Kawasaki GTR 1400

Bubbica said:
koji puta je ugodno imat nekog iza da te grije  :mrgreen:

Vozio sam ju par puta na krace relacije (ispod 20km). Njoj nije lijepo ni ugodno, stalno se naginje u kontra stranu (iako sam joj 100 puta rekao da se ne krece na motoru kad vec ne moze pratit voznju i kretat se kako treba), a i meni je knedla u grlu. Osjecam preveliku odgovornost i nisam opusten, a onda nema ni gushta u voznji. Dodatni minus je sto na mom motoru suvozac curi prema naprijed (a moja ne moze rukama do tanka), pa na svakoj nizbrdici, pogotovo ako je rupa na cest koju pogodim, ili na kocenju, nabije me tako uz tank da poslije sat vremena pricam oktavu vise  :mrgreen:
Da vozim GTR-a, nebi me cudilo da stvar bude totalno drugacija.
 
3alfa3 said:
Vozio sam ju par puta na krace relacije (ispod 20km). Njoj nije lijepo ni ugodno, stalno se naginje u kontra stranu (iako sam joj 100 puta rekao da se ne krece na motoru kad vec ne moze pratit voznju i kretat se kako treba), a i meni je knedla u grlu. Osjecam preveliku odgovornost i nisam opusten, a onda nema ni gushta u voznji. Dodatni minus je sto na mom motoru suvozac curi prema naprijed (a moja ne moze rukama do tanka), pa na svakoj nizbrdici, pogotovo ako je rupa na cest koju pogodim, ili na kocenju, nabije me tako uz tank da poslije sat vremena pricam oktavu vise  :mrgreen:
Da vozim GTR-a, nebi me cudilo da stvar bude totalno drugacija.

hahhaah,nasmijao si me ovim tvojim pisanjem, no istinu zboris.
Sin mi vozi zeca i gledam kak mu cura otraga strski, ko antena.
A nista. onda ti predstoji sparanje i kupiti GTR-a
Siguran sam da ce se onda voziti ko princeza.
Da imas kofer otraga bilo bi joj puno lakse, neki oslonac a da to nisi ti ...
 
Bubbica said:
Prvo probaj pa onda reci
Evo Tonči vozi oba, nek on koju kaze...
GTR je prvenstveno turer za duge pruge, no moze on i vise od pustog tempa 250 na autoputu  :mrgreen:
Evo kad me vuces za jezik.
Ovako,kad sam isao po alpama ovo zadnje prije broda,prvih neznam 2 prijevoja gdje je na svakom miljon okuka sam vozio malo ukoceno,a onda mi dopizdilo i udrio sam dobro po tim zavojima i mogu stvarno rec da moze gtr i to stvarno dobro,a tesirao sam ga do kraja kad mi je u zavoju koji je skoro puni krug?? izletio autobus i onda je bilo ili do poda ili u autobus,tako da mislim i isprovano znam da je GTR vrhunski motor i za zavoje.
Ali isto sam nekako misljenja i gust mi ga je vozit onako lipo pomalo i uzivat ukrajoliku,zato sam ga i uzeo.
A ako hocu po gasu onda se prebacim na zzra i idem sa ekipom udir.
Eto to je moje skromno misljenje.
 
Evo, iz prve vruke, nije GTR bas penzionerski motor, ma koliko to neki tu forsirali.
No neka ih, ja cu gustat u voznji, bilo u razgledavanju krajolika, bilo i jurnjavi po zavojima, jer on moze oboje!
 
Nitko nije niti rekao da je to penzionerski motor,ali smatram da se ipak ne može po ničemu usporediti s ZZR-om uostalom i koncepcija mu je drukčija.
 
I onda vi tvrdite da policajci ne znaju vozit. Ovo je super odvoženo s motorom od preko 300 kg. (y)
 
Sinna said:
I onda vi tvrdite da policajci ne znaju vozit. Ovo je super odvoženo s motorom od preko 300 kg. (y)

Nikada to niko nije reko, uvijek postoje iznimke. Tako da svaka tvrdnja u tom pogledu je glupost, pa radilo se i o nasim milicajcima.. :jesus:
 
EEEEEEEE pozz BAJJJKERIII
Ovo kak je lik opal sa motorom nije nikakvo čudo i nema nikakvog pijeska. On je tip koji ili je posudio (iznajmio) motor za voznju, ali vidi se da je cisti vozac auta, NEMA BLAGE VEZE O VOZNJI MOTORA, negdje je cuo da se motor naginje u zavoju alo ova njegova voznja je cista smijurija. Pitanje je bilo trenutka kada ce pasti.
Za lijevi zavoj jos ima malo muda da se nagne al za desni nema blage veze. Cesta je ravna motro je ravan a on se naginje lijevo sa gornjim dijelom tijela a motor vozi ravno. Nek bude sretan da nije poginuo, motor je malo proklizio u desnu stranu sto je normalno kod motora sa kardanom al je vozac usmo motku kada je stisnuo zadnju kocnicu i zato se zadimilo  (od gume) nikakav soder nije u pitanju. Vec strah i panika, nakon izgubljene kontrole dao je nagli gas iz tog razloga jer je tijelo previse bilo nagnuto u lijevu stranu i nije se mogao prebaciti na desnu, jer da se je prebacio i nagnuo motor nebi presal na lijevu stranu ceste , a usto je drzao prvu kocnicu a gas mu je bio do kraja i zato motor ga vukao na lijevu stranu. Nema on blage veze o voznji motora , i voznji po zavojima. brzina u tom zavoju mu je bila cca 100 -  120 km sto takav zavoj GTR prolazi bez problema sa 180 i  vise. Al treba znat.Lik je glup i nije za motor.
GTR je fantastican motor za zavoje, i ja sam sa njime do sada prosao 31000 km i NIKADA ali bas NIKADA nisam dosao u ovakvu glupu situaciju , a ja se sa svojim GTR-BOJNIK vozim od ruba do ruba gume i NIKADA ali bas NIKADA mi nije proklizio. Volim zavoje , i uzivam sa njime u voznji svaki metar.
 
postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ...  :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo  :(

sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera  :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ...  tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit  (y)
 
Silvio said:
postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ...  :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo  :(

sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera  :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ...  tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit  (y)
Prijatelju kupuj odmah GTR-a ,ako te je prešao na zavoju,a ti na ZZR-u. :misli: :LOL: :jesus:
 
BIKERZZR1400 said:
Prijatelju kupuj odmah GTR-a ,ako te je prešao na zavoju,a ti na ZZR-u. :misli: :LOL: :jesus:
ma vidjelo se da je neki lokalni majstor koji pozna svaku rupu na toj cesti... ubrzo je stao sa strane i okrenuo nazad  :LOL:
obiđu mene nekad i puno sporiji motori...al ne sekira to mene ni najmanje... uvijek vozim za svoj gušt a ne da bih nekom nešto dokazivao  :021:  :mrgreen:
 
Silvio said:
ma vidjelo se da je neki lokalni majstor koji pozna svaku rupu na toj cesti... ubrzo je stao sa strane i okrenuo nazad  :LOL:
obiđu mene nekad i puno sporiji motori...al ne sekira to mene ni najmanje... uvijek vozim za svoj gušt a ne da bih nekom nešto dokazivao  :021:  :mrgreen:
Pa u tome i je gušt u zavoj do koljena šta imam kome dokazivati predugo sam na motoru da bilo kome išta dokazivao.
 
Silvio said:
postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ...  :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo  :(

sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera  :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ...  tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit  (y)

Slozio bih se sa tobom, to sam ja isto napisao. Na cesti je nesto bilo, no neki misle drugacije.
GTR ima vrlo dobar ABS, tesko da ce guma zadimiti kada stisnes brenzu.
Ono nije ni bio neki zavoj, koliko sam ja uspio vidjeti na uvelicanoj slici brzina je bila između 120 i 140 na sat.
Sto i nije neka brzona za taj motor.
Nezelim ulaziti u polemike, no tako mislim.

A tebi svaka cast na komentaru, voloim kada ljudi misle kao ti. tu se slažemo 100%  (y)
 
Silvio said:
postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ...  :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo  :(

sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera  :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ...  tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit  (y)
Vidi se po prašini maloj koja se stvorila u nagibu da je to bio pijesak...GTR u onakvom nagibu sigurno na suhome nebi popustio ni sa čelavom gumom...
 
Bojnik said:
EEEEEEEE pozz BAJJJKERIII
Ovo kak je lik opal sa motorom nije nikakvo čudo i nema nikakvog pijeska. On je tip koji ili je posudio (iznajmio) motor za voznju, ali vidi se da je cisti vozac auta, NEMA BLAGE VEZE O VOZNJI MOTORA, negdje je cuo da se motor naginje u zavoju alo ova njegova voznja je cista smijurija. Pitanje je bilo trenutka kada ce pasti.
Za lijevi zavoj jos ima malo muda da se nagne al za desni nema blage veze. Cesta je ravna motro je ravan a on se naginje lijevo sa gornjim dijelom tijela a motor vozi ravno. Nek bude sretan da nije poginuo, motor je malo proklizio u desnu stranu sto je normalno kod motora sa kardanom al je vozac usmo motku kada je stisnuo zadnju kocnicu i zato se zadimilo  (od gume) nikakav soder nije u pitanju. Vec strah i panika, nakon izgubljene kontrole dao je nagli gas iz tog razloga jer je tijelo previse bilo nagnuto u lijevu stranu i nije se mogao prebaciti na desnu, jer da se je prebacio i nagnuo motor nebi presal na lijevu stranu ceste , a usto je drzao prvu kocnicu a gas mu je bio do kraja i zato motor ga vukao na lijevu stranu. Nema on blage veze o voznji motora , i voznji po zavojima. brzina u tom zavoju mu je bila cca 100 -  120 km sto takav zavoj GTR prolazi bez problema sa 180 i  vise. Al treba znat.Lik je glup i nije za motor.
GTR je fantastican motor za zavoje, i ja sam sa njime do sada prosao 31000 km i NIKADA ali bas NIKADA nisam dosao u ovakvu glupu situaciju , a ja se sa svojim GTR-BOJNIK vozim od ruba do ruba gume i NIKADA ali bas NIKADA mi nije proklizio. Volim zavoje , i uzivam sa njime u voznji svaki metar.
mislim da ga je pijesak malo sjebao na cesti.. (y)
 
Pokusao sam uvecati kilometar sat motora iza GTR-a
Mislim da su vozili između 120 i 140 kmh.
Prosudite sami

EQqYM.png


Sada je po meni brzina na satu 140kmh