Koje ulje za prednje vilice FZS 1000 Fazer 2005.

Ljubo 051

Well-known member
Nikako da sa sigurnošću utvrdim koje ulje bi mi trebalo ići u prednje vilice mog Fazera 1000 iz 2005.
Po manualu kažu ''Yamaha fork oil 01 ili equivalent''.
Još negdje sam našao da ide 5w, a na internetu se nudi sve osim 5W.
Zna lli netko točno?

Hvala
 

Attachments

  • 20170521_184309 .jpg
    20170521_184309 .jpg
    1,018.2 KB · Views: 201
manual kaže: "Fork oil per rod: 435 ML SAE 10W" .. :neznam:
 
Kaže i moj manual svašta...
 

Attachments

  • Ulje 1 .jpg
    Ulje 1 .jpg
    194.2 KB · Views: 143
  • Ulje 2 .jpg
    Ulje 2 .jpg
    184.7 KB · Views: 175
Evo, nazvao me čovjek iz Motodijelovi.hr i kaže da ide 5W.

Hvala vam na trudu.  (y)
 

Attachments

  • Ulje x .jpg
    Ulje x .jpg
    78 KB · Views: 123
  • Ulje y .jpg
    Ulje y .jpg
    131.6 KB · Views: 119
to bi bilo OK za nekoga sa 70 kila ... ali na tvojih 140 je i 10 upitno ..  :LOL: :LOL:
 
Ljubo, nemoj se sikirati oko ulja, vjeruj na taj ovjes sto god sipas, neces osjetiti razliku.
 
Ljubo_051 said:
Nikako da sa sigurnošću utvrdim koje ulje bi mi trebalo ići u prednje vilice mog Fazera 1000 iz 2005.
Po manualu kažu ''Yamaha fork oil 01 ili equivalent''.
Još negdje sam našao da ide 5w, a na internetu se nudi sve osim 5W.
Zna lli netko točno?

Hvala

Cika Ljubo..

1. i osnovo, ne obaziri se sto napise Sredju

2. teme nije tako jednostavna kao sto se cini

Posto se malo sa tim ovjesom bavim mogu ti reci da to sve imaaaa jako veze i da nam nisi reko koje bi ti ulje sipao, znaci 5W ulje raznih proizvodjaca nema veze jedno sa drugim :shock:

Posto Yamaha preporuca oil 01 to ti je ustvari kayabino 01 i odgovara viskozitetu od 15,6 8)

To je usporedivo sa :

Suzuki L01 15,5
showa SS-05 15,7
Castrol Fork Oil 5 15
Ohlins 1311-02 Front Fork Fluid #5 Light

Motul Factory Line - very light
Motorex Racing Fork Oil 2.5  tu je 15,2

tu recimo odaberemo 10W ko sto ti Stras kaze i vec si zbilja duplo promijenio ( 32 viskoznost )

Jako je bitan nivo uljaa :wink:
 
I na kraju zaključak??...

I zašto u Service manualu pod 4-49 ipak piše 5W???  :anger: :eek:hne: :bonk:
 

Attachments

  • Ulje 3 .jpg
    Ulje 3 .jpg
    193.8 KB · Views: 109
To sto Sip usporedjuje je mozda relevantno za vilice koje imaju fine ventile sa namjestanjem, a kroz te rupetine sto imaju neki motori u vilicama curi svako ulje isto.
:mrgreen:

Najvaznije je ostaviti visinu tog zracnog jastuka od 140 mm.

 
Ljubo_051 said:
I na kraju zaključak??...

I zašto u Service manualu pod 4-49 ipak piše 5W???  :anger: :eek:hne: :bonk:

Iskreni zakljucak, ako si bio zadovoljan sa radom vilice ides na ulje koje je orginal ili slicno orginalu. Ako hoces fine promijene...mjenjas gradaciju, koja je za tvoju vilicu stvarno 5w :wink:

Iz iskustva znam da ljudi nekad nece staviti orginal,

news_image004.jpg


jer npr. WP ulje me dodje na akciji 850kn 5l, a motorex 450 5l :? i onda je racunica jasna. I stvarno je kod tih vilica vise bitna zracna komora nego vrsta ulja :wink:

 
Kupis pola litra 5W i pola litra 10W i izmjesas, dobijes 7,5W i taman si izmedju strasove extreme i yamahinog podesavanja koje je izvedeno iz probnih voznji sa vozacem od 70 kila.
:mrgreen:
 
I opet sve ima smisla.
Razmišljao sam i i toj verziji 7.5 jer se 5w dosta bojim.
Imao sam RSV dve godine i imao je naprijed Ohlinse sa 5W unutra. I tu semerinzi za čas propišaju. Jer je rijetko i agresivno ulje (sintetika). Pa i malo prašine, sitni pis i več je slinilo.
A vidio sam da i Silkolin na netu nudi 7.5W.
Možda onda ipak ubacim 10W i zbog toga što biker kaže i zbog toga što je to već stariji motor, a neću vaditi semeringe jer su još dobri.
A ako i Sip kaže da može. A ipak njegovo mišljenje  nekako cijenim malo više, jer je čovjek ipak profesionalac.  (y)
 
1. promijeniti samo ulje u vilicama po meni nema smisla (osim ako je vec prije odradjen servis a ustanovilo se da je losa gradacija)
2. sipati kolicinu ulja koliko pise isto mi nema smisla ako  vilice nisu rastavljene jer uvijek ostane unutra ulja (u konacnici bit ce ga visak)
3. ako se cak i radi kako treba i gleda se nivo ulja, ipak bi trebalo rastaviti kompletnu vilicu i pogledati u kakvom su stanju klizaci jer su u vecini slucajeva oni uzrok zbog kojega semerinzi brzo propuste (osim ako je vec uradjeno ono pod 1.)