Kawasaki Versys 650

Super Jura said:
Špica sezone je i sad svi imaju nabrijane cijene, a Njuškalo je ionako lista želja.
Prave prilike se čekaju i hvataju na prepad (mislim na one koje uopće izađu na Nj).

Upravo tako. Kum prije koji dan kupio stvarno dobar Z750 iz 2007 za 3000 EUR. Čovjek tražio 3800, ovaj odma
ponudio 3000 i kaže prodavač "može" ! Jbga ljudima bude hitno, neki se neće zajebavat itd....
 
Z-ICO said:
Bok maredo, taj cvrčak iz auspuha je onaj lim u cijevi, gdje se dvije grane spajaju u jednu prije ulaska u auspuh.
Ja sam si to zavario prošle godine i od tada je opet sve normalno. (y)
Ako ti počne sve jače i jače zvonoti, skini grane i lupi rukom par puta za redom po tom ( spoju-Y ) i čuti ćeš ga kako zazvoni unutra.
Inače sam ga jednom skinuo, pa opet stavio, jer ništa nisam našao. Tada sam mislio da zvoni u loncu i grane nisam dirao.
Ali sam zamjenio lonac, a zvonjava je i dalje ostala. Tada sam odmah našao grešku.
Možda nekome zvecka u loncu, al meni je zvonio taj lim u granama.
Hvala, probat ću...  ;)
 
AnteK said:
Upravo tako. Kum prije koji dan kupio stvarno dobar Z750 iz 2007 za 3000 EUR. Čovjek tražio 3800, ovaj odma
ponudio 3000 i kaže prodavač "može" ! Jbga ljudima bude hitno, neki se neće zajebavat itd....

kad bi meni netko dao 3000€ za moju kantu spustio bih i ja bez razmišljanja tih 800 od 3800 ...  :mrgreen:  (y)
 
Evo mojih iskustava :
2013 kupio beverly 250, 2006 god, 18000 km,  za 1800€ prodao ga 2014 za iste novce  ( na njuškalu ga ni sada nema ispod 1800 da liči na nešto)
2014 kupio apriliu pegaso 2007 god 14000 km, za 2700€, 2015 prodao za 2600€  ( prosjek sada na njuškalu debelo preko 3 000 € ima ih i preko 4  i još kaže malo ogrebana :LOL: :nasilni: )
2015 kupio kawasaki er6f 2007 god, registriran cijelu godinu, svi servisi napravljeni za 2800€  29000 km
Prijatelj mi prije 3 mjeseca kupio fz6 s2 2008 god za 4200€, prešla 1600 km, da tisuću i šesto km sa servisnom knjižicom a i izgleda  kao da je samo toliko prešla, tj izgleda kao nova, doslovno bez crtice na sebi. Vlasnik je tražio 5000€ a dao bi je bio i za  4 da je prijatelj bio uporan. Od svih ovih motora beverly i pegaso su bili u solidnom stanju, Kawasaki i Yamaha su perverzija što se tiče očuvanosti i izgleda. Svi su kupljeni i prodani preko njuškala od ljudi i ljudima koji se ne poznaju.
Drugi prijatelj je prije mjesec dana prodao versysa 2008 god za 3500€ (solidno stanje)  i kupio tdm 2012 godište za 5000€
 
Drugi prijatelj je prije mjesec dana prodao versysa 2008 god za 3500€
Tog sam ja uzeo, ali za 4000€, još je digao 1000kn, jer mu je ovaj dignuo TDM-a, ali nek svima sa srećom.
Dobro je rekao solidno stanje, karoserijski zapravo perfektan ali lanac i lančanike sam mijenjao lanac bio katastrofa, zadnje pakne gotove. Gume pitaju zamjenu iduću sezonu, treba riješiti ulje koje curi vjerovanto semering iz vodene, registracija je bila 10 dana nakon kupnje :mrgreen: Da i ventili su za kontrolu jer jedan se malo čuje.
Tako da je to još prešlo 30000kn. Realno i da mi se nije žurilo, dao bih najviše 25000kn za taj primjerak ili bi udustao.
Začudila me jedna stvar na poreznoj, 2008-a je procijenjena na 15000kn, ja sam stavio 25000kn i tako uspio zajebati sam sebe, jer je moju cifru uzelo u obzir, a nije mi se dalo raditi novi ugovor da prepravim cijenu. Eto savjet...u ugovore ne stavljajte više od 15000kn jer je izgleda dovoljno, a i možda konačno padne cijena precijenjenim versisima :)
Ako je vrhunski održavan vrijedi 30-35000kn a ako nije vridi 10-15000kn manje i to je to. Na njuškalu svi stavljaju skoro pa iste cijene. Sve ovisi kooliko če netko spustiti cijenu, ili dignuti :mrgreen:Treba motor dobro pogledati za znati koliko vridi 8)
Ukratko to, @geronimo pozdravi prijatelja :D

 
Nije to taj, bijela kava kastela.Sto se tice ovig semeringa pa jedno 90%  primjeraka ovog godista lagano bali na onu rupicu povise filtera ulja
 
Čudno, kaštela, prije misec dana i oba prelaze na TDM :mrgreen:
Sugeriraš da ga pustim da bali? Ne znam, ima ulja dovoljno za sada ali mi stoji na glavi to moraču srediti.
 
