Poštovani, nemojte krivo shvatiti. Probat ću objasniti; prvo, DT mi je najljepši skuter koji sam vidio, i do dan danas mi je žao što nisam imao hrabrosti kupiti ga.
Zašto nisam? Cijena? Možda sam u krivu, no ipak sam uvjerenja da ne bi smio toliko koštati. Netko je napisao kako Kymco i slično kupuju ljudi koji ne mogu priuštiti "the real deal". Nije istina, upravo suprotno. Da mi izvaditi nekoliko tisuća Eura nije problem, odavno bi imao DownTown a ne trenutno X-City. Ovako sam, još poguran mnogim savjetima a i forumom odlučio za iste pare igrati na sigurno. Ili barem sigurnije.
Zatim ova tema; mnogi vlasnici iz iste DownTowna su prodali, neki su imali i gadnijih problema s njime, a ti se komentari ponavljaju i na stranim forumima pa i YouTube komentarima. Skinuvši manual, vidio sam da je npr. štelanje ventila svakih 10.000 km, što je barem vremenski pa i financijski po korisnika zahtjevan servis a meni laiku svjedoči o opterećenoj mašini. Pošto vozim skoro 15.000 km godišnje, mnogo bi puta posjetio ovlašteni servis u garantnom roku, a izgleda da meni najbliži u Trogiru više i ne drži Kymco (varam li se?). Tu si i forumski ne baš hvalospjevi za uvoznika i servise. Kad sam sve stavio na papir, Yamaha mi je bila sigurnija, bliža i povoljnija (kupovno/servisno) opcija. I naš će se čovjek uvijek odlučiti za npr. X-Max za te novce a ne Kymco ili Sym. Vjerujte da bi tako rado imao DT ili CityCom 300...
Nisam čovjek od forumskog piskaranja, ne znam kako da razumnije složim ovaj post.