Na starom lc4 mozes koristiti 26L od 28 bez pumpe ako znas kako. Vrlo je rijetko da ta pumpa crkne, najcesce je treba samo pocistiti. Set membrana kosta beznacajnih cca 12$ ako i dode do potrebe za reparacijom.
Na lc8 mitsubishi pumpa je problematicna ali je lako platine zamijeniti elektronikom. Krajnje rjesenje je staviti mikuni vakuumsku pumpu i time zaboravljas da postoji.
Na FI modelima najcesci uzrok kvarova je neodrzavanje, u cemu narod ovog podneblja prednjaci, jeftiniji zamjenski filteri s ebaya ne valjaju, a nas narod je skrt dat 400 kn za set original filtera.
Ako pumpa i rikne jednostavno ju je zamijeniti pumpom koji piaggio koristi na skuterima, trosak cca 300 kn. Nazalost kod FI nema mogucnosti gravitacijskog hranjenja sustava, pritisak od cca 1bar ili no go.
Magura kvacilo je izuzetno pouzdan sklop ako se pravilno odrzava. Kod lc8 modela donji cilindar je problematican ali je zato tu oberon ili cj designs kao rjesenje problema...
Uvijek kazem, ktm nije motor za domace cigane sa zmijom u džepu kao ni za priucene mehanicare koji nemaju strpljenja uciti.