Kawasaki GTR 1400

merlin68 said:
Pa zar nije povišeni vizir namjenjen za velike brzine da ti ne puše vjetar,do 120 km baš i nije neki poseban vjetar  tak da mi ovo baš nije jasno  :misli:

Meni je to logicno, i zato me bas cudi da je Bojniku vrisnuo i da oni tako se pravdaju... :misli:
Ja imam veliki Givi od samog pocetka, vozio sam i do 250 sa dignutim i nista
Mozda je taj Givi jaci od standardnoga, a mozda je i Bojnik samo imao peh...
Sve u svemu u uptstvu GTR-a stoji da mu je putna brzina oko 200km/h, onda mi totalno bezvete da nesmijem na toj brzini dignuti vizir  :misli:
 
Bubbica said:
Meni je to logicno, i zato me bas cudi da je Bojniku vrisnuo i da oni tako se pravdaju... :misli:
Ja imam veliki Givi od samog pocetka, vozio sam i do 250 sa dignutim i nista
Mozda je taj Givi jaci od standardnoga, a mozda je i Bojnik samo imao peh...
Sve u svemu u uptstvu GTR-a stoji da mu je putna brzina oko 200km/h, onda mi totalno bezvete da nesmijem na toj brzini dignuti vizir  :misli:

Ma ja cim sam ga uzeo i vozio iz karlovca,po autoputu sam ga dizao na vise od 200 i poslje za puta po alpama,pa se nista nije desilo.mislim da treba ipak bit pegula, ali ako mi cikne javim bez greske nebrinite.
 
BIKERZZR1400 said:
Ne znam zašto onda preporučuju prvih 800 km. do 4 tisuće obrtaja ,a nakon toga sljedećih 800 km do 6 tisuća obrtaja. :misli:
Preporuka ,znam dosta ljudi koji su nove motore odmah po gasu i niš im do danas nije bilo,samo redovito kvalitetno ulje ,nikad do kraja dok se ne zagrije i nikad u crveno,i samee gas
 
BIKERZZR1400 said:
Ne znam zašto onda preporučuju prvih 800 km. do 4 tisuće obrtaja ,a nakon toga sljedećih 800 km do 6 tisuća obrtaja. :misli:

Tonci vjerovatno ima vec 10tkm sa novim motorom..... 8) .
 
merlin68 said:
Preporuka ,znam dosta ljudi koji su nove motore odmah po gasu i niš im do danas nije bilo,samo redovito kvalitetno ulje ,nikad do kraja dok se ne zagrije i nikad u crveno,i samee gas
Ja baš obrnuto znam ih dosta koji su ih sjebali i onda su se počeli čuditi zašto im motor troši ulja ,a znam i par onih kojima su mašine prodimile 20-25000 km. dok moj stari Kawasaki ima 100.000 km. i još uvijek ne potroši niš ulja od servisa do servisa. Naravno da tu mislim na one koji stavljaju polusintetiku jer sintetiku troši svaki motor kod oštrije vožnje.
 
tonci said:
Ma ja cim sam ga uzeo i vozio iz karlovca,po autoputu sam ga dizao na vise od 200 i poslje za puta po alpama,pa se nista nije desilo.mislim da treba ipak bit pegula, ali ako mi cikne javim bez greske nebrinite.
Ocito je onda Bojnik ....... pegula  :misli: :mrgreen:
 
merlin68 said:
Preporuka ,znam dosta ljudi koji su nove motore odmah po gasu i niš im do danas nije bilo,samo redovito kvalitetno ulje ,nikad do kraja dok se ne zagrije i nikad u crveno,i samee gas


Ulje (barem u mom motoru) je kao novo bilo mineralno bas iz razloga bolje razrade pa takvog ipak nebi klao u okretaje nego odradio to po PS-u
 
3alfa3 said:
Ulje (barem u mom motoru) je kao novo bilo mineralno bas iz razloga bolje razrade pa takvog ipak nebi klao u okretaje nego odradio to po PS-u
Velim ima ih dosta kaj su odmah po gasu ali i ja bih laganije na početku
 
BIKERZZR1400 said:
Sve O.K. ,ali je napisao da ga je vozio 200 kad ga je preuzeo u KMS-u karlovac. :misli:

Samo da dodam!?
Kad sam uzeo ZZR-a u kaptol-a izasao sam na autoput i prema splitu od karlovca do roka nisam ga spustao ispod 240km/h,ovo namjerno pisem jer (nisam pametniji ni od koga, a najmanje od japanaca-proizvodaca) iskustvo mi govori da ga treba odma dignuti u nesto vise dire (ne extreme) i razraditi ga na taj nacin,i ljudi vazno je cesce mjenjati ulje i stavljat prvu klasu onda nece bit problema,evo motor mi ima 131000km i za sad sve je odlicno,a kako ce bit vidit cemo.
Tako da sam istu filozofiju primjenio i na GTR a kako ce bit i to cemo vidjeti.
Ne savjetujem ovo nikome jer ipak je ovde rijec o vlastitim sredstvima tako da je rizik isti pa ako se opecem bit ce to samo po mom depu a za vas iskustvo vise i prilika da se covik nauci na tudoj gresci.
 
u knjižici sa uputstvima koja se dobije uz motor opisan je način vožnje za prvih 1600 km  :mrgreen:
 
live-for-ride said:
slažem se u potpunosti...čemu filozofirati.

Iz tog razloga sam to obavio na nacin koji tvornica propisuje.
Kad sam nakitao skuter (cvaju), drugacije sam napravio. Zagrijao i ohladio skut 3 puta i odma gazio koliko ide. I pokazalo se nelose, da ne kazem odlicno  :mrgreen:


Ovo smo svi vjerojatno vec vidjeli, al eto, stavit cu link:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
 
Pozz svima, dugo me nije bilo. Evo malo smo i kilometara novih nadopisali na vuricu... Motor ide odlično.




(Powered by frubar.net)
(y) (y) (y) (y) :D :D :D :D (y) (y) (y) (y)