Imam cca 100 pitanja
Piva može di god u bilo kojoj varijatni
Nisam dosta godina vozio, a iskreno nikad nisam imao motor s preko 200kg i ovakvim voznim svojstvima.
- Počeo sam si tražiti/raditi štender. Koristite li štendere preko zime i koja izvedba je najbolja za custome po Vama?
- Koliko često paliti preko zime? Motor mi je u Lici u garaži do proljeća, pa starog svako malo cimam da ga malo upali, već lagano pizdi.
- Održavanje izvan sezone/prije sezone? Kada i kako? Kako konkretno pripremiti vn-a 800 za proljeće?
- Znate li nekoga s garažom na Utrinama ili u blizini Utrina? Mogu se pridružiti kao cimer, ili solo ako je neka povoljnija, Pitao bih na oglasniku, ali još ne mogu postati tamo.
- Kakav je vn800 po gradu za vrijeme viših temperatura? Treba li paziti na temperaturu?
- Postoji li kakav indikator za rezervu? Na kojoj poziciji držite switch za gorivo i da li je potpuno automatski? Možete li mi poslikati smjer na kojem vam stoji? Gledao sam po originalnom upustvu, no nisam u potpunosti skužio.
- Atestirani su mi topovi 2u1, koji više nisu gore. Moram li to slagati prije tehničkog, ili se može progurati i ove? Koliko je rigorozno? Također, kakva je situacija sa glasnoćom zvuka na tehničkom?
- Vozim se dosta sporo za sad, ali me zanima do koje se brzine vn uredno ponaša i koliko ste svoje vozili?
Vjerojatno neka pitanja zvuče blesavo, ali eto, relativno sam tek početnik, pa me sve zanima. Motor je prekrasan i uživam u svakoj vožnji za sad. Trenutno ima nešto manje od 30tkm, iz 2003. je i kompletno je prerađen.
Evo link s Oktanskog sindroma koji je slagan s bivšim vlasnikom - http://www.oktanskisindrom.com/2016/12/kawasaki-vn-boober-dobrodosli-na-tamnu-stranu-ep-7/
Ja ga planiram urediti u svom stilu, pa ću neke sitnice početi slagati već nakon nove godine.
Hvala unaprijed na odgovorima,
Pavle
Plinko1 said:
Di je ta piva ?
Piši kaj te zanima pa da malo dignemo temu preko zime dok su motori na suhom i toplom , a vani temperatura u minusu .