Koliko vaš Ducati ima km?

Fajteri su za curice, gejmotori. Čudno da ga srki nije kupio, ali nije ni daleko. :mrgreen:
 
mate said:
Fajteri su za curice, gejmotori. Čudno da ga srki nije kupio, ali nije ni daleko. :mrgreen:

Imo bi drukcije misljenje da nisi blize penziji nego rodjenju  :jesus:
kiki.o said:
Najbolji je al poslje mog  :mrgreen:


Mislio sam na slip on sa rabatom  :wink:

Nema potrebe za full. Ali ako ima para, dapače  :mrgreen:

Dp Ecu je ionako za kurac, morat će ga mapirat bez obzira  :mrgreen:

Hmmm...
:0648:
 
k5 said:
Moram priznati da je motor od s2r jako ,jako poźeljan (y)

Pravo zboris! Kad se cuje i vidi u zivo, skroz je to druga prica  :police: (y)
 
evo ako nekoga zanima, tu ih ima ko kenje, oprez Au ima samo 4,5 puta vise stanovnika od Hr...

slozeno po kilometrazi....

http://www.bikesales.com.au/bikes/?q=((((((SiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20available%5D%7CSiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20in%20stock%5D)%7CSiloType%3D%5BDealer%20used%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BDemo%20%26%20near%20new%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BPrivate%20used%20bikes%5D)%26Make%3DDucati)%26Service%3DBikesales)&sort=~Odometer&offset=0&SearchAction=Sort
 
mate said:
Nemaju niti jednog R-a...pa kakva je to zemlja...klokani...  :mrgreen:
Koji model R... ;)
Ti se ne prodaju, to se tvz. keeper-i.  Iliti po naski, vjecni motori  :mrgreen:
 
Ima par 1098r, srce mi zaigra...
 
iBoris said:
..a sad nije baš da me treba toliko podcjenjivati.
Recimo, ja mislim da je fer cijena za SF1098S, star cca 5 god 11-12 k eura za vrlo solidan primjerak bez neke dod.opreme
ne potcjenjujem, samo govorim iz iskustva dok sam prodavao 749. Pomalo je sve ličilo na šalu, možda i prečesto.

Pa za toliko ćeš ga i naći, stavi u oglas da ga kupuješ i javit će se neko.... možda  :mrgreen:

Iako ja priznajem da ne znam kako upotrijebiti takav motor jer nema oklopa,  samim time ni stabilnosti pri većim brzinama, zapravo, nakedi s toliko konja u biti ne služe ničemu do li šminki u smislu da im je potencijal neiskoristiv.  (y)
 
Blizu si istini Miro. Meni je veci problem sto svugdje kad ga vozim idem milion na sat, jer tek onda dodjes "na ono" sto taj motor nudi.
A to mi je postalo poprilicno riskantno.
Da covjek oce podebljat za koje kilo eura svoju ponudu moze mog vodit doma, sa svom dodatnom opremom i extra setom supercorsi.
 
DaRRth Vader said:
Koji model R... ;)
Ti se ne prodaju, to se tvz. keeper-i.  Iliti po naski, vjecni motori  :mrgreen:

Bome da, to se ne prodaje.  (y)

Nego, kad smo već kod toga, da čujem tvoje mišljenje po slijedećem pitanju iako mislim da smo sličnu temu imali i prije nekoliko godina. :mrgreen: Plan je da keepera spremim u staklenu vitrinu i nabavim drugi motor za vožnju. Subotom je enduro, svakodnevno za po gradu skuter, tako da trebam nešto za povremeni put do mora i semaforašenje. Probao sam zadnjih desetak godina valjda sve što se kotrlja, i izbor se svodi na dva modela, SMR990 ili Tuono APRC. Po nekim mojim kriterijima, SMR trenutno vodi ali je fora što mi se sviđa baš ono što ne bi trebalo: osjetno je slabiji, teži, masivniji, nema elektronike... a uz sve to već se tri godine uopće ne proizvodi i nema nasljednika. Ima i pluseva na pozitivnoj tablici: dva cilindra koja fino udaraju :mrgreen: i vizualno mi se sviđa kao motor koji bi mogao ostati u garaži duže vremena.
Vidim na talijanskim oglasima da ima dosta i jednih i drugih s relativno malo kilometara. Kod KTMa se valjda ekipa sjebala u procjeni jer su mislili da kupuju putni enduro, što vidiš po dodatnoj opremi, dok za Tuona nisam shvatio razloge. Nebitno. Zanimljivo je i to da SMR drži cijenu, skuplji od APRC-a bez ikakve elektronike, sa starim agregatom i zastarjelim dizajnom. Lastane pomozi, jesam li u krivu ili samo starim? :mrgreen:
 
mate said:
Bome da, to se ne prodaje.  (y)

