Kawasaki Versys 650

H@k said:
Brat mi na versysu ima isti problem,citao sam,taj problem ima 99% versysa 2007 godine...

kada kupiš kawasaki već je u poluraspadnutom stanju ili ja to ne kužim,pojasnite mi!!!  :LOL:  :LOL:  :LOL:

uf da zaboravio sam da je to kawasaki  :jesus:
 
MravZ said:
kada kupiš kawasaki već je u poluraspadnutom stanju ili ja to ne kužim,pojasnite mi!!!  :LOL:  :LOL:  :LOL:

uf da zaboravio sam da je to kawasaki  :jesus:

Mozes li mi rec koji je V-strom na motopulsovoj listi najboljih motora u toj klasi? :misli:  zaboravih... :jesus:
 
H@k said:
Mozes li mi rec koji je V-strom na motopulsovoj listi najboljih motora u toj klasi? :misli:  zaboravih... :jesus:

pa znaš i sam da su iz kawasakija dobro platili da jednom napokon kawasaki pobijedi u nekakvom moto testu,koji su obavili novinari ili njihovi prijatelji "motociklisti"(koji voze u privatnom životu kawasaki)  :jesus:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:
 
MravZ said:
kada kupiš kawasaki već je u poluraspadnutom stanju ili ja to ne kužim,pojasnite mi!!!  :LOL:  :LOL:  :LOL:

uf da zaboravio sam da je to kawasaki  :jesus:

Je istina model 2007 ima jednu manu zuji mu prednja maska a to i manje inteligentna osoba moze rjesit u 15-ak sekundi sa komadicem gume...stvarno velika mana?? :misli:
 
giantMC said:
bas sam i ja cito ranije test i presiso ih je u svim segmentima osim mjenjacu.. jbg kad je meni to visoki sic.. a motor pravi  8)

sic ti dode  399 dolara vidi link a mislim da bi se to moglo i jeftinije rijesit.
Prijatelj mi nije uzea versysa radi sica i kad je vozija moga malo je pozalija...nemoj bit sljedeci
(y)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/08-2008-KLE650-VERSYS-LOW-GEL-SEAT-GENUINE-KAWASAKI_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35583QQihZ005QQitemZ150257948835QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
 
live-for-ride said:
ljudi, koliko ide taj versys u prvoj?
Kažu da je kratka ali brutalna (y)

Koliko ide recimo na 5000okr u prvoj?

1 brzina -86km/h
2 brzina-122km/h
3 brzina-164km/h

sve su vožene do 10000okr

na 5000 ide negdje između 50-60 km/h

jučer sam probao baš da vidim sam jednom

budem još koji put pa javim
 
zemosk said:
1 brzina -86km/h
2 brzina-122km/h
3 brzina-164km/h

sve su vožene do 10000okr

na 5000 ide negdje između 50-60 km/h

jučer sam probao baš da vidim sam jednom

budem još koji put pa javim
...pa ak na 10000 ide 86, onda na 5000 ide pola id toga. Isto vrijedi i za druge brzine :wink: Hvala na odgovoru. Prenijeti ću dotičnom...
 
Zorro said:
Matematičkim  i logičnim izračunima po tom bi u 6. (šestoj). išao 328   :LOL:  :LOL:  :LOL:
da kada bi ta brzina bila tolika na 5000 okr no u ovom slučaju ona je tolika na 10000. Brzina koju si ti naveo u tom slučaju bi bila teoretska, ali nemoguća za postići zbog snage motora...inercije, sila koje djeluju na motor (trenje, viskoznost zraka......neki zovu otpor zraka koji se javlja zbog viskoznosti)
Ali to nije logika nego fizika. Prijenos u getribi je linearan a ne eksponencijalan. Zato i jesu dijagrami brzina (u kojoj je motor)-broj okretaja ravni pravci koji se penju. Vjerojatno si to vidio. Tih pravaca ima onoliko koliko ima brzina. Na temelju njih je lako izračunati koliko motor ide u kojoj brzini i koja je maksimalna moguća brzina (teoretska) jer za odrediti vrijednosti na pravcu dovoljne su dvije točke. U ovom slućaju je brzina nula na nula okr/min i 86 na 10000 okr/min. Što bi značilo da za prvu brzinu ako se poveća broj okretaja za 1000, brzina poraste za 8,6 km/h. Ako gledaš jednadžbu pravca prema kojoj to možeš izračunati ona bi bila Y=ax+b. Y je u ovom slučaju bbroj okretaja, x=brzina kretanja vozila, a je koeficijent nagiba pravca koji se izračuna i za prvu brzinu iznosi10000/86=116,28, a b = 0 jer je brzina na 0 okr = 0.. Ovo su osnove matematike i nebih dalje jer je dovoljno detaljno, ali da bi se i sam uvjerio u točnost logike/fizike ne bi bilo lože da stisneš svog klv-a ili što već voziš na 10000 ok, zapamtiš brzinu kojom se krečeš, zatim ga spustiš na 5000 okr i vidjeti češ da ideš pola od toga. I tako u svakoj. Vjeruj mi.... (y)
 
