Koliko vaš Ducati ima km?

DaRRth Vader said:
E moj Lastane....

meni se sve zbrkalo ok kako sam dosao ovdje, nista tu nije isto pa se to odrazilo I na moje izbore motora... Skuteri recimo ovdje skoro da I ne postoje, ponajvise jer ih tu bikeri dozivljavaju kao motore sa piskice... Harliji se prodaju vise od cestovnih jamaha, europski motori su na cijeni, kako cijenom tako I reputacijom, sva su mi se mjerila posemperila.
Da sam ja ti, bitka izmedju SMR I Tuona APRCa bila bi odlucena odmah... APRC je ipak hebenica, a ti imas I druge motore, ono sto ti tunja moze dati I natjerati adrenalina, ne moze niti jedan drugi naked, osim mozda novog SDa kojeg nisam jos vozio preko vikenda... Drksi streetfighter je lijep I dobro zvuci, no na zalost to je sve sto moze ponuditi..  KTM SMR mi je jako drag motor, moze u zavoj sa nogom naprijed, moze na koljeno, a moze I na duge pruge, donekle.. Ali ne u Ostreliji gdje ljudi nedjeljom idu na rucak 200 km... Meni se za ove rastegnute uvjete najvise dopadaju motori tipa Caponord, Tiger, GS, SMT.. Multipraktik mi nije los ali mi nije legao najbolje, nesto mi nedostaje I smeta ali ne znam jos sto... Zrtvovati cu jos jednu nedjelju da saznam..
Bilo kako bilo, uzmi tunju, po mogucnosti 1100, ( znam da imas zmiju u dzepu I da ciljas na polovno, no kad probas ovo odvezat ces kesu, a znam I da ces si neci nekog servisera u Italiji, jer mu je u Hr to moze biti  jedina mana ) ...Do sad mi to najbolji motor koji sam vozio...Za moj tetkica  nacin voznje  :wink:

Koja je po tebi razlika između tuona v4 1000 i 1100 :misli:
 
DaRRth Vader said:
E moj Lastane....

meni se sve zbrkalo ok kako sam dosao ovdje, nista tu nije isto pa se to odrazilo I na moje izbore motora... Skuteri recimo ovdje skoro da I ne postoje, ponajvise jer ih tu bikeri dozivljavaju kao motore sa piskice... Harliji se prodaju vise od cestovnih jamaha, europski motori su na cijeni, kako cijenom tako I reputacijom, sva su mi se mjerila posemperila.
Da sam ja ti, bitka izmedju SMR I Tuona APRCa bila bi odlucena odmah... APRC je ipak hebenica, a ti imas I druge motore, ono sto ti tunja moze dati I natjerati adrenalina, ne moze niti jedan drugi naked, osim mozda novog SDa kojeg nisam jos vozio preko vikenda... Drksi streetfighter je lijep I dobro zvuci, no na zalost to je sve sto moze ponuditi..  KTM SMR mi je jako drag motor, moze u zavoj sa nogom naprijed, moze na koljeno, a moze I na duge pruge, donekle.. Ali ne u Ostreliji gdje ljudi nedjeljom idu na rucak 200 km... Meni se za ove rastegnute uvjete najvise dopadaju motori tipa Caponord, Tiger, GS, SMT.. Multipraktik mi nije los ali mi nije legao najbolje, nesto mi nedostaje I smeta ali ne znam jos sto... Zrtvovati cu jos jednu nedjelju da saznam..
Bilo kako bilo, uzmi tunju, po mogucnosti 1100, ( znam da imas zmiju u dzepu I da ciljas na polovno, no kad probas ovo odvezat ces kesu, a znam I da ces si neci nekog servisera u Italiji, jer mu je u Hr to moze biti  jedina mana ) ...Do sad mi to najbolji motor koji sam vozio...Za moj tetkica  nacin voznje  :wink:

Možda poanta baš i je u reduciranju adrenalina i traženju nešto mirnije opcije a da se ne ide baš u prevelike ekstreme kao što su ovi koje si naveo. :mrgreen:
 
Daj ne seri  :shock: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Kupi si onda Harleya ili Tomo Vinkovića i vozi se u koloni  :jesus:
 
@anakin skywalker - a gle, svak ima svoju priču, no vozi ti duže vremena brzo na nakedu pa ćeš vidjeti - otpadnu ti ruke kako god okreneš. Svaki multikonjski fajter je dobar za do Nove Gradiške, to je neosporno, ali nećeš iskoristit sve konje, a i što iskoristiš glava je u torbi - cesta je cesta. Nisam bogat iskustvom kao ti, ali dovoljno sam toga probao da znam kako je voziti se brže na sportivi ili nakedu ili nekom toureru, kao i koliko je iskoristivo 200 ps na cesti, a još k tome nakedu. Moš mislit, u zemlji crtica i kolačića.

