Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Bojniče kupio si kivi motor za nateravanje. Ja mijenjao na svom motoru pločice prvi put na 36000,a mislim da se neda usporediti kako se može voziti ZZR i GTR.
ja bih do tada već izmjenio 4 kompleta...hehe :LOL:
ali zadnja još nije dirana.....a imam 28000 km :LOL:
 
BIKERZZR1400 said:
Bojniče kupio si kivi motor za nateravanje. Ja mijenjao na svom motoru pločice prvi put na 36000,a mislim da se neda usporediti kako se može voziti ZZR i GTR.

To su dva slicna a toliko razlicita motora
Sta drugo rec? :misli:

 
Bojnik said:
gume sam mijenjao na 14000 , naprijed sam stavio novu BT 023 GT i vec sam je isprobal 300 km u komadu po kiši i jako sam zadovoljan, a za disk plocice nemam pojma kak su se tak brzo potrosile, pa ne kocim nekaj extremno , normalna voznja.
Mislim da je motor malo pretezak za prvi kraj i da je to uzrok potrosnje. Al ja sam zadovoljan jer koci , al stvarno koci  SUPER.

A dobro, mislim da je za potrosnju guma kao i kocnica presudan stil voznje
Nemozes ocekivati da kod extremnije voznje bilo sta potraje, no kod neke turerske voznje vjerujem da sve ide puta tri
No sreca je nasa da GTR-a mozes koristiti kao oba motora, i kao jurilicu i kao turera
Mislim da me Bojnik dobro razumije sto zelim reci...
 
Bojnik said:
Ma priznam ja to frende, ali, pa kak nebi stisnul gas kad ide , idee , ideeeee, ma kaj da ti velim dobro lezi i zal bi mi bilo kad bi ga vozil 90 na sat, onda bum si kupil SKUTER..., A kocnice i jesu da se trose i da me zaustave, nove gore i idemo daljeeee.... (y)

Akocnice su mu mrak, neku noc nesto iza ponoci su mi glavu spasile...
 
Bubbica said:
A dobro, mislim da je za potrosnju guma kao i kocnica presudan stil voznje
Nemozes ocekivati da kod extremnije voznje bilo sta potraje, no kod neke turerske voznje vjerujem da sve ide puta tri
No sreca je nasa da GTR-a mozes koristiti kao oba motora, i kao jurilicu i kao turera
Mislim da me Bojnik dobro razumije sto zelim reci...
Potpuno se slažem kaj si rekel, a da sam htel ZZR 1400 onda bi ga i vozil, al GTR 1400 je potpun motor i za brzu vožnju i za laganini turing voznju.
 
Bojnik said:
Potpuno se slažem kaj si rekel, a da sam htel ZZR 1400 onda bi ga i vozil, al GTR 1400 je potpun motor i za brzu vožnju i za laganini turing voznju.

Da, to je bio moj zakljucak nakon godinu dana voznje GTR-a
U svakom pogledu fantastican motor
I kada ga prodam, opet kupujem GTR-a (y)
 
Sve O.K. ,ali ZZR je ipak daleko vozniji za što je na kraju krajeva i predviđen. Ipak se s GTR-om niti približno ne možeš brzo voziti niti po zavojima niti po ravnom pa zna se koja je namjena tog motora. I ja ću ga definitivno kupiti,ali samo iz jednog razloga dosta mi je jurnjave.
 
BIKERZZR1400 said:
Sve O.K. ,ali ZZR je ipak daleko vozniji za što je na kraju krajeva i predviđen. Ipak se s GTR-om niti približno ne možeš brzo voziti niti po zavojima niti po ravnom pa zna se koja je namjena tog motora. I ja ću ga definitivno kupiti,ali samo iz jednog razloga dosta mi je jurnjave.

Onda definitivno kupujes KRIVI motor!
 
Bubbica said:
Onda definitivno kupujes KRIVI motor!
Ma frende moj , ja neznam dali si probao GTR-a ali ak ti je netko naprical da je Hayabusa - ZZR 1400 - Honda XX, vozniji motori, ja se bas nebi sa tobom složil. U krajnjoj brzini jesu, skidam kapu al u zavojima bas i ne.
 
Bojnik said:
Ma frende moj , ja neznam dali si probao GTR-a ali ak ti je netko naprical da je Hayabusa - ZZR 1400 - Honda XX, vozniji motori, ja se bas nebi sa tobom složil. U krajnjoj brzini jesu, skidam kapu al u zavojima bas i ne.


Ma i u krajnjoj brzini razlika 20 km/h, pa ko se vozi 300 km/h i kusur ????
Dajte, budite ozbiljni, a ribicke neka ostanu za neku drugu temu ...
 
