Klip - problem !

Runner_180

New member
ovak, znaci radi se o gileri runner sp 125 2001 godina sve dosad u savrsenom redu, 21tkm ima :)

jucer sam primjetio da "nesto curi" poviše centrale nogare, "ispod klipa" negdje, na prvi pogled.., no onako, 1 kap u 1 sat padne.. no dobro, zanemario sam posto mi se nije cinilo kao velik problem.

danas dodem doma, pokupim par stvari i odma gibam na kavu (u kuci sam bio svega 5 minuta), izadem van, kad ono .. 1dcl tekučine iscurjelo.. ništa, bilo je friško, uzmem na prst, kad ono, voda.

nije više curjelo, i onda sam nastavio dalje, nakon par sati, idem ja prema doma, kad ono, na relaciji od 2km, motor zakuha i to brutalno, temp se digla na 70% cca, a nikad nije preslo cca 25%,.. pogledam tekucinu, destiliranu.. kad ono, ni kapi.. nalijem ja unutra pola litre, kad ono, ni kapi.. nalijem ja jos pola litre, kad ono, nije bilo tekucine ni na "minimumu" u onoj posudi za tekucinu za hladenje.

i nista, krenem ja pregledavat gdje to tocno curi, no nista se nije vidlo, skinem ja prvo lijevu stranu svih plastika, jos nista ne vidim, skinem desnu, nista, skinem ja i sic i sve plastike do kraja,.. sve kompletno pregledavam, spojim akumulator, upalim motor, dodam gasa, kad ono na dihtungu glave klipa, malko niže od mjesta gdje ulazi svjećica, točno na šarafu klipa, doslovno tekla je tekućina, kad sam dodao gasa malo vise..

eh sad, moze kakova pomoc? mjenjat dihtung? mozda je u necem drugom problem? kako sta?

Hvala unaprijed!
 
dihtung glave klipa  :mrgreen: mislis dihtung glave cilindra,skini glavu pa pogledaj u kakvom je šta stanju,bar to na 2t motorima nije tesko :wink: nadaj se da je samo dihtung
 
prije da je na kapi poklopcu glave prdnio dihtung, neg na glavi cilindra

nove je da su plasticne nisu skupe, mozda je to najbolja opcija, uz novi dihtung
 
dobro cilindra, klip cilindar meni isti vrag :D ugl bitno da se kuzi kaj sam htio rec :) ma sve oke, skinut cu, sad je kasno neda mi se, ujutro cu, al definitivno na tom dihtungu pušta, u to sam siguran :) no zanima me povod toga je? znaci samo dihtung da ne valja? kak se da sankcionirat to? kupit novi to znam, al ima li jos kakvih nacina? kolko dode uopce dihtung glave ?
 
naravno da je moguce ali onda ti nebi kapljala voda na glavi
 
taj motor ima poklopac (plasticni) glave...on ima dva dihtunga....mali o ring oko rupe za svjecicu...i dihtung vanjskoga ruba....glava je ispod tog poklopca....i ona nije problem....moguce je da je pukao i pvc pipak na vrhu tog poklopca sa kojeg ide jedna cijev vode na karburator i sluzi za bolje atomiziranje goriva.....Ugl...nist strasno....da je crkla pumpa vode....curila bi ti voda ispod lijevog dekla poklopca variomata... 8)
 
bmw m 5 said:
taj motor ima poklopac (plasticni) glave...on ima dva dihtunga....mali o ring oko rupe za svjecicu...i dihtung vanjskoga ruba....glava je ispod tog poklopca....i ona nije problem....moguce je da je pukao i pvc pipak na vrhu tog poklopca sa kojeg ide jedna cijev vode na karburator i sluzi za bolje atomiziranje goriva.....Ugl...nist strasno....da je crkla pumpa vode....curila bi ti voda ispod lijevog dekla poklopca variomata... 8)

tako sam i ja mislio samo nisam bas neki maher pa radije zadrzim svoje neiskusno misljenje za sebe :)

a to da, ima plasticni poklopac, eh ne dihtung ringa svijecice nego bas onaj veliki dihtung poklopca glave :)

..........edit: usput da pitam, jel bi dobio sta da sad stavim malossi rolice 12.3 grama na njega? mslm, ne znam tezinu serijskih rolica, vjerojatno su teze? :) fala unaprijed.
 
