Kymco da li preporucujete?

od kymca samo ex sa 250ccm ili 500ccm ovisi koliko je love u igri sve ispod je smeče
 
to sa preskupim kymcovim dijelovima mi uopče nije jasno,jer zemlja proizvodnje je tajwan,skoro pa kina,i tamo su sigurno ti dijelovi jeftini,e sad zašto su tri put skuplji od piaggiovih proizvedenih u italiji...(da ne bude zabune ne mislim tu na remenje i rolice,več ležajeve,karike itd)  :misli:

il se dijelovi nabavljaju iz njemačke i austrije,italije pa svako lupa svoju maržu??????????

mislim da bi uvoznik trebao razmisliti o direktnom uvozu dijelova iz tajwana,jer ovako preko europe to ne štima.

neki ležajevi i karike su koštale ko da se radi o hondi od 600 ili 1000 ccm a ne o kymcu
 
inače cro futura je uvoznik kymca i oni imaju debele probleme sa djelovima, zato oprez jer ako kymco sklipsa ili se pokvari onda ste najebali
 
mrcina said:
inače cro futura je uvoznik kymca i oni imaju debele probleme sa djelovima, zato oprez jer ako kymco sklipsa ili se pokvari onda ste najebali
Jeli ti to govoris iz osobnog iskustva ili tek tako. :misli: Nisam čuo od ljudi koji imaju kymca da imaju problem sa dobavom rezervnih djelova!
 
tema muke po kymcu tu ili na MS-u neznam više od kad imam x9 zaboravio sam kymca ali oxvakva pitanja podsjete me na muke.
 
mrcina said:
tema muke po kymcu tu ili na MS-u neznam više od kad imam x9 zaboravio sam kymca ali oxvakva pitanja podsjete me na muke.
Ovaj dio ne razumim  :misli: Možda je podrška u Primorsko goranskoj bolja nego u ZG. Ipak je Crofutura na Krku. Ali mislim ako direktno kontaktiraš sa njima da neće biti problema oko nabavke dijelova!
 
teme su na MS-u evo linkova:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=313.msg4521#msg4521

još jedan link:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1239.0

zadnj link:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1899.0

evo čitaj i uživaj u temama.one se malo vezuju jedna na drugu ali skužičeš što je bilo.
 
U svakom žitu ima kukolja. Ali to ne znači da generalno neki proizvod ne valja. Ali bez obzira što ja napišem ti sigurno više nečeš kupiti Kymca  :D dok neko drugi će napraviti 100 000km bez većeg kvara!
 
Hm kome vjerovati
s jedne strane ekipa čiji prijatelji su im rekli da je Kimko smeće i da ništa nevalja
sa druger strane vlasnici kimka kojima je to drugi ili treći skuter.
Sad sam u *ebenoj dilemi

Mislim da je najbolje da se dogovori neka šora pa ko podjeli više batina onima drugima njegovo mišljenje je mjerodavno.

Svi koji pljuju po Kimku garantiram da nisu posjedovali neki ozbiljniji nihov skuter jer da jesu bar bi šutili.

Ja sam prije Kimka vozio Majestya 250 i prema mom subjektivnom mišljenju u nekim stvarima mu ni jamaha nemre parirati
 
meni je frend imao kymco onaj zx50...boze sacuvaj kako je to islo i kakve je zvukove radio...nesto sam i radio po njemu i vise ne hvala....ok vi ste zadovoljni sa kymcom i nije on los,ali nema smla govorit da je po kvaliteti i izgledu na razini talijana ili cak bolji....isto nemogu ja sad reci da je moj runner bolji i kvalitetniji od yamahinih skutera.... (y)


budimo realni :mrgreen:
 
mrcina said:
teme su na MS-u evo linkova:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=313.msg4521#msg4521

još jedan link:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1239.0

zadnj link:

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1899.0

evo čitaj i uživaj u temama.one se malo vezuju jedna na drugu ali skužičeš što je bilo.

o tvojim peripetijama i razlozima istih bi se dalo dobro stivo napisati, bolje me ne potezi za jezik.
 
malaguti said:
meni je frend imao kymco onaj zx50...boze sacuvaj kako je to islo i kakve je zvukove radio...nesto sam i radio po njemu i vise ne hvala....ok vi ste zadovoljni sa kymcom i nije on los,ali nema smla govorit da je po kvaliteti i izgledu na razini talijana ili cak bolji....isto nemogu ja sad reci da je moj runner bolji i kvalitetniji od yamahinih skutera.... (y)


budimo realni :mrgreen:
ko to kaže-ko to laže??? :mrgreen:
nemoj se malaga uvaljivat u raspravu jer ćeš opet paštetu dobit  :LOL:
 
