k5
Member
DaRRth Vader said:E moj Lastane....
meni se sve zbrkalo ok kako sam dosao ovdje, nista tu nije isto pa se to odrazilo I na moje izbore motora... Skuteri recimo ovdje skoro da I ne postoje, ponajvise jer ih tu bikeri dozivljavaju kao motore sa piskice... Harliji se prodaju vise od cestovnih jamaha, europski motori su na cijeni, kako cijenom tako I reputacijom, sva su mi se mjerila posemperila.
Da sam ja ti, bitka izmedju SMR I Tuona APRCa bila bi odlucena odmah... APRC je ipak hebenica, a ti imas I druge motore, ono sto ti tunja moze dati I natjerati adrenalina, ne moze niti jedan drugi naked, osim mozda novog SDa kojeg nisam jos vozio preko vikenda... Drksi streetfighter je lijep I dobro zvuci, no na zalost to je sve sto moze ponuditi.. KTM SMR mi je jako drag motor, moze u zavoj sa nogom naprijed, moze na koljeno, a moze I na duge pruge, donekle.. Ali ne u Ostreliji gdje ljudi nedjeljom idu na rucak 200 km... Meni se za ove rastegnute uvjete najvise dopadaju motori tipa Caponord, Tiger, GS, SMT.. Multipraktik mi nije los ali mi nije legao najbolje, nesto mi nedostaje I smeta ali ne znam jos sto... Zrtvovati cu jos jednu nedjelju da saznam..
Bilo kako bilo, uzmi tunju, po mogucnosti 1100, ( znam da imas zmiju u dzepu I da ciljas na polovno, no kad probas ovo odvezat ces kesu, a znam I da ces si neci nekog servisera u Italiji, jer mu je u Hr to moze biti jedina mana ) ...Do sad mi to najbolji motor koji sam vozio...Za moj tetkica nacin voznje :wink:
Koja je po tebi razlika između tuona v4 1000 i 1100 :misli: