Moj prijedlog je definitivno Kawasaki KLE 500. Taj motor je blaža izvedba putng endura, voze ga mnogi. Za sve koji kažu da KLE 500 nije za putovanje odmah da ih demantiram, primjer velikog putnika na KLE 500 je Nikola Mrakovčić ( http://web.vip.hr/nikola.mrakovcic.vip/index.htm ). No, preinaka sjedala na šire i udobnije je nužna ukoliko se vozi cijeli dan, malo je ipak preuzak, što povećava pritisak na guzu, pa počne bolit. :wink:
Tehničke karakteristike su baš kako si tražio, ima 33 kW i sa kubikažom od 498 ccm spada u još uvijek prihvatiljivu kategoriju osiguranja, do 500 ccm. Već za klasu 500 ccm-749 ccm osiguranje je skoro duplo skuplje, pa s bonusom od 50% iznosi:
a) 498 ccm (npr. KLE 500) = cca 700 kn *
b) 649 ccm (npr. Pegaso 650) = cca 1350 kn *
*izvor: kalkulator Euroherc osiguranja
Razlika je i u godišnjem porezu, koji se obračunava po snazi motora. KLE 500 je i tu jeftiniji. Porez u ovoj kategoriji nije velika stavka.
S obzirom da nije namijenjen utrkama ili street fightovima, tako ni ovjes i kočnice nisu trkače, već sasvim dovoljne za lagano krstarenje.
Prednost mu je i povoljna cijena. Uglavnom ih vlasnici paze i maze, pa predstavljaju dobru kupnju jer su održavani.
Npr.: http://www.auti.hr/motocikli/motocikli/oglas-630153/
Još jedan plus za KLE 500, osim što godinama slovi kao iznimno pouzdana mašina: http://www.forum.adventurer.hr/index.php
Najbolje je raspitati se o njemu na internetu, ima priličan broj testova i recenzija. Za početak:
http://www.motopuls.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1527:kawasaki-kle-500-objavljeno-2005-g-u-br-61-moto-pulsa&catid=155:kawasaki&Itemid=3
Eto. Nadam se da sam pomogao. Znam kako je kad kupuješ motor, prošao sam to i mogu reći da sam nakon puno slatkih muka našao idealnog za mene! :wink:
Sretno!