Slažem se sa svime,a vjerujem i svi koji voze KLE.Oni koji ga nemaju niti ne mogu o njemu ništa konkretno reć.Igrom slučaja osim KLE-a, kad god mi se hoće vozim i vrhunsku(bez pretjerivanja)Hondu VFR.I najbolje je od svega to što sam zaključio da mi je otada KLE još draži.Jednostavno za povremene želje provozam se(na kratke relacije)na skupljem i sasvim drukčije koncipiranom motoru i onda se vraćam "katici za sve"jer su moje potrebe baš rođene za njega-KLE!Bio sam u nedjelju na Grobniku sa ekipom na kojekakvim motorima i uz visoki tempo potrošnja mi je sa Shacalom bila malo iznad 5 l.A bio sam kao na nekom cruiseru-turistički opušten i bez puno brige za mokru cestu što je nekima sa širokim šlapicama stvaralo nemale probleme.Raspravljati o tome jel'bolji novi KLE ili stara Honda nije baš korektno,jer je novo-novo.A Transalp sigurno(provjerio mnogo puta)neće vozaču KLE-a "otvoriti oči".Možda netko tko nije u mojoj situaciji razmišlja drukčije,ali vjerujte da je tako.Zapravo,najbolje bi bilo imati dva motora..pinty said:dečki BOK!
malo sam čital vaše komentare na KLE, ja ga imam od prošle godine i napravio sam 14000km, bez ikakvog problema, osim servisa (ulja i filtera) promjenio sam zadnju gumu, disk pločice prednje (9000km) i zadnje na 12000km .
i meni se dopadaju neki drugi motori, ali treba gledati i početnu cijenu svakoga od njih te troškovi održavanja istih i ono najvažnije kakvi su vaši zahtjevi za vožnju. (kaj če ti jurilica ako imaš muda stisnut gas samo na karlovačkoj)
vrijednost pada 1god-20%, sljedeće -10%, i zato je malo mala razlika između novog i 1-2god starog kle-a jer osnovica je mala, svaki motor gubi vrijednost do svoje 4-5god starosti, a onda najviše ovisi o održavanju odnosno o stanju motora.
moje mišljenje je da je KLE za 43000kn bez rege, za osobu koja nije previše zahtjevna i kojoj motor služi za normalnu vožnju do PitStopa i mora sasvim ok, i svo to zadovoljstvo neće osijetiti na novčaniku i imati će full pouzdan motor.
kasnije sa više km pod guzicom pojaviti će se potreba za nešto snažnijim motorom tipa V-storm, ali to je i veća cijena motora, registracije, servisa i guma.
NARAVNO O UKUSIMA SE NE RASPRAVLJA
U potpunosti se slažem........vlucic said:polovni KLE je suludo precijenjen, slazem se... to nema nikakve veze sa logikom ili razumom...
:misli:
Bil said:Jučer sam se vrnul iz Bratislave nakon 5 dana vozikanja po Madji i Austriji,trosil mi je 3,8 litara i oduševljen sam s njim
Na 150 km!? Malo pretjeruješ. Prije par mjeseci sam vozio KLE (normalna vožnja) i potrošnja nije bila ispod 5 litara. Ipak je to preko 200 kg težina motora.Bil said:Jučer sam se vrnul iz Bratislave nakon 5 dana vozikanja po Madji i Austriji,trosil mi je 3,8 litara i oduševljen sam s njim
Bobo1 said:Na 150 km!? Malo pretjeruješ. Prije par mjeseci sam vozio KLE (normalna vožnja) i potrošnja nije bila ispod 5 litara. Ipak je to preko 200 kg težina motora.
PRObike Bojan said:Meni je moj trošio u fazi razrade 3,2litre na 100km :shock:
A kaj buš, štedljiv čovjek!Pitbull said:Kad si ga na svakoj nizbrdici gasil! :jesus:
:misli:PRObike Bojan said:Meni je moj trošio u fazi razrade 3,2litre na 100km :shock:
Ma neee, 50km sam ga gural :jesus:Pitbull said:Kad si ga na svakoj nizbrdici gasil! :jesus:
Vice said:KLE je ludilo motor za svoju cijenu,neces moc preticat na svakom kantunu ali isplati se cekat za 20 000 kuna.Ako imas love rađe uzmi FZ6 S
U kom smislu bolje?daj malo pojasnikosta said:slabo koči(stavi opletena crijeva i druga priča)
tvigi said:U kom smislu bolje?daj malo pojasni