Bez komentara  :mrgreen:
09_super150_TRC_FS_SS_CF_header.jpg
 
e djenka to se lijepo moglo riješit ali ovako su mi ostala samo negativna sječanja na kymca.
servisi/uvoznici ono što sam ja doživio je neprofesionalno, imaju volje ali nemaju sa čime jer uvoznik nije kvalitetno organiziran a sa takvim firmama nečemo u EU.

nečemo se svađati to su moja zapažanja i nemožete me drugačije uvjeriti.a to sam doživio i kad sam htio zamijeniti servisera nitko nije htio servisirati skuter osim onog u gajevoj ali on to ne radi u garantnom roku i zna kakav je kvar.zašto neče to raditi a naveden je kao serviser kymcovoj  brošuri, samo oni znaju.

za mene kymco nije oličenje kvalitete dok se ne uvjerim sam u to.
i da moglo bi se napisati štivo o mojim peripetijama ali da me uvoznik zavlači za dio na carini tri tjedna a upitom carinika kakav je postupak za takvo nešto i njegov odgovor expeditivno ili odmah mi je dalo povoda za sumnju.
hvala.
 
Igrom slučaja sam trebao poklopac (ukras) za auspuh na XC-u i bio sam u Grazu na tome famoznom glavnom skladištu za Europu također igrom slučaja. I gle čuda ni oni nisu imali. Trebalo je čekati isporuku sa Tajvana.

Stvarno je taj biznis sa dijelovima nelogičan, ali kao ekonomistu mi je sasvim jasno da nije baš isplativo imati velike lagere full napunjene za sve modele skutera.
Žao mi je mrcina što imaš negativna iskustva sa Kymcom. Valjda si potrefio na ružno pače u seriji. Gledaj malo Potrošački kod i vidjet ćeš da nema proizvođača automobila i motocikala na koje se nisu žalili kupci. Mehanika se kvari. Bila ona Tajvanska ili sa Marsa.

Što se tiče zastupnika za RH ne mogu previše reći jer nisam motor kupio u RH. Po forumima vidim da se trudi. Jedino što mu mogu zamjeriti što mi nije poštom poslao tu famoznu plastiku (na adresu u RH) koji sam naručio mailom. No, već sam se nekako snašao za taj dio. 
 
bana said:
Igrom slučaja sam trebao poklopac (ukras) za auspuh na XC-u i bio sam u Grazu na tome famoznom glavnom skladištu za Europu također igrom slučaja. I gle čuda ni oni nisu imali. Trebalo je čekati isporuku sa Tajvana.

Stvarno je taj biznis sa dijelovima nelogičan, ali kao ekonomistu mi je sasvim jasno da nije baš isplativo imati velike lagere full napunjene za sve modele skutera.
Žao mi je mrcina što imaš negativna iskustva sa Kymcom. Valjda si potrefio na ružno pače u seriji. Gledaj malo Potrošački kod i vidjet ćeš da nema proizvođača automobila i motocikala na koje se nisu žalili kupci. Mehanika se kvari. Bila ona Tajvanska ili sa Marsa.

Što se tiče zastupnika za RH ne mogu previše reći jer nisam motor kupio u RH. Po forumima vidim da se trudi. Jedino što mu mogu zamjeriti što mi nije poštom poslao tu famoznu plastiku (na adresu u RH) koji sam naručio mailom. No, već sam se nekako snašao za taj dio.  

Gle, nije nelogican biznis s dijelovima. Po meni sve sto covjek treba napraviti je staviti se u kozu nekoga tko se bavi s tim biznisom. Konkretno Kymco - prodavali smo ukuono cca 35 modela kymca do sada, uzmimo samo plastike - ako je skuter bio farban u cetiri boje prosjecno, i svaki skuter ima cca 8 lakiranih plastika, dobijes 35*4*8= 1120 plastika da bi imao samo jedan komad od svake boje... Slicno, iako ne tako drasticno je i sa ostalim djielovima. U auto industriji je prica ista, tko ima 75% dostupnih dijelova ima vrhunski lager, tako se smatra u tom poslu. Drugim rijecima, spickas se i porazbijas 10 dijelova, najbolje opremljeni diler ce ti imati 7, mozda 8 dijelova, a ostala dva nema sanse...To je statistika, i ne moze se pobjeci od nje.

Da se vratim malo na komparaciju EU proizvodi - ostali. Ako se sjecate, ne tako davno, Aprilia je bankrotirala - samom bankrotu prethodila je katastrofa sa isporukom dijelova, koja se vuce i do dana danasnjeg, na najobicnije plastike se cekalo i po godinu dana, ljudi koji su trebali aprilie u to vrijeme to itekako dobro znaju. Znaci, niti u europi ne cvatu ruze bas kako se to trudi prikazati, nigdje nije idealno. da se prekopa po forumu, naci ce se iste price i za piaggio i za yamahu i za svaku drugu marku garant. Ako me netko jos malo pecne, pocet cu kopati po arhivi, nece biti tesko naci na forumu takvih postova :)

U austriji nije centralno skladiste za europu, vec jedan od jacih europskih uvoznika. Na zalost, kymco nema centralno skladiste u europi kao yamaha i honda, iako je u pripremi. Ali, nemoj misliti niti da yamaha i honda na tim skladistima imaju 100% dijelova, i oni se vrte oko tih 75%, kao i svatko.

