Kawasaki GTR 1400

ajd' kad već nećeš ti da staviš slike - imaš mene  :LOL:



boja predivna (y) 
ali ipak meni; preeeeeeeeeeeeeeeeveliki :mrgreen: ;)

FM5gLi6.jpg


fiy2e1k.jpg

 
(y)

stavio sam još koju u ovu temu:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,217935.msg4588031.html#msg4588031

i Karlove svemirske benđole  :mrgreen: ;)



a baš je bio lijep dan - ne previše sunca  8) i običan mobitel  :D
 
Pozz svima....
Pitanje u vezi kofera!
Frand mi se totalno zaljepio za moj GTR odlučio u Njemačkoj potražit rabljenog..... I sad, našao je GTR-a iz 2009. U relativno dobrom stanju ali problem je što nema kofere. Nama je to malo zbunjujuče a vlasnik tvrdi da je novi kupljen bez bočnih kofera a da se za kofere posebno plača kad kupuješ novog!  Jeli to zaista tako???
:misli:
 
Što se tiče modela za 2016 (aktuelni prospekt),piše da su bočni koferi serijski.
Do sada nisam vidio nijedan GTR bez bočnih kofera.
U Grand Tourer verziji dolazi još i nosač za Navi,Topcase,Topcase-Pad,unutrašnje kofer-vrećice i zaštitne folije za kofer.
Valjalo bi provjeriti,kako je to bilo tada,2009.


...ako je nešto -serijski,teško da se za to mora extra nadoplatiti.
 
A sudeći po ovom što piše,ovo JE 2009 na slici.
...a bočne kofere ima  :wink:

Bilo bi dobro da se jave vlasnici takvog motora..
 
zelek55 said:
Pozz svima....
Pitanje u vezi kofera!
Frand mi se totalno zaljepio za moj GTR odlučio u Njemačkoj potražit rabljenog..... I sad, našao je GTR-a iz 2009. U relativno dobrom stanju ali problem je što nema kofere. Nama je to malo zbunjujuče a vlasnik tvrdi da je novi kupljen bez bočnih kofera a da se za kofere posebno plača kad kupuješ novog!  Jeli to zaista tako???
:misli:

prije ce bit da je taj negdje zalijepio od asfalt pa polupo kofere..nek pogleda i ostalo fali li sta jel padano..serijskimsunkoferi uvijek bilimada sa svabama s nikad ne zna
 
pozdrav svima.
Trenutno sam bez motora( prodao svoj prije koji dan). Sad sam u nekim dilemama oko drugoga. Zapravo samo dva modela dolaze u obzir. Jedan je GTR 1400. Danas mi ispred nosa otišao jedan po povoljnjoj cijeni ( cca 8 tisučica), tako da čekam i dalje. O novim modelim( mislim od 2010 na dalje) zbog financija ni ne razmišljam, pa gledam samo do te godine.
E, sad jedno pitanje koje bi mi rješilo neke dileme. Naime, radi se o senzorima pritiska u gumama. Čitam da kod ¨starijih¨modela treba kompletno zamjeniti senzor i da nije baš jeftino. Međutim, zanima me kod vlasnika istih, u čemu je i da li postoji problem ako oni ne rade. Osobno nisam nikada na motoru to imao i ne vidim svrhu da bi i morao.  Nije mi problem tjedno provjeriti stanje pritiska na bilo koju BP. Molim konkretan odgovor ako je netko upućen u ovu problematiku. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.
 
Za Grejpa4:

