Bubbica
Active member
BIKERZZR1400 said:Zašto je za isti motocikl u Njemačkoj servisni interval svakih 12000 km. kao i kod ZZR-a. :misli:
Vjerovatno dfa bi nasi serviseri vise zaradili, inace nevidim neki drugi razlog :misli:
BIKERZZR1400 said:Zašto je za isti motocikl u Njemačkoj servisni interval svakih 12000 km. kao i kod ZZR-a. :misli:
Bubbica said:Vjerovatno dfa bi nasi serviseri vise zaradili, inace nevidim neki drugi razlog :misli:
3alfa3 said:Prica ide odprilike u smjeru da imamo losiji benzin.... E sad, ko hoce u to vjerovat nek vjeruje...
ne zaboravimo vlagu3alfa3 said:Prica ide odprilike u smjeru da imamo losiji benzin.... E sad, ko hoce u to vjerovat nek vjeruje...
Silvio said:servisni intervali su zbilja prekratki...meni se znalo desit da 3 puta u sezoni moram na servis....a nemožeš otići ni na ozbiljnije putovanje sa radijusom od 6000km!...po manualu je servis svakih 6000 km koji je više kao nekakva kontrola svih sklopova a izmjena ulja je predviđena na svakih 12000 km
druga stvar je to što kod nas dobar dio ljudi 12000 km napravi možda u 3 god a ulje bi trebalo mijenjat bar jednom godišnje... mislim da je to jedini razlog tako kratkih servisnih intervala kod nas ..
sigurno da dosta ovisi i o načinu vožnje,nije isto vrtit neku 6-icu na stazi 6000 km ili istu kilometražu preći sa GTR-om na autoputu
minimalno jedan servis godišnje ili max 10000 km bi bilo optimalno pogotovo za motore tipa GTR ili ZZR
Silvio said:servisni intervali su zbilja prekratki...meni se znalo desit da 3 puta u sezoni moram na servis....a nemožeš otići ni na ozbiljnije putovanje sa radijusom od 6000km!...po manualu je servis svakih 6000 km koji je više kao nekakva kontrola svih sklopova a izmjena ulja je predviđena na svakih 12000 km
druga stvar je to što kod nas dobar dio ljudi 12000 km napravi možda u 3 god a ulje bi trebalo mijenjat bar jednom godišnje... mislim da je to jedini razlog tako kratkih servisnih intervala kod nas ..
sigurno da dosta ovisi i o načinu vožnje,nije isto vrtit neku 6-icu na stazi 6000 km ili istu kilometražu preći sa GTR-om na autoputu
minimalno jedan servis godišnje ili max 10000 km bi bilo optimalno pogotovo za motore tipa GTR ili ZZR
jaki said:ja radim svakih 6000 km to mi je tamam godinu dana...ali ja nisam pravilo jer ima tu ekipe koja toliko napravi za 4 mjeseca...
Bubbica said:Ja sam dosada uvijek mijenjao ulje i filter na 6000 km, uostalom morao sam radi garancije i knjizice. Sada mi garancija izisla i mogu kako zelim
Znaci vi mijenjate ulje i filter svakih 10000 km'?
Onda to moram i ja uvest kao pravilo.
Prije mjesec dana napravio servis na 30000 km, sve tekucine, sva ulja, svi filteri i jos sta je trebalo.
Sada u narednom periodu da mijenjam ulje na 10000 km? :misli:
Silvio said:samo sam kometirao da bi interval mogao biti komotno na 10000 km ali na servisu sam svakih 6000 km![]()
Bubbica said:Ma nije mi za tih 500-600 kuna koliko platim svakih 6000 km, no bilo bi ljepse uopce nerazmisljati o bilo cemu 10-12000 km..
No ....
Bubbica said:radim za sezonu između 15-18000 km...
3alfa3 said:Ovisi sve o nacinu voznje i prosjecnoj kilometrazi izmedju hladjenja i zagrijavanja mashine.
Ako palis motor samo kad radis 100+km i ne tjeras ga u visoke okretaje onda mirne duse vozi isto ulje 12000km. Ma i (dosta) duze.
Ali ako vozis kratke relacije tipa gradska voznja od par km (u sto sumnjam), onda ulje treba mijenjat bitno cesce jer je kontaminirano necistocom u vecoj mjeri.
Silvio said:e baš to!!nije servis skup al stalno moram kontat koliko još do njega... dok trepnem 6000 se okrene
![]()
BIKERZZR1400 said:Ne bi ni u kom slučaju preporučio servis na 10000 za svako podneblje je drugačiji servisni interval radi vlage u zraku itd. itd.