Kawasaki Vn900-koliko nas ima?

Lijepo je da imamo temu,al bas i ne vrvi korisnim informacijama ko sto sam mislio dok sam vidio koliko strana ima i prije nego sam procitao :)
Pa me evo ko friskog vlasnika VN-a zanima par stvari (ako vas ima s iskustvima i ak ste ih voljni dijelit) :

-jel tko mijenjao remen? Koliko km to drzi i koliko kosta?

-jel tko stvljao zadnju gumu 200 na Customa i kako se ponasa u voznji, kolko teze ide u zavoj...?

-mjerac razine goriva, "fix" sa dodavanjem otpornika, ucinio neko?

-mali, kojekakvi zgodni zasiljeni,vatreni itd. retrovizori s ebaya, jel se vidi sta u tome u odnosu na original ili je prelose?

Hvala :)
 
Meni pokazivač goriva radi prilično dobro, ali ne potpuno ravnomjerno. Kad ga napunim, kazaljka je sasvim desno in tek posle 70-80km spusti se prve crtice, koja označava puno. Onda se kreče prema ljevoj strani prilično brzo (aliipak na polovini je oko 220-250km a lampica se upali oko 400km. I onda imam još 100 km sa lampicom (nekad para živce ali volim, da se igram - ponekad vozim sa sobom pola litre rezerve, da kontroliram koliko bi još mogao). Uglavnom sa jednm punjenjem vozim čak preko 500km (ali nikad manje od 450). Vozim prilično sporo. Inače imam mjerač u miljama i nisam siguran, dali je tačan.

Za gume sam čitao na USA forumima, da stavljaju napred 90/90 (koja bolje popuni blatobran kod Customa) a otraga Avom, koja je malo veća ili 200/70 - koja čak poboljša tačnost tahografa. Na žalost u Sloveniji nema homologacije za druge dimenzije pa nesmijem stavit ništa drugo.

Za remen ne mogu ništa reči, čuo sam samo, da neki modeli HD imaju 100.000 milja životnog doba na remen (možda to mogu priuštiti kod HD, koji ne pređu preko 50.000milja a onoj trojici koja bu možda nekad prešla više platiće novi remen :D)
 
Meni je pokazivac kad ga full natankiram skroz desno kako treba biti,zatim se spusta neravnomjerno,malo po malo,pa naglo skroz na nulu i stoji na nuli i stoji,zadnji put sam presao s kazaljkom skroz na nuli 80km i jos se nije upalila lampica :S Tako da cu ja definitivno probat stavit otpornik da vidim razliku.

Sto mislite,jel pametno naspricat ponekad remen s silikonskim sprejom koji inace sluzi i kao zastita za gumene dijelove?
 
:x Ako predes 500 km sa rezervarom goriva, koliki je to rezervoar??  I kolika je to potrosnja??, Ja sam mjerenjem kroz voznju imao min. potrosnju 4,35 l/100km  (y)
 
Rezervoar ima 20 litara, a prosječna potrošnja je 4,04 litra/100km (prosjek oko 22.000km). Jedino ako me mjerač laže. A pošto je u miljama, baš se mi ne da kontrolirati, koliko je točan. Možda ču jednom kontrolirati sa GPS-om na telefonu.
 
Nisi daleko. Meni je potrošnja na otvorenoj cesti oko 4,0 - 4,1. U petoj oko 60-70. Grad redovno oko 5,0-5,1.
 
statnick said:
Nisi daleko. Meni je potrošnja na otvorenoj cesti oko 4,0 - 4,1. U petoj oko 60-70. Grad redovno oko 5,0-5,1.

U petoj 60-70?? Nije to malo prezahtjevno za masinu i uz ovakvi moment? :S Meni ga zao u petoj ispod 80...
 
Facebook grupa "Kawasaki VN 900 Croatia" otvorena. VNovci svih kubikaža DOBRODOŠLI. Zajdeničke vožnje, savjeti, održavanje, druženja, a dalje vidimo :)
 
Ne mogu naći grupu na FB???? da li je još aktivna??

statnick said:
Facebook grupa "Kawasaki VN 900 Croatia" otvorena. VNovci svih kubikaža DOBRODOŠLI. Zajdeničke vožnje, savjeti, održavanje, druženja, a dalje vidimo :)
 
Mozda je vec bilo govora o ovoj dilemi:

Imam trenutno EN500 koji je ok za pocetak, ali bi u skoroj buducnosti rado nabavio nesto veci motor.

Prosjecne sam velicine, visok 186cm, tezak 100kg i razmisljam se izmedju VN800 i VN900 (VN1500 bi mozda bio prevelik).

Svakako bi na njega jos isao ape hanger i mozda duza prednja vilica.
 
VN800 je možda malo kvalitetniji u završnoj obradi. Manje plastike nego na VN900. VN800 ima lanac, a 900 remen i veći rezervoar i dosta je veći od VN800. 800 ima mislim 5 konja više. Nakraju, sve je stvar osobnog izbora i ukusa. Nećeš pogriješiti, bilo kojeg da uzmeš.
 
Eto da se i ja pridodam na listu sretnih vlasnika VN900..... Classic, iz 2006. godine, u potpunosti airbrush, gume WW, windshield, crashbar, sissybar, torbe, K&N +- još nekoliko detalja..... servisiran, troši 4,2 l/100 km, grmi iz auspuha i uveseljava me eto skoro 2 godine, za to vrijeme prešao s njim oko 26000 km nakon kupovine.
 
ima li neko iskustva sa ovim gumama ....pireli nightdragon i metzeler me 880......dvoumim se izmedju ove dve pa da cujem neka iskustva
imam nameru da nazad stavim 200,70,15....pa sam nasao u ovim proizvodjacima...ujedno jel vozi neko ovu gumu na VN900 CLASIC..kako vam se cini
hvala...
(y)
 
U ovoj temi nije bilo objava preko godinu dana, ali pošto nas još uvijek ima nekolicina, pitao bi, dali je neko promenio bravu sa leve na desnu stranu.
Naime, kad se zaustavim i sa levom rukom držim kvačilo, ne mogu ugasiti motor sa ključem, pa ga gasim sa switch killerom ili sa spuštanjem nogice, pa onda zaboravim ugasiti svetla i izvaditi ključ. Koliko sam gledao, moglo bi se nekako odšarafiti ili odrezati sa leve strane pa onda staviti na isto mesto na desnoj strani.
 
Ali svijetla se na njemu ionako ne mogu ugasiti.
Gašenje ključem umjesto prekidačem je iz navike / gušta ili?