Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
PR 2 ja ih mijenjam sada skoro na 20.000 km.

Uuuuuuu hebote, ti si onda dobar  (y)
Mnogi kritiziraju PR-2, no ja sam bio jako zadovoljan sa njima
Vidjet cemo kako cu proci sa PR-3
Obe gume su drugacije od PR-2, a prednja cak uz nove sare ima i novi oblik, vise je spicasta..
Interesira me kao i mnoge kako ce se ponasati na 250 i vise km/h
 
Bubbica said:
...prednja cak uz nove sare ima i novi oblik, vise je spicasta..


Uf...
Bimba kaze da je PR2 vise spicasta...

Ili usporedjujes sa starom potrosenom koja je mozda "otupila"?
 
3alfa3 said:
Uf...
Bimba kaze da je PR2 vise spicasta...

Ili usporedjujes sa starom potrosenom koja je mozda "otupila"?

Joj, kada smo skinuli moje stare gume i kada si stisnuo gazeci sloj, kao da papir guras, jednostavno nestaje.
Neznam kako ti, no ja sam zadovoljan ovim gumama
Doduse nisu mi ni stare stvarale problem, jer se rijetko vozim preko 200km/h, tako da onog famoznog "gubljenja kontakta" sa podlogom nisam imao..
 
Bubbica said:
Joj, kada smo skinuli moje stare gume i kada si stisnuo gazeci sloj, kao da papir guras, jednostavno nestaje.
Neznam kako ti, no ja sam zadovoljan ovim gumama
Doduse nisu mi ni stare stvarale problem, jer se rijetko vozim preko 200km/h, tako da onog famoznog "gubljenja kontakta" sa podlogom nisam imao..

Karkasa je dosta tanka i mekana, pa kad potrosis gazeci sloj, nema puno materijala i mekano je kad stisnes.
Vjerojatno je ta tanka i mekana karkasa kod Michelina razlog zasto treba pazit da tlak u njima nije premali, jer inace brzo dolazi do ostecenja gume.

Ja ih jos nisam montirao - Pilot Power koje su na motoru su jos odlicne pa kad ih potrosim ide gore PR3
 
3alfa3 said:
Karkasa je dosta tanka i mekana, pa kad potrosis gazeci sloj, nema puno materijala i mekano je kad stisnes.
Vjerojatno je ta tanka i mekana karkasa kod Michelina razlog zasto treba pazit da tlak u njima nije premali, jer inace brzo dolazi do ostecenja gume.

Ja ih jos nisam montirao - Pilot Power koje su na motoru su jos odlicne pa kad ih potrosim ide gore PR3
Ja imam secu sto imam pokazivac tlaka u gumama
Drzim ih obe na 2.9
Tako Bimbo kaze da mora biti
Nisam nesto experimentirao sa tlakovima..
Drzim kako mora biti..
Mene samo interesira dali je sa PR-3 nestalo onoa nestabilnost preko 200km/h
Ako je, onda su gume mrak..
 
BIKERZZR1400 said:
Potrošnja gume super ,držanje zavoja super, ponašanje po kiši super, brzine preko 160 teška karina.
eventualno  8)
 
Nekad smo se zafrkavali na račun Barum guma na motorima , Michelin je po meni moderna barum možda je nekom dobar meni u usporedbi s BT016 nije opće za usporedit .
 
jota said:
Nekad smo se zafrkavali na račun Barum guma na motorima , Michelin je po meni moderna barum možda je nekom dobar meni u usporedbi s BT016 nije opće za usporedit .

Ooooooooo da,da, vjerujem ti..
Zato svi voze Bridgestone  :jesus:
Stvar u glavi
Stil voznje
Vrsta motora
Svi se tu špinče sa race gumama i slicnim stvarima a voze se ko babe, a sram ih reci da ko ja voze penzionerske gume i ide sasvim dobro  :jesus: :jesus: :jesus:
 
A kakve su gume bile prije samo 10 godina u odnosu na danasnje? Izgleda da nije problem u tome da je neka guma losa, nego samo da postoji i neka bolja. Za razliku od auta gdje to nije toliko izrazeno jer se na cesti autima ipak u prosjeku vozi umjereno, na motoru se moze desit da jednom vozacu neka guma bude bolja od druge, a drugom vozacu obrnuto. Primjer bi mogle biti (za cestovnu uptorebu) hypersport gume u odnosu na sport gdje neki vozac umjerenom voznjom nece zagrijati agresivniju gumu i imat ce losiji grip nego sa "losijom" gumom