Koji skuter kupiti???

Status
Not open for further replies.
joke said:
Isto ka i prije, i pametnice, nije nogara problem, nego tanki sloj afalta na mokroj zemlji, propala je kroz njega.
Aaaa... sorry... učinilo mi se da ima rahitičnu nogaru...
Jeste li uložili protestnu notu "Cestar"-u?
 
joke said:
Ništa se ne može mjeriti sa praktičnošču XMaxa, ni snaga Honde ni težina i okretnost Aprilie.
Dakle na prvom mjestu položaj u vožnji, vjetrobranska zaštita, prtljažni prostor za dvije integralne kacige, a odmah potom i okretni moment, krajnja brzina i minimalna potrošnja.
Postprodaju u cijeloj RH da i ne spominjem

Bit ču i konkretan pa ču ponuditi i XMax 2009, u crnoj boji, u besprijekornom stanju, sa pređenih 1000 km i napravljenim razradnim servisom, sa nosačem i dodatnim prtljažnikom, na ime kupca, za 34000 kn i gratis prijevoz.
kod mene je drukćija situacija ja samo gledam Ks odnosno krajnju brzinu i zato bi kupio hondu što se tiče servisa ja s njima nemam posla
promjenit kuglice ulje filter svatko može
samo znam da us Hondini auti i motori najpouzdaniji i nikad se nekvare što nije slučaj kod konkurencije
A ti joke da radiš u Piaggio onda bi rekao da je nexus 300 najbolji a sad pošto radiš u yamahe tvrdiš da je Yamaha naj bolja
normalno da svaki trgovac svoga konja hvali a ti ipak previše bar jednom budi pošten pa reci da ima boljih prozvoda od yamahe
 
http://www.youtube.com/watch?v=Tk5hUNuHLoI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=D-Ps6lmEvOA
 
aprilliaaa said:
ma talijani su glupi pa neznaju šta je najbolje :mrgreen: tako da već dvi godine na vrhu prodaje svih skutera u it je honda SH (y)

Honda SH je proizvod Honda Italia-e i kao takva je povoljnija talijanima od proizvoda koji se proizvode van Italije.
Osim domoljubnog efekta tako treba uračunati i financijski.
Neosporna je njegova kvaliteta, isto kao i njegova neatraktivnost

S druge strane, ovaj topic je o Hrvatskoj, i tu nema puno poveznica glede modela SH
 
banley said:
kod mene je drukćija situacija ja samo gledam Ks odnosno krajnju brzinu i zato bi kupio hondu što se tiče servisa ja s njima nemam posla
promjenit kuglice ulje filter svatko može
samo znam da us Hondini auti i motori najpouzdaniji i nikad se nekvare što nije slučaj kod konkurencije
A ti joke da radiš u Piaggio onda bi rekao da je nexus 300 najbolji a sad pošto radiš u yamahe tvrdiš da je Yamaha naj bolja
normalno da svaki trgovac svoga konja hvali a ti ipak previše bar jednom budi pošten pa reci da ima boljih prozvoda od yamahe

Pošten sam ja i upravo zato sam došao raditi u Yamahu.
Sad ti shvati poantu(ako si sposoban)

I kad več spominjemo 300, da napomenem 50% veči trošak registracije u odnosu na 250
 
joke said:
Honda SH je proizvod Honda Italia-e i kao takva je povoljnija talijanima od proizvoda koji se proizvode van Italije.
Osim domoljubnog efekta tako treba uračunati i financijski.
Neosporna je njegova kvaliteta, isto kao i njegova neatraktivnost

S druge strane, ovaj topic je o Hrvatskoj, i tu nema puno poveznica glede modela SH

ma SH300 je broj 1 i po znazi i po kvaliteti ai cijena je ok.
o kakvoj neatraktivnosti govoriš :misli: pa stavi ta dva skut jedno pored drugog i sve će ti biti jasno :jesus:
 
aprilliaaa said:
ma SH300 je broj 1 i po znazi i po kvaliteti ai cijena je ok.
o kakvoj neatraktivnosti govoriš :misli: pa stavi ta dva skut jedno pored drugog i sve će ti biti jasno :jesus:

