Bubbica said:
Bio sam oprezan na pocetku, no gume su odlicne, mozes ih dobro u zavojima spanati
Ono podrhtavanje prednje jos nisam isprobao, mislim na vecim brzinama..
Sve se vrtim tuda okolo ...
Meni je na Z750 (225kg + moja malenkost od 100kg u opremi) na 2000 prijedjenih km prednja ko nova. Bukvalno. Jedva mjerim desetinku milimetra potrosenosti. Apsolutno nikakvog nepravilnog trosenja.
Zadnja je potrosena 0,6mm. U odnosu na Pilot Power, to bi bilo ravno duplo veca trajnost zadnje gume s tim da je PR3 apsolutno pravilno potrosena, za razliku od PP koju sam po sredini puno jace trosio od rubova. Prezadovoljan sam gumama jer i kad sam vozio neki dan prilicno zestoko (doduse, nije to ni blizu nekima sa foruma
) na cesti brzih preglednih zavoja, ali i na vrlo zavojitoj cesti (Krapina-Trakoscan), gume nisu pustile ni milimetra. Ili se ja ne znam popeljat, ili su gume dobre. Vjerojatno ovo prvo, ali to je na moju srecu jer sam izgleda nasao tip gume za svoj tip voznje, a trajat ce sigurno duplo dulje od Pilot Power.
Na zadnjoj sam primjetio da je rub kanala za odvod vode (gledajuci s lijeve strane motora) lijevi dio zagladjen, dok je desni i dalje ostar. Cudi me to, jer bi to znacilo da ju jace opterecujem na kocenju nego na ubrzavanju. Ali nije se taj rub izvrnuo prema gore pa da strsi, nego je samo zagladjen.
Vec nakon 500tinjak km sam se naviknuo na sporije padanje u nagib i sada uopce s tim nemam problema. Gume su (u svojoj klasi) najagresivnije po tom pitanju i savrseno mi odgovaraju.
Max. brzina sa njima mi je bila oko 200 km/h i gume su stabilnije od Pilot Powera i nikakvih tresnji prednjeg kraja nije bilo. Al nije ni moj motor bas za te brzine tako da me taj dio price i ne treba puno zanimat
Ocekivao sam manje gripa od Sport Touring gume, a dobio sam gumu koja je jos uvijek sposobnija nego ja za angaziraniju voznju.
E i jos jedno zapazanje...
Za razliku od Pilot Powera (i pogotovo Dunlop Qualifiera), PR3 se zagrije na radnu temperaturu (mjerim porast tlaka digitanim manometrom) isto i kad je vani 15 stupnjeva C kao i kad je (jucer) bilo 26C. Pocetni tlak 2,5 i 2,9, a nakon voznje 2,75 i 3,25