blackbird24 said:kolike su cijene odrzavanja GTR-a?
servisni interval je svakih 10 tkm ili?
blackbird24 said:Kod starijih modela govorimo do 2010 godine ili novije?
zelek55 said:Bog svima!!! evo od prije 2 dana novi sam vlasnik GTR-a iz 2007.g.... i malo sam zbunjen
i odmah imam pitanja:
1. svijetli mi žuta ABS lampica kad upalim motor a kad krenem lampica seupali, jeli to normalno???
2. senzori pritiska u gumama mi prikazuju pritisak u gumama samo prvih 5 min. kasnije se upali upozorenje - BATTERY LOW :F! Predpostavljam da je samo senzor prednjeg kotača u pitanju ili oba dva kotača??
3. kad upalim motor hladan radi jako mirno i fino a kad se provozam i motor postigne radnu temperaturu u leru radi na 1800 okretaja to mi je malo čudno!!??
garfield1974 said:3. U leru bi ti okretaji tribali biti izmedju 800 - 900.
zelek55 said:... ma i ja mislam da mu je 800-900 na leru premalo!!
sad kad sam ga malo prije štelao, htio sam ga stavit na 800 i nije mi zvučalo da mu to baš odgovara, ko da se muči pa sam ga digo na 1000...
zelek55 said:2. znam da je senzor pritiska u gumama skup ( 1700kn) i neču ga trenutno mijenjat jer sam dao zadnju kunu za motor... čak ču pokušat sa improvizacijom tj, zamjenu baterije pošto mi je prijatelj totalni freek za preciznu elektroniku neka pokuša ( frajer je sa starim danjanskim za garažna vrata napravio daljanski termostat za bojler za grijanje u kuči)
Luk6a said:To mi para nešto malo okretaja u leru. Zar ne bi trebalo bit nešto više ( oko 1100 ) :misli:
garfield1974 said:Evo, bas danas, provjerio:
- pod "cokom" 1400 rpm
- "ugrijan" 1000 rpm
Luk6a said:Gdje si provjerio :misli: .
Ameri kažu ovako: '2008 C14 ABS owners manual page 185 lists idle speed at 1050 - 1150 RPM '
Zar u EU uputama piše drugačije?
Luk6a said:Gdje si provjerio :misli: .
Ameri kažu ovako: '2008 C14 ABS owners manual page 185 lists idle speed at 1050 - 1150 RPM '
Zar u EU uputama piše drugačije?
zelek55 said:da.. to je točno i ja sam provjerio u oweners Manual!! na radnoj temp. 1050-1150
maRRin 06 said:Nije ga pametno drzati na niskom(nižem) ler-gasu.
Radi pritiska ulja 8)