Tip iz ducana kaze da nije moguce da je brtva otisla (to i meni kao neznalcu zvuci sumnjivo :D) i da ako kupim novu da necu rijesit problem, nego da najbolje dodem kod njih da mi oni to sloze. dobro oke, oce obrat lovu naravno, al ne hvala, znam si i sam rastavit i sastavit, imam i s kim.

Kaze, poklopac plasticni se "izvitoperio" kako on kaze, a brtva je oke, i zato voda curi, ali da time necu rijesit problem jer se motor pregrijao i da se plastika zbog toga "izvitoperila" (rastopila valjda pa smežurala :D) da tu treba nesto drugo postelat, da dodem kod njih.. nist ja se ode zaletit po brtvu, stavit cu nju pa cu vidjet kako i sta dalje :)
 
lako moguce,kad se pregrije motor bez obzira na skuteru,motoru ili autu onda najcesce stradaju brtve,gumene cijevi i svi plasticni dijelovi,nemoj vozit u servis,rastavi sam pa vidi sta treba promijenit :wink:
 
sve slozeno, problem rijesen, stavio sam na navoj sarafa jednog koji ulazi u poklopac glave cilindra onu traku da zadihta bolje, promjenio brtvu i sad je odlicno, vise nema kapanja i prodiranja vode, sve lijepo i uredno :D sad me samo zanima, mjenjanje rolica, kad bi stavio 12.3 grama malosijeve gore, kolko bi dobio cega i kaj to jos povlaci za sobom? (mslm, kaj jos treba nastimat ako stavim rolice, il ne treba nista..?)
 
malossi nema tu gramazu

koje su ser. gramaze, na 100 mjesta pise 15,5 kao i 180u sto ne vjerujem al dobro

stavi 12,5 :)

 
Runner_180 said:
sve slozeno, problem rijesen, stavio sam na navoj sarafa jednog koji ulazi u poklopac glave cilindra onu traku da zadihta bolje, promjenio brtvu i sad je odlicno, vise nema kapanja i prodiranja vode, sve lijepo i uredno :D sad me samo zanima, mjenjanje rolica, kad bi stavio 12.3 grama malosijeve gore, kolko bi dobio cega i kaj to jos povlaci za sobom? (mslm, kaj jos treba nastimat ako stavim rolice, il ne treba nista..?)

Neznam za 125icu, ali ako ti ovi dojmovi mogu kako pomoci, evo ti:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,107450.msg2869292.html#msg2869292 :neznam:

Drugi bold - u ovom slucaju i s ovim skuterom vjerovatno nista. Sustice na kvacilu su dovoljno tvrde itd itd... (osjecam se kao papagaj... :mrgreen: )

P.S. Po nekim stranim stranicama, u serijskom SP125ccm probaj staviti 12.5 gr. Malossi 19x17 (za 180tku su 20x17) ili ako nađes 12.0 gr. od nekog drugog poizvođaca (ali ne i lakse), naravno iste dimenzije 19x17...

igor86 said:
malossi nema tu gramazu

koje su ser. gramaze, na 100 mjesta pise 15,5 kao i 180u sto ne vjerujem al dobro

stavi 12,5 :)

Bold - i ja sam vidio isto... i također mi je malo :misli: u najmanju ruku... :mrgreen:
 
to ti je najgore kod gileri kada ti pukne pumpa od vode tu ti nema vise nikakvog provlacenja nego moras odma novo sve stavljati eo i meni je isto propiskila vodica jucer ja sta i gledan ono lokva vode srica pa san ima do kuce vode u motoru  :LOL: :LOL:  (y) (y)