Nego, kad smo već kod toga, da čujem tvoje mišljenje po slijedećem pitanju iako mislim da smo sličnu temu imali i prije nekoliko godina. :mrgreen: Plan je da keepera spremim u staklenu vitrinu i nabavim drugi motor za vožnju. Subotom je enduro, svakodnevno za po gradu skuter, tako da trebam nešto za povremeni put do mora i semaforašenje. Probao sam zadnjih desetak godina valjda sve što se kotrlja, i izbor se svodi na dva modela, SMR990 ili Tuono APRC. Po nekim mojim kriterijima, SMR trenutno vodi ali je fora što mi se sviđa baš ono što ne bi trebalo: osjetno je slabiji, teži, masivniji, nema elektronike... a uz sve to već se tri godine uopće ne proizvodi i nema nasljednika. Ima i pluseva na pozitivnoj tablici: dva cilindra koja fino udaraju :mrgreen: i vizualno mi se sviđa kao motor koji bi mogao ostati u garaži duže vremena.
Vidim na talijanskim oglasima da ima dosta i jednih i drugih s relativno malo kilometara. Kod KTMa se valjda ekipa sjebala u procjeni jer su mislili da kupuju putni enduro, što vidiš po dodatnoj opremi, dok za Tuona nisam shvatio razloge. Nebitno. Zanimljivo je i to da SMR drži cijenu, skuplji od APRC-a bez ikakve elektronike, sa starim agregatom i zastarjelim dizajnom. Lastane pomozi, jesam li u krivu ili samo starim? :mrgreen:

Mate, jel te ova slika nagnula na to? Još ćeš na Multistradi završiti :mrgreen:

Btw. da ne skrećem puno s teme, na Dukcu prešao jedno 17 000 + 2000 dukac u kombiju :D
 
s2r said:
Blizu si istini Miro. Meni je veci problem sto svugdje kad ga vozim idem milion na sat, jer tek onda dodjes "na ono" sto taj motor nudi.
A to mi je postalo poprilicno riskantno.
Da covjek oce podebljat za koje kilo eura svoju ponudu moze mog vodit doma, sa svom dodatnom opremom i extra setom supercorsi.

Zdilaj ti meni prije onaj comfort sic za ženu da ne kuka i meni amortizer volana  :mrgreen:
triple_9 said:
Mate, jel te ova slika nagnula na to?

Ovako cu SFSa jednog dana  :mrgreen:
 
miro said:
Iako ja priznajem da ne znam kako upotrijebiti takav motor jer nema oklopa,  samim time ni stabilnosti pri većim brzinama, zapravo, nakedi s toliko konja u biti ne služe ničemu do li šminki u smislu da im je potencijal neiskoristiv.  (y)

Kanta neiskoristiva  :mrgreen:

 
miro said:
ne potcjenjujem, samo govorim iz iskustva dok sam prodavao 749. Pomalo je sve ličilo na šalu, možda i prečesto.

Pa za toliko ćeš ga i naći, stavi u oglas da ga kupuješ i javit će se neko.... možda  :mrgreen:

Iako ja priznajem da ne znam kako upotrijebiti takav motor jer nema oklopa,  samim time ni stabilnosti pri većim brzinama, zapravo, nakedi s toliko konja u biti ne služe ničemu do li šminki u smislu da im je potencijal neiskoristiv.  (y)
netocno...
 
mate said:
Bome da, to se ne prodaje.  (y)

