BIKERZZR1400
New member
Hvala bogu skupilo nas se pa je vrijeme i da da kultni ZZR dobije svoj naslov. Za sve koji ga imaju ili ga planiraju imati sve što vas zanima slobodno pitajte.
BIKERZZR1400 said:Hvala bogu skupilo nas se pa je vrijeme i da da kultni ZZR dobije svoj naslov. Za sve koji ga imaju ili ga planiraju imati sve što vas zanima slobodno pitajte.
kaže mi neki lik koji se s tobom vozi....pa i ne baš previšeGSX 1402 said:
a kolko ide to na cat :misli:
:misli:oracle said:kaže mi neki lik koji se s tobom vozi....pa i ne baš previše
sa raštelanim ovjesom svaki motor mijesi, istina nakon određenih km je počeo žvakati kako ti kažeš mjesitiSip said:Mene iskreno zanima, za sto taj motor sluzi :misli:
Kako kaze Stras kultni mi je bio zzr600 kojeg sam zelio vise nego ista i vozio sa zarom 8)
Naime probao sam voziti i ovaj 1400, ali nije me odusevio Vozio se sa deckima koji ga imaju, tek mi onda postale stvari jasne :?
Moja neka zapazanja :?
Motor nije turer, vrlo lako se covijek opusti doda gas i ode zadnja guma (voznja u dvoje zbog velicine ja pravi uzitak, ali guma 2500 km)
Za zavoje nije jer mjesi :? svaki R od 1000 se igra sa njim :?
Za grad nije, grije se i nevjerojatno, ali meni taj motor ne ide iz niskih okretaja :shock:
Zbog svega sam si i postavio pitanje; za sto taj motor sluzi :misli:
Sip said:Kako je sa gumom, prijatelj je malo tezi i guma (mislim bt021) jako kratko traje :?
ak mi daš da probam tvoj s tom elektronikom možda i ja ugradim .... men i ovako dobro.nije problem spustiti jednu dvije niže i onda :letim: :letim: ...BIKERZZR1400 said:Ja sam za zadnjom gumom napravio 17000 kilometara Bridgestone bt 021 savršena guma sada sam stavio Micheli pilot road 2ct guma je fantazija. Motor je ko stvoren za duga putovanja ja i žena smo stalno na putovanjima. Što se tiče mješanja u zavoju mislim da su to gluposti treba poštelati ovjes.Samo razvijanje snage je po meni loše previše su ga zatvorili,ali ja sam riješio taj problem bio sam u Kawasaki Munchen i tamo su mi naknadno ugradili elektroniku sad je to prava stvar motor vuče kao lud iz niskih okretaja,a nema više odjedanput provalu snage. Vraćali smo se iz Munchena ja i žena s tri kofera i tank torba natovareni do maksimua. Sada kad se vozi u 6 brzini 100 KM/h i daš gas motor uopće ne osjeti teret vuče kao da sam sam na njemu nema više potrebe za mjenjanje u niže brzine. Sama vožnja po gradu pa to i nije motor za grad i o tome nema potrebe raspravljati pa niti jedan motor preko 500 ccm nije za grad. Moj motor grada još nije vidio ,a niti neće. I sa samim grijanjem o kojem pričate opće nemam nikakvih problema.Uostalom sigurno da je kultni motor bez obzira šta ko mislio. Njemci su radili veliki test na 50000 kilometara i mašina je nakon njihovog tretmana kao nova,a mijenjali su zadnju gumu skoro svaki 3000 Km.Tako da o načinu vožnje na testiranju i ne treba previše govoriti. Uostalom vi koji pišete da zzr ne valja ili ga nemate ili ne znate baš previše o motorima. Ja osobno imam na motorima preko 600.000 kilometara.Ukoliko netko ima više onda mu i dajem za prav to šta piše.
Silvio said:nek ti ante kaže koliko bt021 može izdržati..ja nesmijem .. kod mene ima 9000 km i još ide....bar do 12....
ove mekše (bt014,016 ...) je pojeo do 6000 km
e sad za čeg služi taj motor... pa meni služi da se vozim, :misli: a za čeg bi drugo!
usput,jel tvoj prijatelj možda prodaje motor??
BIKERZZR1400 said:Ja osobno imam na motorima preko 600.000 kilometara.Ukoliko netko ima više onda mu i dajem za prav to šta piše.
Nekako još uvijek zazirem od motora s kardanom. Uostalom vozio sam GTR , ali motor je puno teži ima puno manje konja i nije niti približno vozan kao ZZR posebno,ako se voliš poigravati po zavojima.Sip said:Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
Iskreno me iznenadjuje informacija o broju predjenih km sa 021 :shock: i da mi to ne kazes ti, vjeruj mi da bi to svrsto u domenu svako svoga konja hvali :?
P.S. Prijatelj prodaje motor
Pa eto onda niko, ali niko osim eventualno Labasa nema za prav nista reci :wink:
Sip said:Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
BIKERZZR1400 said:Uostalom vozio sam GTR , ali motor je puno teži, ima puno manje konja i nije niti približno vozan kao ZZR, posebno ako se voliš poigravati po zavojima.
Sip said:Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
Iskreno me iznenadjuje informacija o broju predjenih km sa 021 :shock: i da mi to ne kazes ti, vjeruj mi da bi to svrsto u domenu svako svoga konja hvali :?
P.S. Prijatelj prodaje motor
Pa eto onda niko, ali niko osim eventualno Labasa nema za prav nista reci :wink:
gastajbarter said:GTR bi bio savrsen da su mu samo ubacili masinu od ZZR...ko se jednom navikne na snagu slabo prelazi na nesto slabije mada ja nebi odbio nijedan da mi ga ko pokloni :wink:
Sip said:Masine su iste, ali kod GTR-a namjerno oslabljena, bas zbog voznosti, mislim na Turing i elasticnosti u nizim okretajima u kojima "takav" motor provede vecinu vremena. Naravno tu je i kardan koji je dobar prijatelj putnika
Pazljivo sam citao i sto je Storm pricao o svom GTR-u i uvidio da je to nekako bolji motor za put :?