Najčešće potroši više struje na paljenje nego što se dopuni u to kratko vrijeme koje će kasnije raditi na leru (provjera punjenja se s razlogom radi na nekim XY okretajima).dani83 said:Sta mu se desi kad stoji u garazi i svremena na vrijeme se upali?
MIK0 said:Najčešće potroši više struje na paljenje nego što se dopuni u to kratko vrijeme koje će kasnije raditi na leru (provjera punjenja se s razlogom radi na nekim XY okretajima).
Inače nije baš pametno "paljuckat" ni zbog mašine ... zbog rada na leru najčešće se stvara garež u termo grupi, ulje se ne ugrije dovoljno pa se na kraju kad se ohladi samo dodatno kondenzira vlaga, isto je i sa auspuhom (katalizatorom ako ga imaš), ... sve u svemu nikakve posebne koristi od paljuckanja.
dani83 said:Sta mu se desi kad stoji u garazi i svremena na vrijeme se upali?
3alfa3 said:Ukratko, ne pali motor ako ga ne mislis vozit[/b]
dani83 said:Cisto sumnjam...jel tesko da bi ja motor upalio na proljece da se on najcesce ne dopuni...
Poznato mi je jedino da akumulator prilikom paljenja daje nekih 10 puta vecu snagu od njegove deklariane...
Masinu, da...ubijaju te krace relacije...
Tako i taj kratki rad u leru...
thule_5689 said:Ja isto mislim da te MIKO zajebava ...samo ga ti kreši i dalje...i to što kraće radi, to bolje ...i svjećice vole
Nije rip, ali je šljap...ja nosio krivo.... skoro rip....