Nego, kad smo već kod toga, da čujem tvoje mišljenje po slijedećem pitanju iako mislim da smo sličnu temu imali i prije nekoliko godina. :mrgreen: Plan je da keepera spremim u staklenu vitrinu i nabavim drugi motor za vožnju. Subotom je enduro, svakodnevno za po gradu skuter, tako da trebam nešto za povremeni put do mora i semaforašenje. Probao sam zadnjih desetak godina valjda sve što se kotrlja, i izbor se svodi na dva modela, SMR990 ili Tuono APRC. Po nekim mojim kriterijima, SMR trenutno vodi ali je fora što mi se sviđa baš ono što ne bi trebalo: osjetno je slabiji, teži, masivniji, nema elektronike... a uz sve to već se tri godine uopće ne proizvodi i nema nasljednika. Ima i pluseva na pozitivnoj tablici: dva cilindra koja fino udaraju :mrgreen: i vizualno mi se sviđa kao motor koji bi mogao ostati u garaži duže vremena.
Vidim na talijanskim oglasima da ima dosta i jednih i drugih s relativno malo kilometara. Kod KTMa se valjda ekipa sjebala u procjeni jer su mislili da kupuju putni enduro, što vidiš po dodatnoj opremi, dok za Tuona nisam shvatio razloge. Nebitno. Zanimljivo je i to da SMR drži cijenu, skuplji od APRC-a bez ikakve elektronike, sa starim agregatom i zastarjelim dizajnom. Lastane pomozi, jesam li u krivu ili samo starim? :mrgreen:
E moj Lastane....

meni se sve zbrkalo ok kako sam dosao ovdje, nista tu nije isto pa se to odrazilo I na moje izbore motora... Skuteri recimo ovdje skoro da I ne postoje, ponajvise jer ih tu bikeri dozivljavaju kao motore sa piskice... Harliji se prodaju vise od cestovnih jamaha, europski motori su na cijeni, kako cijenom tako I reputacijom, sva su mi se mjerila posemperila.
Da sam ja ti, bitka izmedju SMR I Tuona APRCa bila bi odlucena odmah... APRC je ipak hebenica, a ti imas I druge motore, ono sto ti tunja moze dati I natjerati adrenalina, ne moze niti jedan drugi naked, osim mozda novog SDa kojeg nisam jos vozio preko vikenda... Drksi streetfighter je lijep I dobro zvuci, no na zalost to je sve sto moze ponuditi..  KTM SMR mi je jako drag motor, moze u zavoj sa nogom naprijed, moze na koljeno, a moze I na duge pruge, donekle.. Ali ne u Ostreliji gdje ljudi nedjeljom idu na rucak 200 km... Meni se za ove rastegnute uvjete najvise dopadaju motori tipa Caponord, Tiger, GS, SMT.. Multipraktik mi nije los ali mi nije legao najbolje, nesto mi nedostaje I smeta ali ne znam jos sto... Zrtvovati cu jos jednu nedjelju da saznam..
Bilo kako bilo, uzmi tunju, po mogucnosti 1100, ( znam da imas zmiju u dzepu I da ciljas na polovno, no kad probas ovo odvezat ces kesu, a znam I da ces si neci nekog servisera u Italiji, jer mu je u Hr to moze biti  jedina mana ) ...Do sad mi to najbolji motor koji sam vozio...Za moj tetkica  nacin voznje  :wink:
 
DaRRth Vader said:
evo ako nekoga zanima, tu ih ima ko kenje, oprez Au ima samo 4,5 puta vise stanovnika od Hr...

slozeno po kilometrazi....

http://www.bikesales.com.au/bikes/?q=((((((SiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20available%5D%7CSiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20in%20stock%5D)%7CSiloType%3D%5BDealer%20used%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BDemo%20%26%20near%20new%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BPrivate%20used%20bikes%5D)%26Make%3DDucati)%26Service%3DBikesales)&sort=~Odometer&offset=0&SearchAction=Sort
Zbilja nisam zna da ima toliko modela Ducati. :misli: A u oko mi je zapeja več duže vrime jedan model ali cijena mu je malo puno. To je od 2002.g.  Ducati MH 900 evoluzione = 28000 $ Australskih (puta 5 kn = 140000 kn). Ako večeras dobijen Euro Jack pot dolazin ti u Australiju s velikim kontejnerom za kupit probrane modele Ducatija! :wink: :D
 
Sinna said:
Zbilja nisam zna da ima toliko modela Ducati. :misli: A u oko mi je zapeja več duže vrime jedan model ali cijena mu je malo puno. To je od 2002.g.  Ducati MH 900 evoluzione = 28000 $ Australskih (puta 5 kn = 140000 kn). Ako večeras dobijen Euro Jack pot dolazin ti u Australiju s velikim kontejnerom za kupit probrane modele Ducatija! :wink: :D
:mrgreen:
To ti je tu otprilike ista vrijednost kao 28000 kn u Hr... prosjecne place su  5-6 puta vece...  (y)