Naravno, neko vozi i 300 kroz selo, pa završi u dnevniku  :? :? :?

ispraznost.  :afro:
 
Sinna said:
Zbilja nisam zna da ima toliko modela Ducati. :misli: A u oko mi je zapeja več duže vrime jedan model ali cijena mu je malo puno. To je od 2002.g.  Ducati MH 900 evoluzione = 28000 $ Australskih (puta 5 kn = 140000 kn). Ako večeras dobijen Euro Jack pot dolazin ti u Australiju s velikim kontejnerom za kupit probrane modele Ducatija! :wink: :D
boluješ od skromnosti  :mrgreen:

Imaš u njemačkoj za 15-20 000 eura.  Porasla im cijena, razumljivo. No prije cca 10 godina mogao si ih kupiti i za 10 000 - 12000 ojra. Priznajem, razmišljao sam, no mučilo me 75 konja i 7 litara reservoar  :mrgreen:.
Inače, najljepši motor SVIH VREMENA! bar meni.

Danas da sam u "prilici" u kojoj sam bio onda, dakle imao sam lovu, ali sam kupio 749 koji je imao 7 tisuće km(iako je u igri bio i 916 sa 4 tisuće km i jedan mts 100ds zbog kojekakvih razmišljanja i razloga oslučio sam se na ono na što sam se odlučio), vjerojatno bi ga kupio pa ko živ ko mrtav  :wink: :wink: :wink: 


evo, obuzela me skromnost kao i tebe  :mrgreen:
(y)
 
Koliko se sjećam, NISI imao lovu odnosno nisio imao dovoljno pa je uletila punica. Barem si tako pisao pa su zlobnici pomislili da...  :mrgreen:
 
mate said:
Koliko se sjećam, NISI imao lovu odnosno nisio imao dovoljno pa je uletila punica. Barem si tako pisao pa su zlobnici pomislili da...  :mrgreen:
punica koja prilaže novac da kupim pilu je imaginarni lik koji stvaram da bi drugi likovali da sam jadnik koji nema ni love za pošten motor, a pravi se pametan. Jednostavno volim da se narod veseli u vlastitom jalu, iako mi ih je i žao u isto vrijeme  :wink:  Pravi ljudi nikad se ne rugaju, njih raduje ako tko ima koga tko mu može pomoći ili nešto darovati, jednostavno se raduju da je drugima dobro, pa i bolje nego njima. To je ljubav! Jesi li je iskusio?
Recimo, prekrasna žena, zar da budem ljubomoran jer nije moja? Nikako! Ja se radujem bratu čovjeku koji će sutra ili danas uživati u njenoj ljepoti i molim se da joj bude dobar muž, a ona njemu dobra, biblijska žena  (y) Tako ti ja gledam na život otkad poznam Isusa. ALi, da se zna,  nije uvijek bilo tako, priznajem (y).
          punica koja mi je jednom prilikom posudila 40 000 kuna da kupim MTS u Samoboru jer preko noći nisam mogao do banke, a ujutro sam putovao za Samobor - ta žena postoji. To JEST moja punica. No deal je propao jer je "poštenjačina" prodao motor dok sam ja došao do Samobora ujutro iako smo večer prije dogovorili kupnju - kao neki frend koji mu dogovara poslove je odlučio uzeti motor, a on zbog svih tih poslova ga nije mogao odbiti blah blah... jel bilo tako, ne znam, istina on se ispričavao, ali ja ostao bez MTS-a, a i osjećao sam se jadno jer sam bo izigran, doputovao sam iz Pž za ništa. Punici sam na povratku pošteno vratio šušku, ako možeš to podnijeti  8).
Vidiš da je MTS bila moja prva ljubav :0648:
Onda sam kupio Cagivu Raptor -od željezničke plaće!!!. Kasnije sam kupio 749 i imao sam svu lovu kad je trebalo, nisam išao punici  :D
A čovjek ono što ne može kupiti ne treba ni kupovati jer kako biti slobodan, ako si dužan, pa i punici?  :wink: Ja tako nastojim živjeti.
Dakle, Bogu hvala da sam mogao posuditi ili da možda trebam nešto a ona mi moće pomoći, ali ja ću radje imati malo i biti svoj, nego nečiji, pa i puničin  :mrgreen:
Čiji si ti?  :mrgreen:


:wink:
 
mate said:
Kaj god da kupim, i najmanjeadrenalinska kanta, za tebe će biti spejs šatl. :mrgreen:

