licitacija, :misli:
početna cijena bila 2500 dolara... a buy now je 11 000 što je i objektivna vrijednost za njihove pojmove!
Elias said:Meni je jako atraktivno jerbo ga nebi uvozija u HR nego u CH, tako da sva ta silna davanja otpadaju, ostaje samo 7.5% Švicarskog Pdv-a i troškovi transporta i špedicije.
BIKERZZR1400 said:Svi su povoljniji od nas to je naprosto nevjerovatno obzirom na naš malecki standard ispada da imamo sve najskuplje.
BIKERZZR1400 said:Svi su povoljniji od nas to je naprosto nevjerovatno obzirom na naš malecki standard ispada da imamo sve najskuplje.
Bubbica said:Izgleda da smo mi najbolje ovce za šišanje na Balkanu :jesus:
Elias said:Meni je jako atraktivno jerbo ga nebi uvozija u HR nego u CH, tako da sva ta silna davanja otpadaju, ostaje samo 7.5% Švicarskog Pdv-a i troškovi transporta i špedicije.
Peter Stingray said:Ali ostaje pitanje kakve CH ima uvjete za uvoz iz Sad-a,jer recimo znam sa njemačkih foruma da se puno motora neda uvesti ili s velikim preinakama koje sve zakompliciraju i poskupljuju.
Bubbica said:A da to prosto ko pasulj primjenimo na Hrvatsku? :misli:
Bi klapalo?
jota said:TUV einzellabnamhe cca 70€
Bubbica said:Vec sam to negdje napisao, u nekoj normalnoj voznji, 120-180 km/h, otvorena cesta prelazim sa tankom oko 350 km, sto bi bilo cca 6 litara potrosnja
Sto se tice servica tu su ti od 550 do 650 kn.
Svakih 6000 km ulje i filter i vozi dalje.
Registracija meni u Zadru je nesto manje od 3000 kn, sa 50% bonusa osiguranja.
Ozbiljniji servis dolazi na 50000 km.
Stormbringer said:Isto i u RI :wink:
btw, jucer sam vidio jos jedan ri tablica