Bubbica said:koji puta je ugodno imat nekog iza da te grije![]()
3alfa3 said:Vozio sam ju par puta na krace relacije (ispod 20km). Njoj nije lijepo ni ugodno, stalno se naginje u kontra stranu (iako sam joj 100 puta rekao da se ne krece na motoru kad vec ne moze pratit voznju i kretat se kako treba), a i meni je knedla u grlu. Osjecam preveliku odgovornost i nisam opusten, a onda nema ni gushta u voznji. Dodatni minus je sto na mom motoru suvozac curi prema naprijed (a moja ne moze rukama do tanka), pa na svakoj nizbrdici, pogotovo ako je rupa na cest koju pogodim, ili na kocenju, nabije me tako uz tank da poslije sat vremena pricam oktavu vise
Da vozim GTR-a, nebi me cudilo da stvar bude totalno drugacija.
Evo kad me vuces za jezik.Bubbica said:Prvo probaj pa onda reci
Evo Tonči vozi oba, nek on koju kaze...
GTR je prvenstveno turer za duge pruge, no moze on i vise od pustog tempa 250 na autoputu![]()
Sinna said:I onda vi tvrdite da policajci ne znaju vozit. Ovo je super odvoženo s motorom od preko 300 kg.![]()
Prijatelju kupuj odmah GTR-a ,ako te je prešao na zavoju,a ti na ZZR-u. :misli:Silvio said:postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ... :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo
sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ... tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit![]()
ma vidjelo se da je neki lokalni majstor koji pozna svaku rupu na toj cesti... ubrzo je stao sa strane i okrenuo nazadBIKERZZR1400 said:Prijatelju kupuj odmah GTR-a ,ako te je prešao na zavoju,a ti na ZZR-u. :misli::jesus:
Pa u tome i je gušt u zavoj do koljena šta imam kome dokazivati predugo sam na motoru da bilo kome išta dokazivao.Silvio said:ma vidjelo se da je neki lokalni majstor koji pozna svaku rupu na toj cesti... ubrzo je stao sa strane i okrenuo nazad
obiđu mene nekad i puno sporiji motori...al ne sekira to mene ni najmanje... uvijek vozim za svoj gušt a ne da bih nekom nešto dokazivao :021:![]()
Silvio said:postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ... :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo
sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ... tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit![]()
Vidi se po prašini maloj koja se stvorila u nagibu da je to bio pijesak...GTR u onakvom nagibu sigurno na suhome nebi popustio ni sa čelavom gumom...Silvio said:postoji i snimka cijele vožnje prije pada http://www.youtube.com/watch?v=W6olw5NXGns
nemogu reć da čovjek baš katastrofalno vozi iako je neke zavoje prolazio "sjeckajući"...a i u tome u kojem je zapleso je "mrljavio",ipak sam siguran da je nešta moralo bit na cesti jer je nagib bio skoro nikakav a brzina možda max 120...
sve to nebi možda tako loše završilo da ga je uspio iskontrolirat nakon izljetanja u desnu stranu al čovjek kao da je stisnio full gas ... :misli:
možemo mi sad pametarit al činjenica je da se prosuo ko riža i skršio prekrasan motor .... nadam se samo da nije gadno nahebo
sjećam se jednog lika što je mene i dvojcu prijatelja prije par godina prešišao s GTR-om na prijevoju od Dobrave prema Austrijskoj granici,nismo ni mi išli nešto brzo jer je asfalt bio ispucan i vrlo loše kvalitete a on nas prolazi s vanjske strane i skoro ušima struže po cesti koliko ga je spustio,samo se čulo struganje fuzastera :shock: cijeli dan smo to poslje komentirali baš zato što je asfalt bio živa katastrofa a on se vozi na nož ... tako da mogućnosti i voznost GTR-a uopće nisu upitne...
taj motor može puno više nego što većina prosječnih vozača može iskoristit![]()
mislim da ga je pijesak malo sjebao na cesti..Bojnik said:EEEEEEEE pozz BAJJJKERIII
Ovo kak je lik opal sa motorom nije nikakvo čudo i nema nikakvog pijeska. On je tip koji ili je posudio (iznajmio) motor za voznju, ali vidi se da je cisti vozac auta, NEMA BLAGE VEZE O VOZNJI MOTORA, negdje je cuo da se motor naginje u zavoju alo ova njegova voznja je cista smijurija. Pitanje je bilo trenutka kada ce pasti.
Za lijevi zavoj jos ima malo muda da se nagne al za desni nema blage veze. Cesta je ravna motro je ravan a on se naginje lijevo sa gornjim dijelom tijela a motor vozi ravno. Nek bude sretan da nije poginuo, motor je malo proklizio u desnu stranu sto je normalno kod motora sa kardanom al je vozac usmo motku kada je stisnuo zadnju kocnicu i zato se zadimilo (od gume) nikakav soder nije u pitanju. Vec strah i panika, nakon izgubljene kontrole dao je nagli gas iz tog razloga jer je tijelo previse bilo nagnuto u lijevu stranu i nije se mogao prebaciti na desnu, jer da se je prebacio i nagnuo motor nebi presal na lijevu stranu ceste , a usto je drzao prvu kocnicu a gas mu je bio do kraja i zato motor ga vukao na lijevu stranu. Nema on blage veze o voznji motora , i voznji po zavojima. brzina u tom zavoju mu je bila cca 100 - 120 km sto takav zavoj GTR prolazi bez problema sa 180 i vise. Al treba znat.Lik je glup i nije za motor.
GTR je fantastican motor za zavoje, i ja sam sa njime do sada prosao 31000 km i NIKADA ali bas NIKADA nisam dosao u ovakvu glupu situaciju , a ja se sa svojim GTR-BOJNIK vozim od ruba do ruba gume i NIKADA ali bas NIKADA mi nije proklizio. Volim zavoje , i uzivam sa njime u voznji svaki metar.
jaki said:mislim da ga je pijesak malo sjebao na cesti..![]()