48mm su kod svih 990 Adv jedino sto S/R imaju duze stapove/hod.... i stelanje kako spada.
.. i onda Husquarna na Nordena stavi WP 42 ako se nevaram bezcstelanja (znam da novi transalp nema stelanja).
Di ovaj svit ide
od norden 901 ima i taj slabiji ovjes od 43 mm podesavanje, tako i 890 adv, R modeli 48 mm explor tako i tako.
meni je ok i nema veze sto je jednostavan ovjes, ali ne u toj kategoriji cijena, tako da su mi prvi 790/890 adv ispali jako skupi, s druge strane R tih modela taman po cijeni, ali za 100kilase, isto moraju opruge van, a razlika u cijeni nije pokrivala upgrade ovjesa kod obicnog. dok je mali 390 adv dolazio sa podesivim ovjesom.
ovjes kod obicnog 890 adv prvih serija je, ja mu otpustim u ducanu zadnji amortizer do kraja i kad oduspravim sa nozice, on se nimalo ne spusti, sjednem, nista, beton, radjen za vozaca 100 i plus kila. direkt naslonjen zadnji amortizer bez progresivnog viklunga, banana.
znaci, ako uzmem, moram radit ovjes, tu odu 2 kile eura ko dobar dan. a R je bio 1500 eura skuplji.
kod novih je podesiv ovjes u svim smjerovima, ali je obicni skuplji od starog R, a R skupli od starih rally, tako da, tenere