Kawasaki Vn900-koliko nas ima?

evo nakon godinu i pol i 9000 km, vn sada ovako izgleda:

PRIJE I DANAS:
 
ljudi dajte savet kako treba da bude zategnut pogonski kais kad se vrati nakon zamjene gume,,tj.koliko treba da bude zategnut,posto mi se desavalo da kais pridje rubu remenice pa se cuje da zapinje o nju!!! :misli:
 
milesurcin said:
ljudi dajte savet kako treba da bude zategnut pogonski kais kad se vrati nakon zamjene gume,,tj.koliko treba da bude zategnut,posto mi se desavalo da kais pridje rubu remenice pa se cuje da zapinje o nju!!! :misli:
triba si prije minjanja vidit di je bija na onim oznakama na osovini i samo vratit tako.  :)  al sad je kasno za to  ;)
 
jerryST said:
triba si prije minjanja vidit di je bija na onim oznakama na osovini i samo vratit tako.  :)  al sad je kasno za to  ;)
sve sam ja to video i obelezio ,al mi se cini da nije bas kako treba,il sam umislio :mrgreen:
 
Pozdrav VN-ovci, malo se raspitujem za jednog frenda!
Koliko VN900 ima kapacitet goriva i kolika mu je prosjecna potrosnja???
 
Koliko VN900 ima kapacitet goriva i kolika mu je prosjecna potrosnja??? 
Ima 20l i troši od 4,3 do 6 i preko
ljudi dajte savet kako treba da bude zategnut pogonski kais kad se vrati nakon zamjene gume,,tj.koliko treba da bude zategnut,posto mi se desavalo da kais pridje rubu remenice pa se cuje da zapinje o nju!!!
misli.gif
 
Struže zato što nije dobro centirana zadnja osovina..milimetri igraju ulogu a remen kada uhvatiš na pola probaj ga zakrenuti za 90 stupnjeva.. ako ide preko nije dobro,, najbolje do 45 stupnjeva.. a ima i alat za mjerenje uvijanja.. ali ga ja još nisam vidio u Hrvatskoj..

gume nisi minja 
Ja na satu imam 24000 i nisam mjenjao gume.. Ove godine zbog tehničkih prob. se ne vozim ali iduće godine ću mjenjati gume..
 
milesurcin said:
ljudi dajte savet kako treba da bude zategnut pogonski kais kad se vrati nakon zamjene gume,,tj.koliko treba da bude zategnut,posto mi se desavalo da kais pridje rubu remenice pa se cuje da zapinje o nju!!! :misli:

U service manualu stoji, da se kod opterečenja od 45 N treba pomeriti 1,5 do 4 mm.
A za poravnavanje stražnjeg kotača stavio sam motor u uspravan položaj i prislonio dasku (koja se upotrebljava za građevinu) sa obje strane gume i onda merio odstojanje prednjeg kotača. Onda sam zatezao vijke, da je odstojanje bilo jednako na obje strane i da je remen bio primjereno zategnut.
 
enygma said:
Malo sam "šrajfiv" po motoru, pa vidite kak je ispalo.  :mrgreen:


- stavio sam tribeove po tanku, te izradio novi nosač sica sa oprugama ( na čemu mi je guza iznimno zahvalna  :LOL:  )









- izradio sam novi nosač tablice





- namontirao sam stražnje LED svjetlo








Još planiram ispolirati gornju trubu auspuha, te izraditi novi nosač suvozačevog sica sa nosačem bisaga i sisy barom. A nakon toga ću se sjetiti nečeg novoga...

Sviđa mi se..  (y) (y)  i imam par pitanja
1. il sam ćorav il ti stvarno nemaš zadnje žmigavce, šta na to kažu na tehničkom pregledu?  :misli:
2. kako bi sad izgledalo da uz tu bočno postavljeno tablicu dodaš bisage?
to bi onda bio moj savšen motor, al mi se nikako neuklapa  :?
 
Dobro vidiš, ovi bulls eye žmigavci svjetle na obje strane. Na tehničkom to nikog nije interesiralo, osim povišenog volana koji ih je strašno mučio.
Inače je u planu montaža bisaga, ali ću prvo morati izraditi novi nosač tablice iznad blatobrana, na koji planiram vješati bisage. Uskoro ću krenuti sa time pa ću stavljat slike.
 
enygma said:
Dobro vidiš, ovi bulls eye žmigavci svjetle na obje strane. Na tehničkom to nikog nije interesiralo, osim povišenog volana koji ih je strašno mučio.
Inače je u planu montaža bisaga, ali ću prvo morati izraditi novi nosač tablice iznad blatobrana, na koji planiram vješati bisage. Uskoro ću krenuti sa time pa ću stavljat slike.

misliš da bisage i bočna tablica ne idu stajati zajedno ili ti se nesviđa kako bi to izgledalo?
 
pozdrav svima,ima li neko od vas nacrt od kreš bara,napravio bi sam ,al nemam u blizini nikog da si uzmem mjere,hvala unaprid i dobar start u sezonu svima (y)
 
Na stranim sajtovima čitam, da neki stavljaju gume 90/90 napred i 200/70 pozadi. Kao malo veča dimenzija i bolje izgledaju u blatobranu.

A vele i, da su Avon Venom puno veče od Metzelera pa da ne stane bez modifikacija.

Zanima me, dali ima netko iskustvo sa Avon Venom (mislim, da je noviji model Roadrider), ili da je netko stavio veču dimenziju (ne znam, kako je sa homologacijom).
 
Metzeler u navedenim dimenzijama sigurno paše, za avon sam ja čitao da je problem u prednjoj ,a ne u zadnjoj gumi.
Ja imam Metzeler 90/90 naprijed i 200/ 70 iza i sve štima, čak je i brzinomjer precizniji, tj. odstupanja su skoro nikakva.
 
Daj stavi koju sliku da vidimo kak izgledaju takve gume. Kako ti navedene dimenzije utječu na vozne karakteristike?
 
Još jedan vlasnik VN 900. Što reći, samo pohvale. U ovih nekoliko godina uz redovni servis, samo toči - vozi.
Istina, slupao vrijednost još jednog manjeg bajka u dodatnu opremu ali vrijedi svaku lipu  :cool:
Jedino što me mući je naći WW gume u pravom formatu, ali možda će se dada naći nešto na tržištu kad je kawa izbacila novi VN sa WW gumama  :misli:
 
Rekao mi je jedan poznanik, inače vlasnik VN 900 da mu je cijeli tank iznutra korodirao. Dao ga je čistiti nekom kiselinom i nakon toga stavio je neki premaz. Inače motor mu je 2007. godište.
Pošto sam potencijalni kupac tog motora, zanima me da li je još netko sa tim imao problema?
 
Zamijenio sam obje gume (isto Dunlop D404) i sad se pitam: u Kawasaki manualu stoji, da se prednja (80/90-R21) pumpa na 2,8 bara a stražnja (180/70-R15) na 2,0 ili 2,25 bara, zavisno od opterečenja, a na Dunlop sajtu stoji 2,0 za prednju i 2,8 za stražnju. Ko je u pravu?
 
Angelika - Brac, Selca

upravo pri samom predstavljanju me zanima i jedno konkretno pitanje. Gdje vi svi servisirate svoje drage VN-ove a posebno ako se nalazite u Splitu, na Bracu ili okolici?????