:LOL: ... Artistik, naivac mjeseca...  :LOL:

Pa ja sam za auto star par ljeta napisao cijenu od 20 tisuća kuna, ta rubrika potpuno je nebitna, osim ako ne napišeš cijenu višu od kataloške.
 
Artistik said:
Čudno, kaštela, prije misec dana i oba prelaze na TDM :mrgreen:
Sugeriraš da ga pustim da bali? Ne znam, ima ulja dovoljno za sada ali mi stoji na glavi to moraču srediti.
dobro sad možda malo više od mjesec dana... ali sam siguran da je dobio 3500€, bar tako kaže.poslje versysa većini bajkera je tdm logičan nastavak karijere, ja se nadam da će meni biti yamaha mt09 tracer :afro:(sa 3 cilindra dobit ću sve ono što tražim od motora, bolestan zvuk i povlačenje iz podruma što se kaže)  Bio sam kod dvojice vrhunskih meštara, oba su rekla isto, ne diraj ništa. nakon što sam promijenio ulje motul 15w40 prestalo je čini mi se i baliti. Lani sam bio u intezivnoj potrazi za versysom ili er6, nagledao sam ih se ko u priči i skoro svi su balili
 
strasilo said:
kad bi meni netko dao 3000€ za moju kantu spustio bih i ja bez razmišljanja tih 800 od 3800 ...  :mrgreen:  (y)
Pa onda pitaj 3100i spusti 100,jednostavnije je i prije ćeš ga prodat, ako već znaš koliko ćeš najniže ić. Ili pitaj 6000 pa spusti 3000 možda se ljudima učini da su prošli džabe :wink:
 
Artistik said:
Tog sam ja uzeo, ali za 4000€, još je digao 1000kn, jer mu je ovaj dignuo TDM-a, ali nek svima sa srećom.
Dobro je rekao solidno stanje, karoserijski zapravo perfektan ali lanac i lančanike sam mijenjao lanac bio katastrofa, zadnje pakne gotove. Gume pitaju zamjenu iduću sezonu, treba riješiti ulje koje curi vjerovanto semering iz vodene, registracija je bila 10 dana nakon kupnje :mrgreen: Da i ventili su za kontrolu jer jedan se malo čuje.
Tako da je to još prešlo 30000kn. Realno i da mi se nije žurilo, dao bih najviše 25000kn za taj primjerak ili bi udustao.
Začudila me jedna stvar na poreznoj, 2008-a je procijenjena na 15000kn, ja sam stavio 25000kn i tako uspio zajebati sam sebe, jer je moju cifru uzelo u obzir, a nije mi se dalo raditi novi ugovor da prepravim cijenu. Eto savjet...u ugovore ne stavljajte više od 15000kn jer je izgleda dovoljno, a i možda konačno padne cijena precijenjenim versisima :)
Ako je vrhunski održavan vrijedi 30-35000kn a ako nije vridi 10-15000kn manje i to je to. Na njuškalu svi stavljaju skoro pa iste cijene. Sve ovisi kooliko če netko spustiti cijenu, ili dignuti :mrgreen:Treba motor dobro pogledati za znati koliko vridi 8)
Ukratko to, @geronimo pozdravi prijatelja :D
Evo ga, forum je zanimljiva stvar. Drago mi je da si se javio. Ode ta cifra daleko ako misliš imat ok motor. Ne sviđaju mi se priče o jeftinim motorima i autima. Zasto bi netko jeftino dao motor,, ili je stvarno neka hitnja,a to se tesko ulovi ili treba usut novce za dovest to u red. Druge nema. Mozda ima tatin sin kojeg boli q... za vrijednost pa decko mijenja jer ima lovu pa ga daje ispod cijene al i to se tesko ulovi. Dok spazis oglas vec je prodano. Dakle nije  3500 nego dosta vise. Ja bih iskreno dao vise novaca za top motor nego se kasnije vucarao po servisima i to popravljao, naravno kad bih imao dovoljno novaca
 
Top motor je jedino kad ga istjeraš iz salona, sve dalje je rabljeno :D Za mene je moj motor isto top, no to ne garantira da se sutra neće dogoditi neki kvar. Isto ga sad ne bih dao ni za 4000€ obzirom na stanje i opremu u odnosu na ostale u oglasima. Ali isto tako znam da ne vrijedi više od 3500€. I najsmješnija stvar je da kad se zalijepim za nešto ne puštam, makar i preplatio :D
 
Ja nisam puno čekao priliku. Lani u 5. mjesecu er6 f u Kutini (drugi vlasnik) stajao na njuškalu već pola godine za 2900 €, čovjek kaže da do tada manje više nije imao niti jednu ozbiljnu ponudu..  Kad sam odlučio kupiti motor, (bila je dvojba versys ili er6f, na kraju er6 zbog izgleda i ono malo konja više),nakon što sam pogledao sve versyse i er6 u krugu 200 km nisam bio zadovoljan niti cijenom niti općim dojmom.Cijene su bile u rasponu od 3500-4000 € a motori blago rečeno razjebani.  Na red su došli udaljeniji krajevi. Igrom slučaja preko bajkerskih veza angažiro stručnjaka u Kutini koji je o motoru znao više od samog vlasnika i koji mi je nakon detaljnog pregleda potvrdio da motor nije razbijan i da je uredno održavan. Novce u džep i po njega.Izgledao je bolje od svih onih što sam ih pogledao. Spustio mi je cijenu na 2800€, bio je registriran cijelu godinu sa računima od kompletnog servisa, lanac, zupčanici filter, pločice. Jedino sam promijenio gume koje bi neko drljao još 2 sezone ali moji standardi su prilično visoki što se tiče guma. Evo hvala bogu vozim ga više od godinu dana, 10000 km i još kune nisam uložio u njega, naravno tu ne računam redovni servis, registraciju,mivv auspuh, sportski filter zraka i ostale ludosti koje su meni padale na pamet a  vezane su za motor a kojih se nakupilo itekako(kaciga, oprema itd) Ne prodajem ga ali kad bi ga prodavao bio bi zadovoljan i sa 3000€.  Svaka roba ima svog kupca kako kažu. Uvijek može naletiti neki jelen, samo je takvih sve manje.
 
Neka rasprava dalje ide, samo ću upitat koje žarulje idu u dugo a koje u kratko svjetlo, maloprije mi izgori kratko pa da kupim prije rastavljanja. Pretpostavljam da su iste ko za auto.
 
Dva puta po H7 55W, to je tvornička ugradnja..  Neki ih mijenjaju sa jačima (65W), ali ovisno o kvaliteti te žarulje znaju izgorjeti zbog pregrijavanja.
 
BikerHR said:
Dva puta po H7 55W, to je tvornička ugradnja..  Neki ih mijenjaju sa jačima (65W), ali ovisno o kvaliteti te žarulje znaju izgorjeti zbog pregrijavanja.
Može li to imati kakve posljedice na instalaciju i alternator (za koje znamo da su jedina slaba točka Versysa)?
 
geronimo43 said:
Ja nisam puno čekao priliku. Lani u 5. mjesecu er6 f u Kutini (drugi vlasnik) stajao na njuškalu već pola godine za 2900 €, čovjek kaže da do tada manje više nije imao niti jednu ozbiljnu ponudu..  Kad sam odlučio kupiti motor, (bila je dvojba versys ili er6f, na kraju er6 zbog izgleda i ono malo konja više),nakon što sam pogledao sve versyse i er6 u krugu 200 km nisam bio zadovoljan niti cijenom niti općim dojmom.Cijene su bile u rasponu od 3500-4000 € a motori blago rečeno razjebani.  Na red su došli udaljeniji krajevi. Igrom slučaja preko bajkerskih veza angažiro stručnjaka u Kutini koji je o motoru znao više od samog vlasnika i koji mi je nakon detaljnog pregleda potvrdio da motor nije razbijan i da je uredno održavan. Novce u džep i po njega.Izgledao je bolje od svih onih što sam ih pogledao. Spustio mi je cijenu na 2800€, bio je registriran cijelu godinu sa računima od kompletnog servisa, lanac, zupčanici filter, pločice. Jedino sam promijenio gume koje bi neko drljao još 2 sezone ali moji standardi su prilično visoki što se tiče guma. Evo hvala bogu vozim ga više od godinu dana, 10000 km i još kune nisam uložio u njega, naravno tu ne računam redovni servis, registraciju,mivv auspuh, sportski filter zraka i ostale ludosti koje su meni padale na pamet a  vezane su za motor a kojih se nakupilo itekako(kaciga, oprema itd) Ne prodajem ga ali kad bi ga prodavao bio bi zadovoljan i sa 3000€.  Svaka roba ima svog kupca kako kažu. Uvijek može naletiti neki jelen, samo je takvih sve manje.
Imao sam priliku prije par dana sjediti na er5, rijetko očuvan motor drugi vlasnik, servisiran,mislim da je  2002, 20tkm i čovjek kupuje neku novu hondu turinga ali er5 sigurno nebi dao za te novce koliko si platio er6 i ima to pravo. Tko hoće takav motor platit će ga. Sto ljudi sto različitih ukusa. Druga je stvar kad pojedinci skupe određenu svotu novca i kupuju ono što naleti. Ovaj er5 će sigurno otić za lijepe novce. Makar sam mišljenja da ono što je paženo i sačuvano nema realnu vrijednost pa cijene padaju. Gledam cijene u njemačkim oglasnicima i ako je motor dobar ni tamo nisu jeftini.