Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Jučer sam kupio Bt-023 i jedva čekam da ih smontiram.
Biti ćeš oduševljen..samo nemoj odmah stiskati dok su hladne..prvo 5km odvozi pa onda postepeno pojačavaj...
 
BIKERZZR1400 said:
Hvala ti na savjetu,ali ja ne stišćem prvih 10-15 km dok se ulje u mašini ne zagrije.
Znam znam ali svejedno možeš veselo po zavojima letiti do 4000 okretaja..ipak imamo više od 1000ccm...ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/h :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: 
 
jaki said:
Znam znam ali svejedno možeš veselo po zavojima letiti do 4000 okretaja..ipak imamo više od 1000ccm...ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/h :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: 
Hvala ti na savjetima i nemrem ti reći koliko jedva čekam da ih zmontiram. Bio sam zadovoljan i sa Bt-021 tako da vjerujem da su ove još i bolje Bt-021 kada sam  mijenjao bile su po sredini skoro nove,ali sa strane gotove jer sam često na cestama s preglednim zavojima pa  onda tamo volim otvarati gas jer mi motor i tak ide samo po zavojima ,a po ravnom ne ide s mjesta. Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h. S Michelinom PR 2 sam napravio 22000 km jer ga vrtim stalno na 3-4000 obrtaja naravnu u izmjeni brzina čisto me zanima koliko ću napraviti s Bt-023. Gledao sam ti slike i ne mogu vjerovati da ti je ono pas napravio katastrofa kakav li je to ludi pas dobro da nisi pao. Šteta jer ti motor izgleda pre dobro. (y)
 
jaki said:
ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/h :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: 

BIKERZZR1400 said:
Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h.

babe jedne!!.. krivo vam što vi to nemožete  :jesus:  :LOL:
 
BIKERZZR1400 said:
Hvala ti na savjetima i nemrem ti reći koliko jedva čekam da ih zmontiram. Bio sam zadovoljan i sa Bt-021 tako da vjerujem da su ove još i bolje Bt-021 kada sam  mijenjao bile su po sredini skoro nove,ali sa strane gotove jer sam često na cestama s preglednim zavojima pa  onda tamo volim otvarati gas jer mi motor i tak ide samo po zavojima ,a po ravnom ne ide s mjesta. Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h. S Michelinom PR 2 sam napravio 22000 km jer ga vrtim stalno na 3-4000 obrtaja naravnu u izmjeni brzina čisto me zanima koliko ću napraviti s Bt-023. Gledao sam ti slike i ne mogu vjerovati da ti je ono pas napravio katastrofa kakav li je to ludi pas dobro da nisi pao. Šteta jer ti motor izgleda pre dobro. (y)
Staviti ću na to mijesto nešto s paint brush tehnikom..tek toliko decentno nešto i prelakirati cijeli rezervar..nema druge..
 
Silvio said:
babe jedne!!.. krivo vam što vi to nemožete  :jesus:  :LOL:
E kad nevozimo Švabska kola... :LOL: :LOL:po njima BMW je jedini koji može sve..a da negovorim da na mom BMW K1200r..moramo se javiti za promjenu zadnje vilice jer postoji velika šansa da vilica pukne usljed kiše i starosti..Das Motorad..veliko šajze.. (y)
 
bimba said:
Kad su mi stigle PR3, i prije nego smo mu ih montirali, išli smo raditi usporedbu i moje mišljenje je bilo sljedeće. Zadnja guma, mislim da se radi o potpuno istoj gumi ( PR2 i PR3 ) samo su nadodali rupce i male kanaliće. S druge strane, kad je prednja guma u pitanju, mislim da se radi o potpuno novoj gumi, po pitanju karkase i svega ostalog. Vizuelno mi se čini da je PR3, ne tuplja, ali da je oblik linearniji i da nema više onog oštrog prijelaza između sredine i bočnog dijela. Znaći, ne mislim doslovce da je tuplja, nego da je oblik drukčiji sa manje naglašenim prijelazom, a to bi se trebalo odraziti na stabilnosti kod večih brzina.


Danas sam ih montirao i prednja guma ima potpuno linearan profil
 
Bubbica said:
Nepricaj puno, popljuvat ce i tebe ko i mene!!!

Nek pljuju  :mrgreen:
Kad ostanu bez pljuvacke, mi cemo se i dalje vozit  :LOL:


Ne znam, meni je ovo prva sport touring guma na motoru i ne ocekujem od nje nista drugo osim trajnosti i ne prevelikog gubitka gripa u odnosu na sport klasu guma koje sam do sad vozio.
Jedino ce mi falit agilnost u prebacivanju motora, ali s tim cu se pomirit. Ionako je PR2/PR3 po tom pitanju najagresivnija guma
 
3alfa3 said:
Nek pljuju  :mrgreen:
Kad ostanu bez pljuvacke, mi cemo se i dalje vozit  :LOL:

ma dobra guma!, al svatko prema svojim afinitetima  (y)

kad bi svi voljeli plavuše tko bi onda  :kiss2: crnke ??  :mrgreen:

al da rezimiram!... sve je to dobro!  :cice: :LOL:

Bubbica said:
Nepricaj puno, popljuvat ce i tebe ko i mene!!!

nego jesi probo malo potjerat PR3... jel bolja stabilnost na pravcu od PR2???  :misli:
 
3alfa3 said:
Nek pljuju  :mrgreen:
Kad ostanu bez pljuvacke, mi cemo se i dalje vozit  :LOL:


Ne znam, meni je ovo prva sport touring guma na motoru i ne ocekujem od nje nista drugo osim trajnosti i ne prevelikog gubitka gripa u odnosu na sport klasu guma koje sam do sad vozio.
Jedino ce mi falit agilnost u prebacivanju motora, ali s tim cu se pomirit. Ionako je PR2/PR3 po tom pitanju najagresivnija guma

Gle, ja vec duze vozim michelin
To sto tu imamo same "sumahere" nije nista novo
Ljudi rade cuda sa ovjesima, nauke sa gumama, a onda se voze ko po jajima
Nikada nisam nikome govorio kako se vozim, no moje gume koje sam skinuo govore sve o nacinu voznje..
Ne, nemam slick gume, nemam sportske ovjese niti amortizere volana, no ipak se mogu pokoji puta i sportski povesti.
Eto, toliko od mene o temi guma!