Ovdje nije u pitanju moj traktor ili ja već tvoja kuknjava na forumu, još koji post drame o sigurnosti i brzini i kak je to sve opasno i adrenalin je fuj i tak to i pomisliti ću da smo na Oprah  :jesus:
 
mate said:
Možda poanta baš i je u reduciranju adrenalina i traženju nešto mirnije opcije a da se ne ide baš u prevelike ekstreme kao što su ovi koje si naveo. :mrgreen:
Kupi si onda neko japansko bezdusno drlo..
Meni oni ubijaju volju za voznjom pogotovo extremnom, priznam strah me i osjecam se nesigurno... Mislim koliko se uopce mozes sigurno osjecati na motoru... :wink:
 
k5 said:
Koja je po tebi razlika između tuona v4 1000 i 1100 :misli:

Ne bi stalo na par stranica sitno kucanog teksta... Nije samo tih 100 ccm i boljem ovjesu, no da ne unesem pomutnju, pod najbolji mislio sam na Factory izvedbu u prethodnom postu... :wink:

Sve gdje je stari tuono v4 bio nedorecen i nerafiniran je sredjeno i popravljeno i osjecaj u voznji je naprosto fantastican... Subjektivno misljenje..  I ta ekstra snaga dolje i u sredini cini veeeliku razliku u lakoci voznje, pogotovo jer je i zastita od vjetra nevjerovatno unapredjena...
 
miro said:
@anakin skywalker - a gle, svak ima svoju priču, no vozi ti duže vremena brzo na nakedu pa ćeš vidjeti - otpadnu ti ruke kako god okreneš. Svaki multikonjski fajter je dobar za do Nove Gradiške, to je neosporno, ali nećeš iskoristit sve konje, a i što iskoristiš glava je u torbi - cesta je cesta. Nisam bogat iskustvom kao ti, ali dovoljno sam toga probao da znam kako je voziti se brže na sportivi ili nakedu ili nekom toureru, kao i koliko je iskoristivo 200 ps na cesti, a još k tome nakedu. Moš mislit, u zemlji crtica i kolačića.

Naravno, neko vozi i 300 kroz selo, pa završi u dnevniku  :? :? :?

ispraznost.  :afro:
Ako sam nekad i imao te brze djireve po okolici, to ti tu ne vrijedi.... Moramo prvo odvesti 70-100 km postujuci propise, znaci max do 110 km/h,  da izadjemo iz Sydneja, pa onda kad smo vec izasli,  ako ne odvalimo 200-300 kilometara zavojitih brzinaca, bolje da nismo ni isli. To je onda cisti gubitak slobodnog vremena koje je tu neopisivo i neshvatljivo dragocjeno jer se preko tjedna radi,i radi,  radi i spava. Sad ti je mozda jasno zasto kazem zrtvovati nedjelju... Najgori scenarij, za vikend voznjicu uzeti motor koji ti ne stima.... :wink:
 
DaRRth Vader said:
Kupi si onda neko japansko bezdusno drlo..
Meni oni ubijaju volju za voznjom pogotovo extremnom, priznam strah me i osjecam se nesigurno... Mislim koliko se uopce mozes sigurno osjecati na motoru... :wink:

Japanci nisu opcija. Nije stvar ni u strahu jer šta god vozim, brzina je ista i adrenalina ne fali. Poanta je samo u tome da bi jednom htio nešto drugo, uspravniji položaj sjedenja a da nije naked niti tourer, i da pri tome baš grme dva cilindra.
 
mate said:
Japanci nisu opcija. Nije stvar ni u strahu jer šta god vozim, brzina je ista i adrenalina ne fali. Poanta je samo u tome da bi jednom htio nešto drugo, uspravniji položaj sjedenja a da nije naked niti tourer, i da pri tome baš grme dva cilindra.

Nisi malo kontradiktoran  :misli:
 
mate said:
Japanci nisu opcija. Nije stvar ni u strahu jer šta god vozim, brzina je ista i adrenalina ne fali. Poanta je samo u tome da bi jednom htio nešto drugo, uspravniji položaj sjedenja a da nije naked niti tourer, i da pri tome baš grme dva cilindra.
Da brzina je ista, mala    :mrgreen:
Pa to ti je onda tocno izmedju pice i guzice....
Nema drugog do li kravice SMR 990... I full Akro sistem za zvucnu kulisu.  :021:
 
mate said:
Japanci nisu opcija. Nije stvar ni u strahu jer šta god vozim, brzina je ista i adrenalina ne fali. Poanta je samo u tome da bi jednom htio nešto drugo, uspravniji položaj sjedenja a da nije naked niti tourer, i da pri tome baš grme dva cilindra.

:mrgreen: :LOL:

ducati-1200-multistrada-2014-700px.jpg
 
onda još malo, nekih 30 tkm i taman je zreo za njuškalo :mrgreen: