Mana 850

k5 said:
Ma kvari se i ona ,kao i svi drugi motori , nego Zapru uvjerava sve da nije tako ,bar dok mu je brat ne proda :mrgreen:

:lolcry: :lolcry: :lolcry:

k5 , briši post jer otkrio si tajnu  :LOL:
 
Generalno, na stranu što i sam vozim Manu, dakle ništa od one narodske, po onome da svaki cigo svoga konja hvali, vidim da o Mani pišu u pravili kritičke postove osobe koje je nisu vozili, stoga ne kopčam odakle su izvukli svoje zaključke?

Zapruđanec i ja smo razmijenili neka svoja iskustva, te došli na zajedničko. Mana, kao i svaki stroj, ima svojih pozitivnih, ali i negativnih strana. Na sreču više je pozitivnih. Negativna, barem moja, iako sam prošao samo 950 km sa njom, no uskoro će kilometraža značajno narasti, su sljedeća:

- brtva posude sa kočionim uljem malo popušta, ne curi, tek, onako kao da vlaži. Treba dotegnuti vijke, i to je to;
- instrument tabla nije dobro podihtana, jer se vidi malo kao dima pod njom od vlage, ali stvarno kad se gleda pod određenim kutem. Po meni, kad su u Kini ili gdje montirali gumicu, bila je panika, pa eto, nije mođda sjela dobro. Rješenje, ili nova, ili otvoriti i pomalo staviti na mjesto taj dihtung.

Ostalo. Sve 5.

Kažem, budem vidio sa kilometrima i mojim putešestvijama o čemu ću Vas redovito izvještivati.

Cijena, je relativna stvar, kao i kod svega u životu. Imaš skupljeg, a ima bogme i jeftinijeg.

U zdravlje!
 
Njorac said:
Generalno, na stranu što i sam vozim Manu, dakle ništa od one narodske, po onome da svaki cigo svoga konja hvali, vidim da o Mani pišu u pravili kritičke postove osobe koje je nisu vozili, stoga ne kopčam odakle su izvukli svoje zaključke?

Zapruđanec i ja smo razmijenili neka svoja iskustva, te došli na zajedničko. Mana, kao i svaki stroj, ima svojih pozitivnih, ali i negativnih strana. Na sreču više je pozitivnih. Negativna, barem moja, iako sam prošao samo 950 km sa njom, no uskoro će kilometraža značajno narasti, su sljedeća:

- brtva posude sa kočionim uljem malo popušta, ne curi, tek, onako kao da vlaži. Treba dotegnuti vijke, i to je to;
- instrument tabla nije dobro podihtana, jer se vidi malo kao dima pod njom od vlage, ali stvarno kad se gleda pod određenim kutem. Po meni, kad su u Kini ili gdje montirali gumicu, bila je panika, pa eto, nije mođda sjela dobro. Rješenje, ili nova, ili otvoriti i pomalo staviti na mjesto taj dihtung.


Ostalo. Sve 5.

Kažem, budem vidio sa kilometrima i mojim putešestvijama o čemu ću Vas redovito izvještivati.

Cijena, je relativna stvar, kao i kod svega u životu. Imaš skupljeg, a ima bogme i jeftinijeg.

U zdravlje!

ovo dvoje je očito karakteristika i drugih aprilijinih modela, recimo mog shivera
 
dafinjo said:
ovo dvoje je očito karakteristika i drugih aprilijinih modela, recimo mog shivera
sto se tice instrument table moje misljenje je slijedece:

mislim da nije do nikakvog diftunga vec je stvar u "odzracnicima" instrument table koji sluze da dolazi do brze izmjene zraka i sprijeci magljenje. to sam primjetio kada smo Mraqi i ja rastavljali njegovog Dorsa radi promjene zarulje. ako one spuzvice nisu dobro namjestene - problem. :misli:
 
zaprudanec said:
sto se tice instrument table moje misljenje je slijedece:

mislim da nije do nikakvog diftunga vec je stvar u "odzracnicima" instrument table koji sluze da dolazi do brze izmjene zraka i sprijeci magljenje. to sam primjetio kada smo Mraqi i ja rastavljali njegovog Dorsa radi promjene zarulje. ako one spuzvice nisu dobro namjestene - problem. :misli:
e to se meni javljalo na mom starom pegasu pokušao sam celere rastavit,ali to je bilo za mene nemoguče kao da su zaliveni,sljepleni i nisan ima ideju kako?ostalo je tako,a da samo jedan je lagano zamagljiva dok na Capa nema tih problema sa celerima.
 
Imao sam prilike bit napran od strane mane na startu Aprilia cupa i to bolesno...ne smo ja nego i poneki mileti i ini......ja bih rekao da rasprave oko mjenjača, skutera ili ne, su nepotrebna...naravno, uz svaka roba ima svog kupca (y)

ali, dali mana ide :misli:....ide, i to bolesno  :mrgreen:
 
Neznam kaj vi vozite  :misli: mana ide zasigurno,al svejedno volim izraz Geninog lica lad prolazim kraj njega  :LOL: :LOL:
 
Sjećam se samo kada je Mana dolazila kako su se neki naslađivali kako će taj mjenjač kvariti i sl. a eto , prošlo 2 godine a Mana radi kao urica!
 
Istina jedan od rijetkih motora koji po testovima nemaju nis znacajnije za pokuditi (y)
 
jedimaster said:
Sjećam se samo kada je Mana dolazila kako su se neki naslađivali kako će taj mjenjač kvariti i sl. a eto , prošlo 2 godine a Mana radi kao urica!
a prva Mana u Hrvata  (y)
:LOL:
 
a šta san ja reka ,aaaaaaaa Mana bez mane :jesus:
 
Na dan Bogojavljanja, jedno starpzavjetno objašnjnje riječi Mana.

Dakle Mana je hrana, što ju je Bog dao Izraelu na putovanju kroz pustinju. :skuter:

(y)
 
Ma ti automatski mjenjači su šrot treba i iz BMW-a izbaciti SMG mjenjač jer je bez veze  :jesus:  :LOL: :LOL: :LOL:

Što se tiče toga da se neki naslađuju ili su se naslađivali da će se Mana kvariti, ja to odmah povezujem sa tim da su vozači golfova uvijek govorili da su citroeni smeće  :LOL:  :LOL:

Ajd ševili  (y)
 
Ako nekog zanima imam jednu crvenu manu sa original prtljažnikom, malo vožena, u izuzetnom stanju. Mogučnost kreditiranja.
Upiti na pp.