mate said:Fajteri su za curice, gejmotori. Čudno da ga srki nije kupio, ali nije ni daleko.
kiki.o said:Najbolji je al poslje mog
Mislio sam na slip on sa rabatom :wink:
Nema potrebe za full. Ali ako ima para, dapače
Dp Ecu je ionako za kurac, morat će ga mapirat bez obzira
k5 said:Moram priznati da je motor od s2r jako ,jako poźeljan
Koji model R...mate said:Nemaju niti jednog R-a...pa kakva je to zemlja...klokani...
ne potcjenjujem, samo govorim iz iskustva dok sam prodavao 749. Pomalo je sve ličilo na šalu, možda i prečesto.iBoris said:..a sad nije baš da me treba toliko podcjenjivati.
Recimo, ja mislim da je fer cijena za SF1098S, star cca 5 god 11-12 k eura za vrlo solidan primjerak bez neke dod.opreme
DaRRth Vader said:Koji model R...
Ti se ne prodaju, to se tvz. keeper-i. Iliti po naski, vjecni motori
mate said:Bome da, to se ne prodaje.
Nego, kad smo već kod toga, da čujem tvoje mišljenje po slijedećem pitanju iako mislim da smo sličnu temu imali i prije nekoliko godina. Plan je da keepera spremim u staklenu vitrinu i nabavim drugi motor za vožnju. Subotom je enduro, svakodnevno za po gradu skuter, tako da trebam nešto za povremeni put do mora i semaforašenje. Probao sam zadnjih desetak godina valjda sve što se kotrlja, i izbor se svodi na dva modela, SMR990 ili Tuono APRC. Po nekim mojim kriterijima, SMR trenutno vodi ali je fora što mi se sviđa baš ono što ne bi trebalo: osjetno je slabiji, teži, masivniji, nema elektronike... a uz sve to već se tri godine uopće ne proizvodi i nema nasljednika. Ima i pluseva na pozitivnoj tablici: dva cilindra koja fino udaraju i vizualno mi se sviđa kao motor koji bi mogao ostati u garaži duže vremena.
Vidim na talijanskim oglasima da ima dosta i jednih i drugih s relativno malo kilometara. Kod KTMa se valjda ekipa sjebala u procjeni jer su mislili da kupuju putni enduro, što vidiš po dodatnoj opremi, dok za Tuona nisam shvatio razloge. Nebitno. Zanimljivo je i to da SMR drži cijenu, skuplji od APRC-a bez ikakve elektronike, sa starim agregatom i zastarjelim dizajnom. Lastane pomozi, jesam li u krivu ili samo starim?
s2r said:Blizu si istini Miro. Meni je veci problem sto svugdje kad ga vozim idem milion na sat, jer tek onda dodjes "na ono" sto taj motor nudi.
A to mi je postalo poprilicno riskantno.
Da covjek oce podebljat za koje kilo eura svoju ponudu moze mog vodit doma, sa svom dodatnom opremom i extra setom supercorsi.
triple_9 said:Mate, jel te ova slika nagnula na to?
triple_9 said:Mate, jel te ova slika nagnula na to? Još ćeš na Multistradi završiti
netocno...miro said:ne potcjenjujem, samo govorim iz iskustva dok sam prodavao 749. Pomalo je sve ličilo na šalu, možda i prečesto.
Pa za toliko ćeš ga i naći, stavi u oglas da ga kupuješ i javit će se neko.... možda
Iako ja priznajem da ne znam kako upotrijebiti takav motor jer nema oklopa, samim time ni stabilnosti pri većim brzinama, zapravo, nakedi s toliko konja u biti ne služe ničemu do li šminki u smislu da im je potencijal neiskoristiv.
E moj Lastane....mate said:Bome da, to se ne prodaje.
Nego, kad smo već kod toga, da čujem tvoje mišljenje po slijedećem pitanju iako mislim da smo sličnu temu imali i prije nekoliko godina. Plan je da keepera spremim u staklenu vitrinu i nabavim drugi motor za vožnju. Subotom je enduro, svakodnevno za po gradu skuter, tako da trebam nešto za povremeni put do mora i semaforašenje. Probao sam zadnjih desetak godina valjda sve što se kotrlja, i izbor se svodi na dva modela, SMR990 ili Tuono APRC. Po nekim mojim kriterijima, SMR trenutno vodi ali je fora što mi se sviđa baš ono što ne bi trebalo: osjetno je slabiji, teži, masivniji, nema elektronike... a uz sve to već se tri godine uopće ne proizvodi i nema nasljednika. Ima i pluseva na pozitivnoj tablici: dva cilindra koja fino udaraju i vizualno mi se sviđa kao motor koji bi mogao ostati u garaži duže vremena.
Vidim na talijanskim oglasima da ima dosta i jednih i drugih s relativno malo kilometara. Kod KTMa se valjda ekipa sjebala u procjeni jer su mislili da kupuju putni enduro, što vidiš po dodatnoj opremi, dok za Tuona nisam shvatio razloge. Nebitno. Zanimljivo je i to da SMR drži cijenu, skuplji od APRC-a bez ikakve elektronike, sa starim agregatom i zastarjelim dizajnom. Lastane pomozi, jesam li u krivu ili samo starim?
Zbilja nisam zna da ima toliko modela Ducati. :misli: A u oko mi je zapeja več duže vrime jedan model ali cijena mu je malo puno. To je od 2002.g. Ducati MH 900 evoluzione = 28000 $ Australskih (puta 5 kn = 140000 kn). Ako večeras dobijen Euro Jack pot dolazin ti u Australiju s velikim kontejnerom za kupit probrane modele Ducatija! :wink:DaRRth Vader said:evo ako nekoga zanima, tu ih ima ko kenje, oprez Au ima samo 4,5 puta vise stanovnika od Hr...
slozeno po kilometrazi....
http://www.bikesales.com.au/bikes/?q=((((((SiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20available%5D%7CSiloType%3D%5BBrand%20new%20bikes%20in%20stock%5D)%7CSiloType%3D%5BDealer%20used%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BDemo%20%26%20near%20new%20bikes%5D)%7CSiloType%3D%5BPrivate%20used%20bikes%5D)%26Make%3DDucati)%26Service%3DBikesales)&sort=~Odometer&offset=0&SearchAction=Sort
Sinna said:Zbilja nisam zna da ima toliko modela Ducati. :misli: A u oko mi je zapeja več duže vrime jedan model ali cijena mu je malo puno. To je od 2002.g. Ducati MH 900 evoluzione = 28000 $ Australskih (puta 5 kn = 140000 kn). Ako večeras dobijen Euro Jack pot dolazin ti u Australiju s velikim kontejnerom za kupit probrane modele Ducatija! :wink: