Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Zašto je za isti motocikl u Njemačkoj servisni interval svakih 12000 km. kao i kod ZZR-a. :misli:

Vjerovatno dfa bi nasi serviseri vise zaradili, inace nevidim neki drugi razlog :misli:
 
Bubbica said:
Vjerovatno dfa bi nasi serviseri vise zaradili, inace nevidim neki drugi razlog :misli:

Prica ide odprilike u smjeru da imamo losiji benzin.... E sad, ko hoce u to vjerovat nek vjeruje...
 
3alfa3 said:
Prica ide odprilike u smjeru da imamo losiji benzin.... E sad, ko hoce u to vjerovat nek vjeruje...

To definitivno stoji, samo ne 100% razlike.
Vise manje oni koji drze do svojih ljubimaca redovito i bez pitanja daju ono sto se trazi
Nikada nisam pitao zasto sada ovo ili zasto moram to mijenjati
Vjerujem da osobe koje su zaduzene za to rade u najboljoj vjeri i da netreba sumnjati u njih.
Oba motora koja imam dobivaju maksimalnu njegu i odrzavanje...
 
3alfa3 said:
Prica ide odprilike u smjeru da imamo losiji benzin.... E sad, ko hoce u to vjerovat nek vjeruje...
ne zaboravimo vlagu  :mrgreen:
 
servisni intervali su zbilja prekratki...meni se znalo desit da 3 puta u sezoni moram na servis....a nemožeš otići ni na ozbiljnije putovanje sa radijusom od 6000km!...po manualu je servis svakih 6000 km koji je više kao nekakva kontrola svih sklopova a izmjena ulja je predviđena na svakih 12000 km

druga stvar je to što kod nas dobar dio ljudi 12000 km napravi možda u 3 god a ulje bi trebalo mijenjat bar jednom godišnje... mislim da je to jedini razlog tako kratkih servisnih intervala kod nas ..

sigurno da dosta ovisi i o načinu vožnje,nije isto vrtit neku 6-icu na stazi 6000 km ili istu kilometražu preći sa GTR-om na autoputu

minimalno jedan servis godišnje ili max 10000 km bi bilo optimalno pogotovo za motore tipa GTR ili ZZR

 
Silvio said:
servisni intervali su zbilja prekratki...meni se znalo desit da 3 puta u sezoni moram na servis....a nemožeš otići ni na ozbiljnije putovanje sa radijusom od 6000km!...po manualu je servis svakih 6000 km koji je više kao nekakva kontrola svih sklopova a izmjena ulja je predviđena na svakih 12000 km

druga stvar je to što kod nas dobar dio ljudi 12000 km napravi možda u 3 god a ulje bi trebalo mijenjat bar jednom godišnje... mislim da je to jedini razlog tako kratkih servisnih intervala kod nas ..

sigurno da dosta ovisi i o načinu vožnje,nije isto vrtit neku 6-icu na stazi 6000 km ili istu kilometražu preći sa GTR-om na autoputu

minimalno jedan servis godišnje ili max 10000 km bi bilo optimalno pogotovo za motore tipa GTR ili ZZR

Evo našao sam service manual za model 2008, mislim da ne bi trebalo biti velikih razlika u osnovnom održavanju.
Servisi na 6000 po tom manualu su u biti samo pregledi stanja tekučina i zglobova i sl. Izmjene tekučina , filtera itd su na 12000,24000 itd.
 
Silvio said:
servisni intervali su zbilja prekratki...meni se znalo desit da 3 puta u sezoni moram na servis....a nemožeš otići ni na ozbiljnije putovanje sa radijusom od 6000km!...po manualu je servis svakih 6000 km koji je više kao nekakva kontrola svih sklopova a izmjena ulja je predviđena na svakih 12000 km

druga stvar je to što kod nas dobar dio ljudi 12000 km napravi možda u 3 god a ulje bi trebalo mijenjat bar jednom godišnje... mislim da je to jedini razlog tako kratkih servisnih intervala kod nas ..

sigurno da dosta ovisi i o načinu vožnje,nije isto vrtit neku 6-icu na stazi 6000 km ili istu kilometražu preći sa GTR-om na autoputu

minimalno jedan servis godišnje ili max 10000 km bi bilo optimalno pogotovo za motore tipa GTR ili ZZR


Ja sam dosada uvijek mijenjao ulje i filter na 6000 km, uostalom morao sam radi garancije i knjizice. Sada mi garancija izisla i mogu kako zelim
Znaci vi mijenjate ulje i filter svakih 10000 km'?
Onda to moram i ja uvest kao pravilo.
Prije mjesec dana napravio servis na 30000 km, sve tekucine, sva ulja, svi filteri i jos sta je trebalo.
Sada u narednom periodu da mijenjam ulje na 10000 km? :misli:
 
ja radim svakih 6000 km to mi je tamam godinu dana...ali ja nisam pravilo jer ima tu ekipe koja toliko napravi za 4 mjeseca...
 
jaki said:
ja radim svakih 6000 km to mi je tamam godinu dana...ali ja nisam pravilo jer ima tu ekipe koja toliko napravi za 4 mjeseca...

Da, i ja spadam u one druge, radim za sezonu između 15-18000 km...
Zato mi ko i Bojniku premali radijus između servisa...
 
Bubbica said:
Ja sam dosada uvijek mijenjao ulje i filter na 6000 km, uostalom morao sam radi garancije i knjizice. Sada mi garancija izisla i mogu kako zelim
Znaci vi mijenjate ulje i filter svakih 10000 km'?
Onda to moram i ja uvest kao pravilo.
Prije mjesec dana napravio servis na 30000 km, sve tekucine, sva ulja, svi filteri i jos sta je trebalo.
Sada u narednom periodu da mijenjam ulje na 10000 km? :misli:

samo sam kometirao da bi interval mogao biti komotno na 10000 km ali na servisu sam svakih 6000 km  (y)
 
Silvio said:
samo sam kometirao da bi interval mogao biti komotno na 10000 km ali na servisu sam svakih 6000 km  (y)

Ma nije mi za tih 500-600 kuna koliko platim svakih 6000 km, no bilo bi ljepse uopce nerazmisljati o bilo cemu 10-12000 km..
No ....
 
Bubbica said:
Ma nije mi za tih 500-600 kuna koliko platim svakih 6000 km, no bilo bi ljepse uopce nerazmisljati o bilo cemu 10-12000 km..
No ....

e baš to!!  (y) nije servis skup al stalno moram kontat koliko još do njega... dok trepnem 6000 se okrene  :mrgreen:

 
Bubbica said:
radim za sezonu između 15-18000 km...

Ovisi sve o nacinu voznje i prosjecnoj kilometrazi izmedju hladjenja i zagrijavanja mashine.
Ako palis motor samo kad radis 100+km i ne tjeras ga u visoke okretaje onda mirne duse vozi isto ulje 12000km. Ma i (dosta) duze.
Ali ako vozis kratke relacije tipa gradska voznja od par km (u sto sumnjam), onda ulje treba mijenjat bitno cesce jer je kontaminirano necistocom u vecoj mjeri.
 
3alfa3 said:
Ovisi sve o nacinu voznje i prosjecnoj kilometrazi izmedju hladjenja i zagrijavanja mashine.
Ako palis motor samo kad radis 100+km i ne tjeras ga u visoke okretaje onda mirne duse vozi isto ulje 12000km. Ma i (dosta) duze.
Ali ako vozis kratke relacije tipa gradska voznja od par km (u sto sumnjam), onda ulje treba mijenjat bitno cesce jer je kontaminirano necistocom u vecoj mjeri.

90% voznje je van grada, duge ture, tako da sa te strane nema frke.
Niti ga ganjam ko lud, niti dok je hladan
A i nema potrebe za krvnickim odnosom prema toj prekrasnoj masini, zar ne?
No intervali bi ipak mogli biti i tvornicki duzi, jer ovih 6000 km brzo se napravi...
 
Silvio said:
e baš to!!  (y) nije servis skup al stalno moram kontat koliko još do njega... dok trepnem 6000 se okrene  :mrgreen:

Prezivjet cemo i to
Vidi vremena vani, treba gustati u voznji
Sutra nekuda u đir... (y)
 
Ne bi  ni u kom slučaju preporučio servis na 10000 za svako podneblje je drugačiji servisni interval radi vlage u zraku itd. itd.
 
BIKERZZR1400 said:
Ne bi  ni u kom slučaju preporučio servis na 10000 za svako podneblje je drugačiji servisni interval radi vlage u zraku itd. itd.

a za koje su podneblje servisi servisi od 10-12k kao sto je u servisnim?