Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Ja sam stavio Bt-023 i imam samo riječi hvale. (y) (y)
rekao sam da su odlične..još samo da vidim koliko km budem napravio (y) za sada imam 3000km i drže se ok
 
BIKERZZR1400 said:
Bio si 100 % u pravu svaka čast. Čak sam uspio i oklop u zavoju postrugat. (y) (y)
ti to onda još veselije od mene gaziš (y) meni će trebati još dosta vremena da se vratim na staro poslije pada sa ninje 636 i gubitka velikog prijatelja :(
oslobađam se svakim danom sve više i više ali mislim da na struganja nožicama  više se nikada neću vratiti  :(
 
Bubbica said:
Kaj vise niko tu nista ne komentira?
Nismo valjda iscrpili sve teme? :misli:

kak se drže tvoje gume? Naletio sam na neke slike gdje se PR3 prednja na FJR baš i nije dobro pokazao s obzirom na težinu motora :(
 
mali_bandit said:
kak se drže tvoje gume? Naletio sam na neke slike gdje se PR3 prednja na FJR baš i nije dobro pokazao s obzirom na težinu motora :(
penzića pitaš kak drže gume  :LOL: :LOL:
 
mali_bandit said:
kak se drže tvoje gume? Naletio sam na neke slike gdje se PR3 prednja na FJR baš i nije dobro pokazao s obzirom na težinu motora :(

Bio sam oprezan na pocetku, no gume su odlicne, mozes ih dobro u zavojima spanati
Ono podrhtavanje prednje jos nisam isprobao, mislim na vecim brzinama..
Sve se vrtim tuda okolo ...
 
GSX 1402 said:
penzića pitaš kak drže gume  :LOL: :LOL:

Mogo bi se iznenaditi, ko i mnogi vec
No pohabanost mojih guma govori samo za sebe
A i vozim se za svoj gust, ne da se dokazujem
To sam radio sa dvadeset  :jesus:
 
Bubbica said:
Mogo bi se iznenaditi, ko i mnogi vec
No pohabanost mojih guma govori samo za sebe
A i vozim se za svoj gust, ne da se dokazujem
To sam radio sa dvadeset  :jesus:
(y)


PS jel dobar onaj šmirgl papir  :LOL: :jesus:
 
Bubbica said:
Bio sam oprezan na pocetku, no gume su odlicne, mozes ih dobro u zavojima spanati
Ono podrhtavanje prednje jos nisam isprobao, mislim na vecim brzinama..
Sve se vrtim tuda okolo ...

Meni je na Z750 (225kg + moja malenkost od 100kg u opremi) na 2000 prijedjenih km prednja ko nova. Bukvalno. Jedva mjerim desetinku milimetra potrosenosti. Apsolutno nikakvog nepravilnog trosenja.
Zadnja je potrosena 0,6mm. U odnosu na Pilot Power, to bi bilo ravno duplo veca trajnost zadnje gume s tim da je PR3 apsolutno pravilno potrosena, za razliku od PP koju sam po sredini puno jace trosio od rubova. Prezadovoljan sam gumama jer i kad sam vozio neki dan prilicno zestoko (doduse, nije to ni blizu nekima sa foruma  :mrgreen: ) na cesti brzih preglednih zavoja, ali i na vrlo zavojitoj cesti (Krapina-Trakoscan), gume nisu pustile ni milimetra. Ili se ja ne znam popeljat, ili su gume dobre. Vjerojatno ovo prvo, ali to je na moju srecu jer sam izgleda nasao tip gume za svoj tip voznje, a trajat ce sigurno duplo dulje od Pilot Power.


Na zadnjoj sam primjetio da je rub kanala za odvod vode (gledajuci s lijeve strane motora) lijevi dio zagladjen, dok je desni i dalje ostar. Cudi me to, jer bi to znacilo da ju jace opterecujem na kocenju nego na ubrzavanju. Ali nije se taj rub izvrnuo prema gore pa da strsi, nego je samo zagladjen.

Vec nakon 500tinjak km sam se naviknuo na sporije padanje u nagib i sada uopce s tim nemam problema. Gume su (u svojoj klasi) najagresivnije po tom pitanju i savrseno mi odgovaraju.

Max. brzina sa njima mi je bila oko 200 km/h i gume su stabilnije od Pilot Powera i nikakvih tresnji prednjeg kraja nije bilo. Al nije ni moj motor bas za te brzine tako da me taj dio price i ne treba puno zanimat


Ocekivao sam manje gripa od Sport Touring gume, a dobio sam gumu koja je jos uvijek sposobnija nego ja za angaziraniju voznju.




E i jos jedno zapazanje...
Za razliku od Pilot Powera (i pogotovo Dunlop Qualifiera), PR3 se zagrije na radnu temperaturu (mjerim porast tlaka digitanim manometrom) isto i kad je vani 15 stupnjeva C kao i kad je (jucer) bilo 26C. Pocetni tlak 2,5 i 2,9, a nakon voznje 2,75 i 3,25
 
Za 12 mjeseci 23000 km sa mojim plavim BOJNIK GTR 1400. Sada treba napraviti dobar servis na 24000 km. Ima jedan mali nedostatak, napukla mi šajba kod srednjeg vijka na desnom nosaču. Garancija još godinu dana. Ostalo sve ok.
 
Bubbica said:
Ma gume su odlicne, nek prica ko kaj hoce! (y)
Dobro, jesi li ti živ, nešto te slabo ima na forumu? :misli: :jesus:
 
Bojnik said:
Za 12 mjeseci 23000 km sa mojim plavim BOJNIK GTR 1400. Sada treba napraviti dobar servis na 24000 km. Ima jedan mali nedostatak, napukla mi šajba kod srednjeg vijka na desnom nosaču. Garancija još godinu dana. Ostalo sve ok.
Bilo bi čudno da si napravio manje pa to i je motor za takve stvari štoviše čak i puno više.  (y) 
 
Sinna said:
Da li je netko od vas razmišljao o Pirelli Angel ST za vaš motor, jer su na tom motoru i Suzi Hayabusi na Angelu oborili svjetski record na Siciliji. (y) U 24 sata su prošli 3200 km na stazi Nardo. ;) 8) :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:  www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_st.html#media-gallery-CNT  (klikni na Media gallery- Nardo)
odlična guma (imam je na shiveru) drugu sezonu dere i izgleda odlično  (y)

ali tu u videu se nigdje ne vidi guma, čak na početku videa gtr izgleda kao da je na slickovima :misli: evo pogledala opet, sve ok, guma je na motorima  :LOL: ipak, bilo bi super da su pokazali na što izgleda guma poslije takve vožnje  :mrgreen:


attachment.php