KTM 990

Vec sam stavljao ovu sliku na forum, bila je slicna tema. Slika odrazava najbolje dvije filozofije "slicnih" motora. Prepoznaj se u jednom od ova dva i kupuj naravno ako mozes.

...nemoj se naci pogodjeno s gornjim komentarima, ali i meni je neumjesno toliko platiti motor, pa cviliti oko parsto kuna razlike u cijeni redovnog servisa. Znas nekada se dese i neredovne stvari, pa ako ti je to problem, odaberi nesto iz nize klase. Ovo sto spominjes je "najvisa klasa" a to kosta!  :wink:
 
ljudi , ktm je hard , kom to ne treba taj nek to ne kupuje .

ko je probo samo bijeli put sa adventurom i sa nekim drugim motorom znam u cemu je razlika ... i taj ce znati treba li mu to ili ne ... cijena tu nije presudna .
 
Robi01 said:
Neznam po čem si to zakljućio ,al ak mi nećeš odgovorit nema problema . Ovakve predrasude na temelju ničega nije ok stvarat o nekome koge ne poznaješ  :palacdolje: Ja sam sam pitao dal je istina to što se piše. Hvala odgovorima uglavnom  (y)

NIje ti Zoltan nista lose sa ovim mislio reci  (y) . Ali po onome sto si rekao i ja ti isto kazem da je BMW ipak bolji izbor za tebe. Ali ako ides usporedjivati KTM i BMW, za pocetak je dovoljno pogledati kompresiju motora, prijenose u getribi, raspored mase na motoru(konstrukciju tanka pogotovo), itd. i sve ce ti biti jasno. Slijedece je cijena motora koja je i za jedan i drugi model ajmo reci "visoka", ali motor je ionako gust i tu nema matematike neke. Gust kosta, i ako volis to neces se zamarati sa cijenama servisa i odrzavanja  :wink: nego ces ugodno skupljati kilometre sa boljom polovicom.

Ako se vozis po cesti kupi BMW, ipak je to nesto udobniji motor i elasticniji(manje saltanja) od KTM-a. A ako se vozis izvan ceste, znaci makadam i slicno, ne smeta te tvrdji sic i volis sarafiti po motoru i rješavati neke mušice za koje se znaju da su problem, e onda uzmi KTM-a  (y)
 
Robi01 said:
Pozdrav KTM-ovci. Namjeravam kupiti adv-a 990 pa bi me zanimalo koliko vas koštaju servisi i registracia? kak ste zadovoljni sa motorom u globalu? unaprijed hvala a odgovorima  (y)
imaš dva putopisa od ČILETA pa ak se nađeš u toj priči napravi rez i to je to
napravio je prvi servis na ¸1000km i drugi servis za 22 dana na 11000 (y) (y)
stvarno su tom ktm servisni intervali kratki :LOL: :LOL:
 
Ja nevidim u cemu je problem kad si na putu stat i prominit ulje i filter a bome se imas naputovat za 7500 km? :misli: :wink:
 
Treba znat, i malo ruke zamazat, a to se nekima ne da  :mrgreen:

Inace odlicna opcija za extra gorivo, pa ako neko nije znao, nek se nadje tu na temi  http://www.advtank.com/shop/950-990-adventure-fuel-tank.html 

Stane skoro 8 litara benzina  (y)
 
ovaj dodatni tank je super, samo onda nema dva topa
šteta :D
 
Iovako je y spoj grane preblizu zadnjeg shocka pa ga grije, ovako je vise distanciran, a 8 L benge je 8 L benge  :wink:
 
odlicna stvar za duze ture pogotovo po divljim africkim zemljama na kojima neznas kad je sljedeca benzinska (y)
 
Benge nikad dosta  :mrgreen:

Ima i manjih verzija, radi ih Baja design, ali taj dodatni tank ja kapaciteta 4,2 L, i skoro duplo jeftiniji.
 
da se vratimo na temu.Ja sam jako zadovoljan sa svojim 990adv,imam ga već
2 godine,kupio novoga i za to vrijeme nije ni štucnuo.Servisi jesu malo skupi,ali to je KTM.
Prvi i drugi(1000 i 7500) su ti do 1500kn,a onaj na 15000km je između 2000 i 3000kn,tako kažu
u servisu u HR i SLO.Nisam još bio,ali uskoro.Ruke se ne naplaćuju po satu,nego imaju fixnu cijenu do 100eura.
Vrijedi svaku kunu jer frajer na njemu radi puna 4 sata,skidanje oba rezervoara,ulje filteri,mapa paljenja i
još hrpa stvari koje se trebaju provjeriti i podesiti.Šta se lanca tiče,za to si sam kriv,kako se voziš tako ćeš ga i mijenjati.
Ukusi su različiti,ali BMW je možda malo precijenjen i provikan.


 
snajper said:
da se vratimo na temu.Ja sam jako zadovoljan sa svojim 990adv,imam ga već
2 godine,kupio novoga i za to vrijeme nije ni štucnuo.Servisi jesu malo skupi,ali to je KTM.
Prvi i drugi(1000 i 7500) su ti do 1500kn,a onaj na 15000km je između 2000 i 3000kn,tako kažu
u servisu u HR i SLO.Nisam još bio,ali uskoro.Ruke se ne naplaćuju po satu,nego imaju fixnu cijenu do 100eura.
Vrijedi svaku kunu jer frajer na njemu radi puna 4 sata,skidanje oba rezervoara,ulje filteri,mapa paljenja i
još hrpa stvari koje se trebaju provjeriti i podesiti.Šta se lanca tiče,za to si sam kriv,kako se voziš tako ćeš ga i mijenjati.
Ukusi su različiti,ali BMW je možda malo precijenjen i provikan.
Gdje si radio servise?
 
Prvi sam napravio u V.gorici,Motormaniji,kod pokojnog Željka,a drugi u Mariboru i mislim da ću
tamo i ostale raditi.
 
http://barbasma.smugmug.com/gallery/5182246_8eUhq#314164086_pcHTc

Davno slikane od strane lege sa ADVridera, nek se nadju tu na temi  (y)
 
jolly the roger said:
i tata bi sine :mrgreen:

Polako polako, sve po zaslugama  :mrgreen: