Kawasaki Vn900-koliko nas ima?

BullSmith said:
Još jedan vlasnik VN 900. Što reći, samo pohvale. U ovih nekoliko godina uz redovni servis, samo toči - vozi.
Istina, slupao vrijednost još jednog manjeg bajka u dodatnu opremu ali vrijedi svaku lipu  :cool:
Jedino što me mući je naći WW gume u pravom formatu, ali možda će se dada naći nešto na tržištu kad je kawa izbacila novi VN sa WW gumama  :misli:
Znam, da je kolega kupio WW gume za VN900 kod Širnika u Radljama (40 km od Maribora) prema Dravogradu.
 
Dali je netko menjao uložak filtra za zrak in stavio K&N (u Luoisu za cca 65 €), koji se ne menja a čisti se tek nakon 48.000 km?
Zanima me iskustvo sa time.
Hvala
 
Zamijenio sam obje gume (isto Dunlop D404) i sad se pitam: u Kawasaki manualu stoji, da se prednja (80/90-R21) pumpa na 2,8 bara a stražnja (180/70-R15) na 2,0 ili 2,25 bara, zavisno od opterečenja, a na Dunlop sajtu stoji 2,0 za prednju i 2,8 za stražnju. Ko je u pravu? 

Malo mi ovo nije jasno,, ili si se pobrkao.. do 180kg -200 kPa ili 2 Bara ili 28psi-a, zadnja do 97,5 kg 200 kPa ili 28 psi, a od 97,5 do 180 kg 225 kPa ili 2,25 bara ili 32 Psi-a.. (y)
 
A filter za zrak - jel neko menjao, čistio, stavio K&N ?
Kod nas obični uložak košta oko 32 € (240 HRK) a K&N, koji se samo čisti i naulji mogao bi dobiti za oko 50 € u Njemačkoj ili 70 € u Louisu.
 
Preko zime sam napravio novi naslon i prtljažnik. Nacrtao i laserski izrezao, ofarbao sijajno crno "powder coating" i stavio gore.
 
Fino si to skockao. Zgodno i praktično.
Nego daj mi reci dali si stavio K&N filter?
 
Opiši ga malo nakon što ga staviš ( dali postoji kakva razlika u samome radu motora itd. ).
 
Znači da nisi imao potrebe za štelanjem mapa? Baš me je to interesiralo, jer idući planiram staviti K&N-ov.
 
U subotu sam išao po filtar K&N i stavio ga, ali je počela kiša pa ga nisam isprobao. Dečko u Lujzu mi je rekao, da se čisti tek na 80.000km (znači za 4 godine) a menja nikad. Nekako je gumenog izgleda (tek sam pri montaži primjetio, da stranski rub viri van). Danas ču ga isprobati, pa javim ako osjetim razliku. Videću i kakva je potrošnja - do sada 4,05 u prosjeku od 25.000km - ali vozim  škrto ( i zanimljivo - manje sa dva nega sam - možda zbog toga jer vozim duže relacije)
 
... zanima me rezultat glede režima rada agregata, tj. diše li bolje?
 
Pozdrav veenovci :) Evo da se i ja prikljucim ovoj zivahnoj temi :D
Presao s R-a na ovaj stroj i jedino na sto se mogu pozalit, je da to nisam ucinio prije. ;)

 
Pravi ti je to stroj. Nego, gdje su ti stražnji žmigavci?
 
vedranck said:
... zanima me rezultat glede režima rada agregata, tj. diše li bolje?
Eto, juče sam se prvi put vozio sa K&N filterom i mogu reći jedino, da ne mogu ništa reći. Nisam osjetio nikakvu promjenu ali sigurno nije gore nego prije. Možda mi se nekad učinilo, da bolje ide ali to može biti i čisto psihološki.
Barem znam, da nisam pogriješio prelaskom na K&N, a o trajnosti ču vidjeti posle 80.000km :cheesy:
 
enygma said:
Pravi ti je to stroj. Nego, gdje su ti stražnji žmigavci?

Evo ih ako bolje pogledas na nosacu za sissy bar,kod bravice za kacigu se vidi jedan. Mali LED, al blinkaju posteno :)