Ne bi se složio s tobom, ZZR i busa su isto kravetine i treba ih ZNATI voziti po zavojima.U špicu su brži od GTRa ali po zavojima li la, definitivno ovisi o vozaću.
Sjedni na flaksericu od 1000 ili da ne spominjem 600 ccm pa ćeš viditi kako to ide po kratkim zavojima, pogotovo kad sjedneš sa "krave" na "flaksu".
Ono gdje ZZRu i busi niko niš ne može su dugački zavoji koje prolaziš sa 250 i koljenom na podu a motor je toliko stabilan i precizno prati putanju da možeš skinuti ruke sa upravljaća i pustit ga da prođe zavoj kao da ima uključenog auto pilota.
ZZR je agresivniji motor od GTRa više sportski nastrojen ali samim svojim dimenzijama kao i GTR ogranićen u nekim voznim zahtjevima.
A što se udobnosti tiće,znate kak se kaže kom smeta dlaka.....
Budući da sam sa ZZRom prošao Rumunjsku uzduž i popreko Grčku, Albaniju itd i provozao se svakakvim cestama mogu reći da je ZZR fantastićan motor jer sam uživao u svakom kilometru i bez posljedica zatezanja ukočenja i neznam čega nakon dužih vožnji.
GTR je po meni ono što je dugo falilo na tržištu, imali ste ZZR, busu, XXa i sa druge strane mlitave krstarice poput FJRa ili BMW 1200. Kawasaki je pokupio najbolje od te dvije klase i stvorio udobni GTR koji može pojuriti po ravnom ali i po zavojima te vam pružiti i ćari agresivne vožnje kad to poželite.