kakvi matematičari

nisam ni vidio kakvu sam pizdariu napravio prije par dana

kud sam išao pisat koliko ide u kojoj brzini :zid: :zid: :zid:

 
zemosk said:
kakvi matematičari

nisam ni vidio kakvu sam pizdariu napravio prije par dana

kud sam išao pisat koliko ide u kojoj brzini :zid: :zid: :zid:
..nisi ni svjestan koliko si nam zadovoljstva priuštio :mrgreen:
 
live-for-ride said:
..nisi ni svjestan koliko si nam zadovoljstva priuštio :mrgreen:

pa glupo je reć da na primjer na10000  ide 100km/h

a na 5000 ide onda 50km/h kad u pravilu nemože nikak da bude

jel moj motor razvija najveću snagu i moment na nekih 8700 okretaja a svi okretaji preko tog ne donose nikakvu snagu nego se mašina samo dere,tak da nemože bit da na pola okretaja ide u pola sporije

kod nekih motora na 5000 okretaja(primjer) se razvija 70 posto snage a kod nekih 30 nije nikakvo pravilo jel su tu i odnosi u mjenjaču itd itd

ali dobro kad stane ova kiša izmjerit ću opet svih 6 brzina pa će mo raspravljat
kad može neko napisat 50 stranica o bilo čemu valjda možemo i mi 5 (y)


 
zemosk said:
pa glupo je reć da na primjer na10000  ide 100km/h

a na 5000 ide onda 50km/h kad u pravilu nemože nikak da bude

jel moj motor razvija najveću snagu i moment na nekih 8700 okretaja a svi okretaji preko tog ne donose nikakvu snagu nego se mašina samo dere,tak da nemože bit da na pola okretaja ide u pola sporije

kod nekih motora na 5000 okretaja(primjer) se razvija 70 posto snage a kod nekih 30 nije nikakvo pravilo jel su tu i odnosi u mjenjaču itd itd

ali dobro kad stane ova kiša izmjerit ću opet svih 6 brzina pa će mo raspravljat
kad može neko napisat 50 stranica o bilo čemu valjda možemo i mi 5 (y)
...hm... :wink:
U pravu si što se snage i momenta tiče, no ne i brzine. Brzina ne ovisi o momentu već o momentu ovisi promjena brzine u vremenu (akceleracjia, deceleracija), a snaga je varijabla koja se ne mjeri več računa :wink:. Brzina ovisi isključivo o broju okretaja motora i prijenosnom omjeru i točna je tvrdnja da ako na 10000 okr ide 100, tada će na 5000 okr u istom stupnju prijenosa ići 50 km/h. To je nešto što nema veze s deranjem i glasanjem mašine već s prijenosnim omjerom. Ne znam jesi li primjetio, mašina se dere, okretaji rastu znatno sporije, ali kako god oni rastu dolazi i do promjene brzine. Nikada se ne desi da rastu okretaji, a brzina ostaje ista. Ako rastu okretaji, a brzina ostaje ista, onda mjenjamo kuplung jer dolazi do proklizavanja lamela. To je fizika koju ne možemo mjenjati jer je čitava koncepcija prijenosa podređena tome i to je normalno. U prilog tome idu i oni dijagrami koje proizvođač daje, a odnose se na brzinu gibanja vozila u odnosu na stupanj  prijenosa i broju okretaja (nemrem naći neku sliku da priložim ali ako nađem stavim)  Tamo su te linije pravci različito polegnuti. Kada bi brzina gibanja motora na 10000okr bila 120, a na 5000okr 50, tada te linije ne bi bili pravci već neke exp krivulje što je nemoguče postići jer je radijus zupčanika u getribi konstantan a ne promjenjiv. Sorry, ali tako je kako sam ti napisao.
Ako ti se motor vrti u prazno, povečava okretaje pri konstantnoj brzini, bojim se da češ morati promjeniti kuplung (lamele) ili popusti malo tu sajlu (y)
 
evo da napravim mali OT (ako smijem)

stigao moj Versys, sad ga ponosno vozim Rijekom cijeli dan danas  :D

zakon od motora!
na 4000 okretaja mi je išao oko 90-93 km/h u šestoj brzini.