BIKERZZR1400 said:
Sve O.K. ,ali ZZR je ipak daleko vozniji za što je na kraju krajeva i predviđen. Ipak se s GTR-om niti približno ne možeš brzo voziti niti po zavojima niti po ravnom pa zna se koja je namjena tog motora. I ja ću ga definitivno kupiti,ali samo iz jednog razloga dosta mi je jurnjave.
Ne bi se složio s tobom, ZZR i busa su isto kravetine i treba ih ZNATI voziti po zavojima.U špicu su brži od GTRa ali po zavojima  li la, definitivno ovisi o vozaću.
Sjedni na flaksericu od 1000 ili da ne spominjem 600 ccm pa ćeš viditi kako to ide po kratkim zavojima, pogotovo kad sjedneš sa "krave" na "flaksu".
Ono gdje ZZRu i busi niko niš ne može su dugački zavoji koje prolaziš sa 250 i koljenom na podu a motor je toliko stabilan i precizno prati putanju da možeš skinuti ruke sa upravljaća i pustit ga da prođe zavoj kao da ima uključenog auto pilota.
ZZR je agresivniji motor od GTRa više sportski nastrojen ali samim svojim dimenzijama kao i GTR ogranićen u nekim voznim zahtjevima.
A što se udobnosti tiće,znate kak se kaže kom smeta dlaka..... :LOL: :LOL:
Budući da sam sa ZZRom prošao Rumunjsku uzduž i popreko Grčku, Albaniju itd i provozao se svakakvim cestama mogu reći da je ZZR fantastićan motor jer sam uživao u svakom kilometru i bez posljedica zatezanja ukočenja i neznam čega nakon dužih vožnji.


GTR je po meni ono što je dugo falilo na tržištu, imali ste ZZR, busu, XXa i sa druge strane mlitave krstarice poput FJRa ili BMW 1200. Kawasaki je pokupio najbolje od te dvije klase i stvorio udobni GTR koji može pojuriti po ravnom ali i po zavojima te vam pružiti i ćari agresivne vožnje kad to poželite.
:mrgreen:
 
Bojnik said:
Ma frende moj , ja neznam dali si probao GTR-a ali ak ti je netko naprical da je Hayabusa - ZZR 1400 - Honda XX, vozniji motori, ja se bas nebi sa tobom složil. U krajnjoj brzini jesu, skidam kapu al u zavojima bas i ne.
Naravno da sam probal,ali očito da je malo ljudi s iskustvom bez obzira koje motore voze. Ti koji kažu da se GTR po zavojima vozi kao ZZR ili uopće nemaju iskustva ili lažu same sebe treće alternative nema. Slažem se i sa tim da je GTR pobrao najbolje od obadva,ali ipak kardan je kardan ,a lanac je lanac i svatko tko osporava zakone fizike baš i ne zna previše o njoj.
 
Imaš pravo, GTR se ne vozi i NIKAD se nece moci voziti u zavoju kao ZZR, al to ne znaci da ces ti biti u Rijeci a ja u Bosiljevu...
Vozi se dosta brzo kroz zavoje i dosta je dominantan motor od svih TURERA , a po opremi ne zaostaje niš više od drugih.
Po meni još mu nedostaje grijanje sjedala i to je to.
 
Bojnik said:
Imaš pravo, GTR se ne vozi i NIKAD se nece moci voziti u zavoju kao ZZR, al to ne znaci da ces ti biti u Rijeci a ja u Bosiljevu...
Vozi se dosta brzo kroz zavoje i dosta je dominantan motor od svih TURERA , a po opremi ne zaostaje niš više od drugih.
Po meni još mu nedostaje grijanje sjedala i to je to.
To si ljepo napisao,ali grijanje sjedala šta će ti to dobre hlače i riješio si problem. S takvom zaštitom od vjetra mislim da ti do riti ne može doći niti trunkica hladnoće.
 
GSX 1402 said:
Ne bi se složio s tobom, ZZR i busa su isto kravetine i treba ih ZNATI voziti po zavojima.U špicu su brži od GTRa ali po zavojima  li la, definitivno ovisi o vozaću.
Sjedni na flaksericu od 1000 ili da ne spominjem 600 ccm pa ćeš viditi kako to ide po kratkim zavojima, pogotovo kad sjedneš sa "krave" na "flaksu".
Ono gdje ZZRu i busi niko niš ne može su dugački zavoji koje prolaziš sa 250 i koljenom na podu a motor je toliko stabilan i precizno prati putanju da možeš skinuti ruke sa upravljaća i pustit ga da prođe zavoj kao da ima uključenog auto pilota.
ZZR je agresivniji motor od GTRa više sportski nastrojen ali samim svojim dimenzijama kao i GTR ogranićen u nekim voznim zahtjevima.
A što se udobnosti tiće,znate kak se kaže kom smeta dlaka..... :LOL: :LOL:
Budući da sam sa ZZRom prošao Rumunjsku uzduž i popreko Grčku, Albaniju itd i provozao se svakakvim cestama mogu reći da je ZZR fantastićan motor jer sam uživao u svakom kilometru i bez posljedica zatezanja ukočenja i neznam čega nakon dužih vožnji.


GTR je po meni ono što je dugo falilo na tržištu, imali ste ZZR, busu, XXa i sa druge strane mlitave krstarice poput FJRa ili BMW 1200. Kawasaki je pokupio najbolje od te dvije klase i stvorio udobni GTR koji može pojuriti po ravnom ali i po zavojima te vam pružiti i ćari agresivne vožnje kad to poželite.
:mrgreen:
Zašto je FJR mlitav pa nije baš slab?