Ukusi su različiti, tako da mislim da nebi trebao suditi o nekom prosječnom ili opčem ukusu.
Italija ima svoje specifičnosti i oni cijene usku liniju s visokim katačima zbog manjka prostora u gradovima i jako lošim cestama u centrima.
SH serija je rahitična citysport figura koju nemožemo ama baš ikako usporediti sa ostalim skuterima koji se spominju u topicu (o kojem "drugom" ti konkretno govoriš :misli:)
 
Naravno da su moje ponude nenadjebive 8)
Prtljažnik ima zapremninu 46 litara, po sugestiji proizvođača za ovaj model
 
joke said:
Pošten sam ja i upravo zato sam došao raditi u Yamahu.
Sad ti shvati poantu(ako si sposoban)

I kad več spominjemo 300, da napomenem 50% veči trošak registracije u odnosu na 250
to sam čuo za registraiju veču
niko ne spori tvoje znanje ti si jedini trgovac koji zna što prodaje i kojeg niko ne može uhvatit nespremnog na svako pitanje imaš odgovor za razliku od nekih drugih trgovaca  (y)
 
joke said:
Pošten sam ja i upravo zato sam došao raditi u Yamahu.
Sad ti shvati poantu(ako si sposoban)

I kad več spominjemo 300, da napomenem 50% veči trošak registracije u odnosu na 250
jer da nije,radio bi u piaggia  :mrgreen:

:LOL:
 
banley said:
kod mene je drukćija situacija ja samo gledam Ks odnosno krajnju brzinu i zato bi kupio hondu što se tiče servisa ja s njima nemam posla
promjenit kuglice ulje filter svatko može
samo znam da us Hondini auti i motori najpouzdaniji i nikad se nekvare što nije slučaj kod konkurencije
A ti joke da radiš u Piaggio onda bi rekao da je nexus 300 najbolji a sad pošto radiš u yamahe tvrdiš da je Yamaha naj bolja
normalno da svaki trgovac svoga konja hvali a ti ipak previše bar jednom budi pošten pa reci da ima boljih prozvoda od yamahe
ajde nabroji par boljih skutera od xmaxa iz klase 250...
piaggio odavno nema šta ponudit, beverly je unio revoluciju u klasu ali prije koliko godina je to bilo... x7 očita kopija x maxa.......
da ja uzimam, uzeo bi black maxa, najjača 250ka, a izgleda ludilo (y) (y)
 
Bullet1275 said:
ajde nabroji par boljih skutera od xmaxa iz klase 250...
piaggio odavno nema šta ponudit, beverly je unio revoluciju u klasu ali prije koliko godina je to bilo... x7 očita kopija x maxa.......
da ja uzimam, uzeo bi black maxa, najjača 250ka, a izgleda ludilo (y) (y)
a da ja uziman avion ja bi uzea airbus,po mogućnosti da mu se ne lede senzori....




:mrgreen:
 
tedencija je vidljiva...da se sve s 250 povečava na 300...isto kao što je prije bilo s 200 na 250. e pa sad mi se čini deplasirano spominjat više 250 :mrgreen: a razlika u reg. je neznatna u usporedbi s mogučnostima skutera.

neka ovo napravi netko s xmaxom :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=eXrNDBKXLyw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WM6XjdOgF5I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FI8X0BcsJhI&feature=related
 
Mogučnosti na koje misliš su evidentno one okrenute ka ubrzanju, što mislim da prosječnom korisniku skutera znači apsolutno ništa u odnosu na npr. prtljažni prostor i udobnost sjedala.
Tim više je razlika od 50% skuplje registracije prosječnom korisniku itekako bitna.
 
joke said:
Mogučnosti na koje misliš su evidentno one okrenute ka ubrzanju, što mislim da prosječnom korisniku skutera znači apsolutno ništa u odnosu na npr. prtljažni prostor i udobnost sjedala.
Tim više je razlika od 50% skuplje registracije prosječnom korisniku itekako bitna.
pa prosječnom kupcu je važno i da može nešto prevesti na skuteru...tako na SH možeš prevesti i kantu od 20 l, dok je s xmaxom moš' samo zavezat špagon i vuć za sebon :LOL:
 
Status
Not open for further replies.