lakat zavoj!

Meni je najgori osjećaj, kad instiktivno pustim gas, gubitak intenziteta informacije s poda.Tako da mi sve manje vremena treba da ga vratim nazad. Najsigurnija sam kad je filing da motor "gura" naprijed bez obzira što je zavoj :neznam:
Da se razumijemo , terminologiju neznam  :mrgreen:

 
Sasa10 said:
po mom skromnom vozackom iskustvu, ja bi rekao, da kad uletis u lakat zavoj nepripremjen, tj prebrz, samo pustis gas, zalegnes do kraja i molis boga da ne proklizes....nikakve kocnice, saltanje nize itd, jer ionako nema vremena za to...

S laganim kočenjem zadnjom kočnicom lakše ćeš motor polegnuti, tj. sam će se spustiti, za razliku od uspravljanja, koje je posljedica kočenja prednjom ( u nagibu ). Probaj, iznenadit ćeš se koliko ti zadnja može pomoći u nekim situacijama. Inače, u Rijeci se svake godine na motodromu organizira škola sigurne vožnje u trajanju od jednog dana, pa prati u medijima najave, zgodno je za poslušati, a neke stvari i isprobati uživo. (y)
 
thule_5689 said:
S laganim kočenjem zadnjom kočnicom lakše ćeš motor polegnuti, tj. sam će se spustiti, za razliku od uspravljanja, koje je posljedica kočenja prednjom ( u nagibu ). Probaj, iznenadit ćeš se koliko ti zadnja može pomoći u nekim situacijama. Inače, u Rijeci se svake godine na motodromu organizira škola sigurne vožnje u trajanju od jednog dana, pa prati u medijima najave, zgodno je za poslušati, a neke stvari i isprobati uživo. (y)

hvala na savjetima, probat cu...iako sam do sad u dva navrata blokiral zadnji kotac pri jacem kocenju, pa mi mi se malo stisla vuna kad je zadnji kraj pocel plesat :?
al polako polako, treba iskustva i odvozit koji km  (y)
 
Sasa10 said:
hvala na savjetima, probat cu...iako sam do sad u dva navrata blokiral zadnji kotac pri jacem kocenju, pa mi mi se malo stisla vuna kad je zadnji kraj pocel plesat :?
al polako polako, treba iskustva i odvozit koji km  (y)
pa ne pise da nagazis na zadnju nego lagano
 
Ma ne jebite, pred zavojem se namjesti na motoru, odaberi brzinu, da je oko polovice okretaja i ruši ga, kakve kočnice i pizdarije... :?
 
kužim ja teoriju, al u praksi je to druga stvar, valjda vi to kuzite...
ja sam odvozio do sad nekim 5 tisuca km na motorima i nemam previse iskustva...
a zadnju sam lagano stiskao, al sam prekrdasio sa prednjom pa je previse bilo iza...
eto ucim se, citam ovdje i primjenjujem u praksi neke stvari  (y)
 
Zapru said:
prednju i zadnju zajedno samo radi toplesa pored ceste sa izbacenim palcem  :mrgreen:

evo sta mi se desilo jednom....vama ce bit smjesno, al to je iskustvo jednog pocetnika....

razvrtil sam brzinu i priblizavam se kruznom toku...kocim prednjom samo, misleci da sam dovoljno smanjio brzinu, nastaljam kocit samo zadnjom, dok desnom rukom davam medjugas dok saltam nize (davat medjugas i kocit istovremeno nisam jos svladao)...odjednom skuzim da mi zadnja kocnica nece bit dosta da usporim i refleksno stisnem prednju, al zaboravio otpustit malo zadnju i rezultat je bio blokiranje zadnjeg kotaca i ples guzicom....hebiga dok sam ja skuzio sta se desilo bilo me vec svuda  :?

al eto sad vise pazim na te stvari  (y)
 
ja ne vidim tu ništa smješno, nego pogotovo u kružnom toku moraš računat na iznenadna kočenja jer ima svakakvih pacjenata koji ne znaju kamo bi iz kružnog pa naprave par krugova dok se sjete i onda naglo iz trake koje ne smiju izlete van (najbolji primjer rotor zg), očekuj najgore i budi spreman i sharp dok voziš, bez razmišljanja o glupim stvarima tipa kaj buš žderal kad dođeš doma i tak to :mrgreen:
 
Najgore je kad te iznenadi kružni tok kojeg zadnji put tu nije bilo.

:starac:


Npr, onaj isprid restorana Kapela kod Pirovca (aj dobro... Dubrava kod Tisnog, iako je do Tisnog još i kurcu).  :angry:
 
elektricar86 said:
Kakav crni medjugas??  Ne vozis Fapa.  :mrgreen: 

Kocis stalno sa prednjom,pomalo i sa zadnjom,i saltas u nize brzine.

pa mekse mi se salta sa medjugasom, pogotovo 3-2...jednom bez medjugasa presaltao, pa blokirao zadnji kotac  :?
 
šaltaj na nekom čoper/resičar motoru V2, 2 brzine niže i pusti kvačilo...blokira zadnji točak pod normalno :mrgreen:
 
Medjugas kod saltanja u nizu mi je pravilo kojeg rijetko krsim. Cak i kod taljiganja u prometu. Ako nista drugo, manje jasim po lamelama i motor glatko usporava bez trzaja - ko variomat :mrgreen:
 
3alfa3 said:
Medjugas kod saltanja u nizu mi je pravilo kojeg rijetko krsim. Cak i kod taljiganja u prometu. Ako nista drugo, manje jasim po lamelama i motor glatko usporava bez trzaja - ko variomat :mrgreen:
ovo i ja uvijek radim i nikad problema sa blokiranjem kotača

ovaj međugas je tehnika voznje motora, ne moze se koristiti u autu  i nema veze sa kamionskim koji se usput receno radi potpuno drugačije. :mrgreen:
 
Zadnje kaj imal je bio V2, i to tak lijepo koci kod oduzimanja gasa da nema potrebe kocenje zadnjom...i jos ak se ganjas pa si u nizoj brzini i oduzmes naglo gas hoce i malo proklizit...ma ljepota
 
Jebli vas medjugasovi :mrgreen: ,samo lupas nizu,nek masina vristi,nek gume klizu,nakon toga je jos veci gust opet odvrnuti. :mrgreen:
 
jure83 said:
ko ima vrimena za medjugas kad je kocenje u pitanju :mrgreen:
     
Oteja si mi slova sa tipkovnice.        (y)
 
Bilo je situacija kad se nije imalo vrimena ni za kvačilo,samo-niža-niža-niža!