KTM 790 Adventure R

Duke 790 se proizvodi u indiji ali ne iskljucivo, adventure nije potvrdjen za indiju..
 
Sad idu spekulacije, koliko kila mi ima gorivo, koliko ulje, a koliko tekucina za kocenje i da li ulje u vilici ide uz dry weight ili ne.
Da li je tezi od T7 ili laksi.
Sto god bilo, taj motocikl ne kupuj bez produzene garancije.
 
jolly the roger said:
bez FEM analize?  [emoji38] [emoji38] [emoji38]
Mea culpa. [emoji28]

Prvi koji kupi ga treba predati u Laboratorij na test a potom R&D odjelu da se otklone utvrđeni nedostaci ;)

Okvir mi se prema slikama čini stvarno minimalistički, ovaj zadnji kraj također s obzirom da je predviđen za nošenje putnika, kofera i ostalog.
Bit će zabavno pratiti kad krenu world wide pimpanja.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Sredju said:
Sad idu spekulacije, koliko kila mi ima gorivo, koliko ulje, a koliko tekucina za kocenje i da li ulje u vilici ide uz dry weight ili ne.
Da li je tezi od T7 ili laksi.
Sto god bilo, taj motocikl ne kupuj bez produzene garancije.

Glupane
 
Vraćam se iz Milana.
Ergonomija savršena. Kvalitetna izrada, skupocjeni dijelovi. Sigurno neće biti jeftin.
Nema priključke za prtljagu.
Dizajn poseban. Kako se kome svidi.

 

Attachments

  • rps20181110_133440.jpg
    rps20181110_133440.jpg
    411.4 KB · Views: 261
Glaky said:
Vraćam se iz Milana.
Ergonomija savršena. Kvalitetna izrada, skupocjeni dijelovi. Sigurno neće biti jeftin.
Nema priključke za prtljagu.
Dizajn poseban. Kako se kome svidi.

I ja se vratio. Odlično vozilo. I proizvodi se u Austriji.
 
Glaky said:
Nema priključke za prtljagu.

Na Katemovoj službenoj stranici pokazuju dvije verzije motorića (koliko sam na prvu vidio, 4 cm ovjesa i drukčije gume su razlika), a u Pauerpartsima pokazuju mali nosač (adapter iliti prilagodnik)  za plastično aluminijske kofere i uobičajenu rešetku za Turateh kutije.

 
tiki said:
Na Katemovoj službenoj stranici pokazuju dvije verzije motorića (koliko sam na prvu vidio, 4 cm ovjesa i drukčije gume su razlika), a u Pauerpartsima pokazuju mali nosač (adapter iliti prilagodnik)  za plastično aluminijske kofere i uobičajenu rešetku za Turateh kutije.

Pa i ima dvije verzije, Adventure 790 i Adventure 790R. Ovaj drugi ima bolji podesivi prednji ovjes, više sjedalo, povišeni
blatobran, terenskije gume i čini mi se još neke sitnice.
 
tiki said:
Na Katemovoj službenoj stranici pokazuju dvije verzije motorića (koliko sam na prvu vidio, 4 cm ovjesa i drukčije gume su razlika), a u Pauerpartsima pokazuju mali nosač (adapter iliti prilagodnik)  za plastično aluminijske kofere i uobičajenu rešetku za Turateh kutije.

Ovo je primjerak sa Eicme:

https://youtu.be/bhULzL2HeQ8
 
EnduroLab said:
Na istim okretajima ktm ima 20 nm vise od jamahe

Taj motor je stvarno luda stvar, slušao sam na sajmu čovjeka iz KTMa koji je na engleskom objašnjavao
nekom rusu performanse. Sreća pa ima nekoliko modova vožnje, to mu je na kraju rekao.  :mrgreen:
 
EnduroLab said:
Na istim okretajima ktm ima 20 nm vise od jamahe
A zasto je bitno imat 20 metara nadmorske visine vise pri odredjenom broju okretaja  :misli:
 
Ako imas premali broj okretaja, flaks sa motorica se nece dovoljno jako odmotati da udica padne gdje zelis...pa je dobro imati i neku visinu da gravitacija pomogne. S druge strane treba i postu dobru imati ali za nju je dobra stara koza sa cipiranim ovjesom.

Osim toga, domacica zna imat zilave listice i bit vlazna pa ti treba veci broj okretaja od 0 da ga stisnes i umotas...

Pokazem ti kad se vidimo...

:mrgreen:
 
pa ja sam tocno iz all over the world pa cu im se javiti za taj rally da mi daju djir...evo..iden in pisati ;)