Kao zadovoljni vlasnik jednog crnog (sigurno ne najbržeg) GTRa, pokušati ću ti riješiti bar jednu dilemu (koja to i ne bi trebala biti kod ovakvog motora).
Svakoj bateriji dođe jednom kraj, pa tako i ovoj u senzoru tlaka. Do zamjene gume taj nedostatak možeš privremeno riješiti tako da na instrument ploči pritisneš gornji gumb, pa zatim ne puštajući ga na par sekundi i donji gumb. Time nestaje uznemirujući alarm o stanju tlaka u gumama. Istina je i da se upali crvena žaruljica koja trajno svijetli i podsjetnik je na taj nedostatak, ali su sve ostale funkcije na instrument ploči i dalje dostupne.
Ipak, kod slijedeće zamijene gume, a to dođe vrlo brzo jer se na GTR-u kilometri skupljaju nevjerojatno brzo, bateriju bi svakako trebalo zamijeniti. Baterija je tip CR2030, vrlo standardna i uobičajena, no ovu koja tebi treba s utisnutim konektorima teško češ naći u našim trgovinama, pa je ebay pravo mjesto.
Evo jednog od stotinu linkova:
http://www.ebay.com/itm/3Pcs-CR2032-3V-Button-Batteries-Coin-Cell-W-tabs-3-2-20mm-BR2032-KCR2032/221129172908?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36462%26meid%3Df88cfa8f2a564484850bfaaa545fffed%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D8%26sd%3D401088538901

Kad ti vulkanizer skine indikator s ventila svakako zapamtite smjer ugradnje (zaobljeni i ravni kraj indikatora na ventilu).
Indikator i nije tako teško rastaviti, ispod naljepnice je jedan vijak kojeg treba osloboditi, te ukloniti poklopac. Vjerojatno će ti i tvoj vulkanizer moći zalemiti dvije žičice sa tiskane pločice na novu bateriju.

Jest da su inženjeri iz Kawasakija ovo od početka mogli jednostavno izbjeći (upravo onako kako je to na novim modelima), no napraviti to svakih 5 godina na starim modelima i nije neki naročiti posao. 4 dolara i minimum spretnosti, nevažno da bi ti uopće bila dilema.

Želim ti puno sreće u novoj kupovini.

Možda te i ovi kadrovi dodatno motiviraju, jer vozna sezona GTR-u gotovo stalno traje.
https://youtu.be/yd-3iGDfaLQ
 
Opet pitanje za senzor pritiska u gumama...  Sta znači kad na displayu prikazuje zadnji senzor u gumi normalno pritisak 270kpa a prednja guma pokazuje samo ----  tj ne daje daje info o tlaku u gumi...
Zašto ne pokazuje?
 
zelek55 said:
Opet pitanje za senzor pritiska u gumama...  Sta znači kad na displayu prikazuje zadnji senzor u gumi normalno pritisak 270kpa a prednja guma pokazuje samo ----  tj ne daje daje info o tlaku u gumi...
Zašto ne pokazuje?

Ne daje nikakav alarm, samo crtice ?

Meni to pokazuje samo dok se "malo ne zagrije". Obicno oko minute.
Kad je poprilicno hladno onda mi alarmi tuce za baterije neko duze vrime. Pa onda pocme pokazivati.
Ako ti ekran samo pokazuje crtice cilo vrime, bez alarma, onda stvarno nemam pojma.


 
Ne blinka nikakav alarm niti blinka crvena lampica....  Sumnjam u to da se zamaknuo senzor prilikom zamjene gume....
 
zelek55 said:
Ne blinka nikakav alarm niti blinka crvena lampica....  Sumnjam u to da se zamaknuo senzor prilikom zamjene gume....

Da, i ja bi reka da se nešto otpustilo pa očitava nulu  :misli:
 
Ima li možda neko da je uvažao u Hrvatsku  rabljenog  GTR-a ? Zanima me nešto u vezi homologacije, pošto nema u hrvatskoj ko bi izdao potvrdu proizvođača?
 
Potvrdu proizvođača dobiješ i vanka, npr njemački TÜV Süd-Minken
 
zelek55 said:
Ima li možda neko da je uvažao u Hrvatsku  rabljenog  GTR-a ? Zanima me nešto u vezi homologacije, pošto nema u hrvatskoj ko bi izdao potvrdu proizvođača?

Ja kad sam uvezao motor isto nisam mogao dobit potvrdu proizvođača, pa su mi je izdali u Državnom zavodu za mjeriteljstvo.
 
Ma mene zanima "broj EU homologacije vozila" pošto sam dobio coc dokument sa motorom... Lik mi tvrdi da tog broja nema na coc dokumentu....  A taj broj počinje sa: e1*2002/24... Itd.