jaki
Active member
Biti ćeš oduševljen..samo nemoj odmah stiskati dok su hladne..prvo 5km odvozi pa onda postepeno pojačavaj...BIKERZZR1400 said:Jučer sam kupio Bt-023 i jedva čekam da ih smontiram.
Biti ćeš oduševljen..samo nemoj odmah stiskati dok su hladne..prvo 5km odvozi pa onda postepeno pojačavaj...BIKERZZR1400 said:Jučer sam kupio Bt-023 i jedva čekam da ih smontiram.
BIKERZZR1400 said:Jučer sam kupio Bt-023 i jedva čekam da ih smontiram.
Znam znam ali svejedno možeš veselo po zavojima letiti do 4000 okretaja..ipak imamo više od 1000ccm...ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/hBIKERZZR1400 said:Hvala ti na savjetu,ali ja ne stišćem prvih 10-15 km dok se ulje u mašini ne zagrije.
Hvala ti na savjetima i nemrem ti reći koliko jedva čekam da ih zmontiram. Bio sam zadovoljan i sa Bt-021 tako da vjerujem da su ove još i bolje Bt-021 kada sam mijenjao bile su po sredini skoro nove,ali sa strane gotove jer sam često na cestama s preglednim zavojima pa onda tamo volim otvarati gas jer mi motor i tak ide samo po zavojima ,a po ravnom ne ide s mjesta. Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h. S Michelinom PR 2 sam napravio 22000 km jer ga vrtim stalno na 3-4000 obrtaja naravnu u izmjeni brzina čisto me zanima koliko ću napraviti s Bt-023. Gledao sam ti slike i ne mogu vjerovati da ti je ono pas napravio katastrofa kakav li je to ludi pas dobro da nisi pao. Šteta jer ti motor izgleda pre dobro.jaki said:Znam znam ali svejedno možeš veselo po zavojima letiti do 4000 okretaja..ipak imamo više od 1000ccm...ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/h![]()
![]()
![]()
![]()
jaki said:ali šteta neidemo kao neki na forumu 360km/h![]()
![]()
![]()
![]()
BIKERZZR1400 said:Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h.
Staviti ću na to mijesto nešto s paint brush tehnikom..tek toliko decentno nešto i prelakirati cijeli rezervar..nema druge..BIKERZZR1400 said:Hvala ti na savjetima i nemrem ti reći koliko jedva čekam da ih zmontiram. Bio sam zadovoljan i sa Bt-021 tako da vjerujem da su ove još i bolje Bt-021 kada sam mijenjao bile su po sredini skoro nove,ali sa strane gotove jer sam često na cestama s preglednim zavojima pa onda tamo volim otvarati gas jer mi motor i tak ide samo po zavojima ,a po ravnom ne ide s mjesta. Nema nam druge nego mijenjati motore ili da nam čovjek otkrije tajnu zanata kako da tuniramo motore da nam idu prosječno 360 km/h. S Michelinom PR 2 sam napravio 22000 km jer ga vrtim stalno na 3-4000 obrtaja naravnu u izmjeni brzina čisto me zanima koliko ću napraviti s Bt-023. Gledao sam ti slike i ne mogu vjerovati da ti je ono pas napravio katastrofa kakav li je to ludi pas dobro da nisi pao. Šteta jer ti motor izgleda pre dobro.![]()
E kad nevozimo Švabska kola...Silvio said:babe jedne!!.. krivo vam što vi to nemožete :jesus:![]()
Moja je uvoz iz švajcarskeBIKERZZR1400 said:Zato ja vozim Alfu ,ali za Švicarsko tržište,a ne truljavo naše.
E pa to je to onda znaš o čemu ti pričam.jaki said:Moja je uvoz iz švajcarske![]()
![]()
bimba said:Kad su mi stigle PR3, i prije nego smo mu ih montirali, išli smo raditi usporedbu i moje mišljenje je bilo sljedeće. Zadnja guma, mislim da se radi o potpuno istoj gumi ( PR2 i PR3 ) samo su nadodali rupce i male kanaliće. S druge strane, kad je prednja guma u pitanju, mislim da se radi o potpuno novoj gumi, po pitanju karkase i svega ostalog. Vizuelno mi se čini da je PR3, ne tuplja, ali da je oblik linearniji i da nema više onog oštrog prijelaza između sredine i bočnog dijela. Znaći, ne mislim doslovce da je tuplja, nego da je oblik drukčiji sa manje naglašenim prijelazom, a to bi se trebalo odraziti na stabilnosti kod večih brzina.
Bubbica said:Nepricaj puno, popljuvat ce i tebe ko i mene!!!
3alfa3 said:Nek pljuju
Kad ostanu bez pljuvacke, mi cemo se i dalje vozit![]()
Bubbica said:Nepricaj puno, popljuvat ce i tebe ko i mene!!!
3alfa3 said:Nek pljuju
Kad ostanu bez pljuvacke, mi cemo se i dalje vozit
Ne znam, meni je ovo prva sport touring guma na motoru i ne ocekujem od nje nista drugo osim trajnosti i ne prevelikog gubitka gripa u odnosu na sport klasu guma koje sam do sad vozio.
Jedino ce mi falit agilnost u prebacivanju motora, ali s tim cu se pomirit. Ionako je PR2/PR3 po tom pitanju najagresivnija guma
BIKERZZR1400 said:Svaka čast vama i Michelinu,ali nakon zmontirane Bridgestone Bt- 023 sumnjam da više Michelin ide na moj motor.