Kawasaki GTR 1400

blackbird24 said:
kolike su cijene odrzavanja GTR-a?
servisni interval je svakih 10 tkm ili?

Evo ti cijene otprilike servisa nakon 5 godina ( 48000 km)

- Ulje u vilicama 105 kn
- Brtva poklopca ventila 405 kn
- O ringovi oko svica 320 kn
- Filter zraka 445 kn
- Senzor pritiska u prednjoj gumi 1 700 kn
- Senzor pritiska u zadnjoj gumi 1 700 kn
- Svice 500 kn
- Filter ulja 110 kn
- Ulje Motul 675 kn
- Ulje kocnica 75 kn
- Ulje diferencijala 25 kn
- Antifriz 250 kn
- Demontaza i montaza guma + balansiranje 220 kn
= 6530 kunica + ruke


Sto se senzora za pritisak guma tice, to se mora minjati samo na starijim modelima, dok se kod novijih minja samo baterija (koja košta desetak kuna).

Servisni interval je na 6000 km, sto je smiješno kratko s obzirom da se ipak radi o sport-touring motoru (mozda radi onog predznaka "sport"  :mrgreen: ) :LOL:.

Do sada sam od neplaniranih kvarova imao samo pišanje semeringa na kardanu (na oko 70000 km).


Štete koje su pokrivene osiguranjem ne ubrajam u to :mrgreen:

Pozz
 
Kod starijih modela govorimo do 2010 godine ili novije?
6tkm pa servis? Dobro da nije servis svakih 4tkm

 
Bog svima!!! evo od prije 2 dana novi sam vlasnik GTR-a iz 2007.g.... i malo sam zbunjen 
i odmah imam pitanja:
1. svijetli mi žuta ABS lampica kad upalim motor a kad krenem lampica seupali,  jeli to normalno???
2. senzori pritiska u gumama mi prikazuju pritisak u gumama samo prvih 5 min. kasnije se upali upozorenje - BATTERY LOW :F!  Predpostavljam da je samo senzor prednjeg kotača u pitanju ili oba dva kotača??
3. kad upalim motor hladan radi jako mirno i fino a kad se provozam i motor postigne radnu temperaturu u leru radi na 1800 okretaja to mi je malo čudno!!??

 
zelek55 said:
Bog svima!!! evo od prije 2 dana novi sam vlasnik GTR-a iz 2007.g.... i malo sam zbunjen 
i odmah imam pitanja:
1. svijetli mi žuta ABS lampica kad upalim motor a kad krenem lampica seupali,  jeli to normalno???
2. senzori pritiska u gumama mi prikazuju pritisak u gumama samo prvih 5 min. kasnije se upali upozorenje - BATTERY LOW :F!  Predpostavljam da je samo senzor prednjeg kotača u pitanju ili oba dva kotača??
3. kad upalim motor hladan radi jako mirno i fino a kad se provozam i motor postigne radnu temperaturu u leru radi na 1800 okretaja to mi je malo čudno!!??

Kao prvo, dobro nam došao  :D

Pa krenimo po redu:

1. Nisam baš skužio, ali u svakom slučaju, ABS lampica bi ti tribala svitliti nekih po minute od kad kreneš i posli bi se tribala ugasiti ( posli toga svitli samo ako je ABS u kvaru)
2. Ako piše Battery Senzor low F, onda ti je riknija prednji senzor i to će te poprilično opaliti po džepu (znam jer sam i ja tako "nastradao). U svakom slučaju vijek trajanja je oko 5 godina (dobro da su ti i izdržali do sada). Na žalost na starijim modelima se ne more prominiti samo baterija nego se minja cili senzor. Doduše postoji šema za otvoriti senzor i nalemiti bateriju, ali, koliko sam skužio, rezultati su upitni. BTW senzor ne možeš sam promijeniti nego trbaš u ovlašteni servis jerbo ti moraju upariti senzore sa biciklom. Ako već misliš promijeniti senzor, svakako preporučam da ih minjaš u paru (ako zadnji nije nedavno promijenjen, jerbo će ti i zadnji brzo zasvirati).
3. U leru bi ti okretaji tribali biti izmedju 800 - 900.

I najzad, nisam ni znao da postoji model iz 2007, mislio sam da je moj najstarije godište  :mrgreen:

Puno sretnih km.