Prica ide ovako kod premium marki:
75% isporuka odmah
95% isporuka u roku 2 tjedna
100% nema nikakve garancije :)

 
djenka said:
Gle, nije nelogican biznis s dijelovima. Po meni sve sto covjek treba napraviti je staviti se u kozu nekoga tko se bavi s tim biznisom. Konkretno Kymco - prodavali smo ukuono cca 35 modela kymca do sada, uzmimo samo plastike - ako je skuter bio farban u cetiri boje prosjecno, i svaki skuter ima cca 8 lakiranih plastika, dobijes 35*4*8= 1120 plastika da bi imao samo jedan komad od svake boje... Slicno, iako ne tako drasticno je i sa ostalim djielovima. U auto industriji je prica ista, tko ima 75% dostupnih dijelova ima vrhunski lager, tako se smatra u tom poslu. Drugim rijecima, spickas se i porazbijas 10 dijelova, najbolje opremljeni diler ce ti imati 7, mozda 8 dijelova, a ostala dva nema sanse...To je statistika, i ne moze se pobjeci od nje.

Da se vratim malo na komparaciju EU proizvodi - ostali. Ako se sjecate, ne tako davno, Aprilia je bankrotirala - samom bankrotu prethodila je katastrofa sa isporukom dijelova, koja se vuce i do dana danasnjeg, na najobicnije plastike se cekalo i po godinu dana, ljudi koji su trebali aprilie u to vrijeme to itekako dobro znaju. Znaci, niti u europi ne cvatu ruze bas kako se to trudi prikazati, nigdje nije idealno. da se prekopa po forumu, naci ce se iste price i za piaggio i za yamahu i za svaku drugu marku garant. Ako me netko jos malo pecne, pocet cu kopati po arhivi, nece biti tesko naci na forumu takvih postova :)

U austriji nije centralno skladiste za europu, vec jedan od jacih europskih uvoznika. Na zalost, kymco nema centralno skladiste u europi kao yamaha i honda, iako je u pripremi. Ali, nemoj misliti niti da yamaha i honda na tim skladistima imaju 100% dijelova, i oni se vrte oko tih 75%, kao i svatko.

Prica ide ovako kod premium marki:
75% isporuka odmah
95% isporuka u roku 2 tjedna
100% nema nikakve garancije :)
ti nabrajaš koliko kymco ima plastika...e i?
a koliko ima piaggio grupacija...
ako misliš bit renomirana marka,takve stvari se ne mogu dešavat... :palacdolje:
 
baldeks said:
ti nabrajaš koliko kymco ima plastika...e i?
a koliko ima piaggio grupacija...
ako misliš bit renomirana marka,takve stvari se ne mogu dešavat... :palacdolje:

zar ti zaista mislis da ces kod piaggia dobiti svaku plastiku u roku odmah? molim te, budi ozbiljan :)
 
djenka said:
zar ti zaista mislis da ces kod piaggia dobiti svaku plastiku u roku odmah? molim te, budi ozbiljan :)
neću,al kod kymka bar 15-20 dana više čekanja...
jednostavno kymko je dobar,ali samo to...zaključimo ovo.. (y)
 
baldeks said:
ti nabrajaš koliko kymco ima plastika...e i?
a koliko ima piaggio grupacija...
ako misliš bit renomirana marka,takve stvari se ne mogu dešavat... :palacdolje:

nije moj stil, ali eto :)

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=130477.0

stari kupio neki dan beverlya 500 cruiser, danas isao na tehnicki i pri povratku doma skuter se samo ugasio, upalila lampica od masine i to je to, vise nema znakova zivota
ja pred tri godine kupio runnera vx i isto u prvih 1000km sam imao non stop problema, nece palit i nece i nece
frend kupio nexusa 250 rikno regler, ni 200km ni imo i neznam tocno jos sta
i jos znam par ljudi da im je nesto odma drapilo na novom skuteru
i kad ti se tako sto desi na novom skuteru za kojeg das 45000kn onda se malo zapitas u cemu je problem i razmislis jel bi se usudio sjest na njega i na more se zaletit, kolko je to sigurno s obzirom da je riknuo u prvih 50km

pa jebeni baotiani nemaju takvih problema ko ovaj koji 10x vise kosta

zasto je to tako? das za nesto ogromne novce i onda te odmah na pocetku to nesto iznevjeri