Za Grejpa4:
Kao zadovoljni vlasnik jednog crnog (sigurno ne najbržeg) GTRa, pokušati ću ti riješiti bar jednu dilemu (koja to i ne bi trebala biti kod ovakvog motora).
Svakoj bateriji dođe jednom kraj, pa tako i ovoj u senzoru tlaka. Do zamjene gume taj nedostatak možeš privremeno riješiti tako da na instrument ploči pritisneš gornji gumb, pa zatim ne puštajući ga na par sekundi i donji gumb. Time nestaje uznemirujući alarm o stanju tlaka u gumama. Istina je i da se upali crvena žaruljica koja trajno svijetli i podsjetnik je na taj nedostatak, ali su sve ostale funkcije na instrument ploči i dalje dostupne.
Ipak, kod slijedeće zamijene gume, a to dođe vrlo brzo jer se na GTR-u kilometri skupljaju nevjerojatno brzo, bateriju bi svakako trebalo zamijeniti. Baterija je tip CR2030, vrlo standardna i uobičajena, no ovu koja tebi treba s utisnutim konektorima teško češ naći u našim trgovinama, pa je ebay pravo mjesto.
Evo jednog od stotinu linkova:
http://www.ebay.com/itm/3Pcs-CR2032-3V-Button-Batteries-Coin-Cell-W-tabs-3-2-20mm-BR2032-KCR2032/221129172908?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36462%26meid%3Df88cfa8f2a564484850bfaaa545fffed%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D8%26sd%3D401088538901
Kad ti vulkanizer skine indikator s ventila svakako zapamtite smjer ugradnje (zaobljeni i ravni kraj indikatora na ventilu).
Indikator i nije tako teško rastaviti, ispod naljepnice je jedan vijak kojeg treba osloboditi, te ukloniti poklopac. Vjerojatno će ti i tvoj vulkanizer moći zalemiti dvije žičice sa tiskane pločice na novu bateriju.
Jest da su inženjeri iz Kawasakija ovo od početka mogli jednostavno izbjeći (upravo onako kako je to na novim modelima), no napraviti to svakih 5 godina na starim modelima i nije neki naročiti posao. 4 dolara i minimum spretnosti, nevažno da bi ti uopće bila dilema.
Želim ti puno sreće u novoj kupovini.
Možda te i ovi kadrovi dodatno motiviraju, jer vozna sezona GTR-u gotovo stalno traje.
https://youtu.be/yd-3iGDfaLQ