Pozz

Gordan



 
aha...  1. ma krivo sam napisao u vezi ABS-a; " lampica se ugasi nakon kratkog vremena kad krenem a ne UPALI kao što sam napisao! tako da je to sad uredu.

          2. znam da je senzor pritiska u gumama skup ( 1700kn) i neču ga trenutno mijenjat jer sam      dao zadnju kunu za motor... čak ču pokušat sa improvizacijom tj, zamjenu baterije pošto mi je prijatelj totalni freek za preciznu elektroniku neka pokuša ( frajer je sa starim danjanskim za garažna vrata napravio daljanski termostat za bojler za grijanje u kuči)

        3. što se tiče okretaja u leru, sad sam ga smanjio na onom šerafu na sajli na 1000 okretaja pa ču pričekat nek se ohladi pa ču ga opet upalit da vidim kak če radit hladan.....

Hvala puno za sad....
 
garfield1974 said:
3. U leru bi ti okretaji tribali biti izmedju 800 - 900.

To mi para nešto malo okretaja u leru. Zar ne bi trebalo bit nešto više ( oko 1100 ) :misli:
 
... ma i ja mislam da mu je 800-900 na leru premalo!!
sad kad sam ga malo prije štelao, htio sam ga stavit na 800 i nije mi zvučalo da mu to baš odgovara, ko da se muči pa sam ga digo na 1000...
 
zelek55 said:
... ma i ja mislam da mu je 800-900 na leru premalo!!
sad kad sam ga malo prije štelao, htio sam ga stavit na 800 i nije mi zvučalo da mu to baš odgovara, ko da se muči pa sam ga digo na 1000...

(y)
 
zelek55 said:
          2. znam da je senzor pritiska u gumama skup ( 1700kn) i neču ga trenutno mijenjat jer sam      dao zadnju kunu za motor... čak ču pokušat sa improvizacijom tj, zamjenu baterije pošto mi je prijatelj totalni freek za preciznu elektroniku neka pokuša ( frajer je sa starim danjanskim za garažna vrata napravio daljanski termostat za bojler za grijanje u kuči)

 


EDIT

Pogledaj ovdi: http://www.gtr1400.co.uk/forums/index.php?topic=4032.0

Tu ima objašnjenje, korak po korak kako je ekipa to radila.

A ima i ovo : https://www.youtube.com/watch?v=857GC7M4sOE
 
Luk6a said:
To mi para nešto malo okretaja u leru. Zar ne bi trebalo bit nešto više ( oko 1100 ) :misli:

Evo, bas danas, provjerio:
- pod "cokom" 1400 rpm
- "ugrijan" 1000 rpm  :D
 
garfield1974 said:
Evo, bas danas, provjerio:
- pod "cokom" 1400 rpm
- "ugrijan" 1000 rpm  :D

Gdje si provjerio :misli: .

Ameri kažu ovako: '2008 C14 ABS owners manual page 185 lists idle speed at 1050 - 1150 RPM '

Zar u EU uputama piše drugačije?
 
Luk6a said:
Gdje si provjerio :misli: .

Ameri kažu ovako: '2008 C14 ABS owners manual page 185 lists idle speed at 1050 - 1150 RPM '

Zar u EU uputama piše drugačije?


da.. to je točno i ja sam provjerio u oweners Manual!! na radnoj temp. 1050-1150
 
Luk6a said:
Gdje si provjerio :misli: .

Ameri kažu ovako: '2008 C14 ABS owners manual page 185 lists idle speed at 1050 - 1150 RPM '

Zar u EU uputama piše drugačije?

Provjerio na brojacu okretaja moje bicikle  :mrgreen:

Osim toga, jebes amere, sto kazu japanci ?  :LOL:
 
zelek55 said:
da.. to je točno i ja sam provjerio u oweners Manual!! na radnoj temp. 1050-1150

Cool  (y)

Eto, da si prije provjerio sada ne bi citao krive odgovore na ovom forumu  :mrgreen:
 
maRRin 06 said:
Nije ga pametno drzati na niskom(nižem) ler-gasu.
Radi pritiska ulja 8)

Posto vozim ko neka baba, dosta ce mu to biti ulja  :mrgreen:
 
Vic je u tome što se motor previše zaletava na niskim okretajim, a to nije baš pametno (y)
1200 okretaja stavi..