jedimaster
Active member
k5 said:Ma kvari se i ona ,kao i svi drugi motori , nego Zapru uvjerava sve da nije tako ,bar dok mu je brat ne proda
:lolcry: :lolcry: :lolcry:
k5 , briši post jer otkrio si tajnu
k5 said:Ma kvari se i ona ,kao i svi drugi motori , nego Zapru uvjerava sve da nije tako ,bar dok mu je brat ne proda
k5 said:Ma kvari se i ona ,kao i svi drugi motori , nego Zapru uvjerava sve da nije tako ,bar dok mu je brat ne proda
Njorac said:Generalno, na stranu što i sam vozim Manu, dakle ništa od one narodske, po onome da svaki cigo svoga konja hvali, vidim da o Mani pišu u pravili kritičke postove osobe koje je nisu vozili, stoga ne kopčam odakle su izvukli svoje zaključke?
Zapruđanec i ja smo razmijenili neka svoja iskustva, te došli na zajedničko. Mana, kao i svaki stroj, ima svojih pozitivnih, ali i negativnih strana. Na sreču više je pozitivnih. Negativna, barem moja, iako sam prošao samo 950 km sa njom, no uskoro će kilometraža značajno narasti, su sljedeća:
- brtva posude sa kočionim uljem malo popušta, ne curi, tek, onako kao da vlaži. Treba dotegnuti vijke, i to je to;
- instrument tabla nije dobro podihtana, jer se vidi malo kao dima pod njom od vlage, ali stvarno kad se gleda pod određenim kutem. Po meni, kad su u Kini ili gdje montirali gumicu, bila je panika, pa eto, nije mođda sjela dobro. Rješenje, ili nova, ili otvoriti i pomalo staviti na mjesto taj dihtung.
Ostalo. Sve 5.
Kažem, budem vidio sa kilometrima i mojim putešestvijama o čemu ću Vas redovito izvještivati.
Cijena, je relativna stvar, kao i kod svega u životu. Imaš skupljeg, a ima bogme i jeftinijeg.
U zdravlje!
sto se tice instrument table moje misljenje je slijedece:dafinjo said:ovo dvoje je očito karakteristika i drugih aprilijinih modela, recimo mog shivera
e to se meni javljalo na mom starom pegasu pokušao sam celere rastavit,ali to je bilo za mene nemoguče kao da su zaliveni,sljepleni i nisan ima ideju kako?ostalo je tako,a da samo jedan je lagano zamagljiva dok na Capa nema tih problema sa celerima.zaprudanec said:sto se tice instrument table moje misljenje je slijedece:
mislim da nije do nikakvog diftunga vec je stvar u "odzracnicima" instrument table koji sluze da dolazi do brze izmjene zraka i sprijeci magljenje. to sam primjetio kada smo Mraqi i ja rastavljali njegovog Dorsa radi promjene zarulje. ako one spuzvice nisu dobro namjestene - problem. :misli:
a prva Mana u Hrvatajedimaster said:Sjećam se samo kada je Mana dolazila kako su se neki naslađivali kako će taj mjenjač kvariti i sl. a eto , prošlo 2 godine a Mana radi kao urica!