Master 500 i.e. - Problem sa radom u leru...

Jandro

New member
...i užasnim pucanjem iz auspuha...

neki dan sam odlucio ocistiti komplet usis posto je bio prljav, a u workshopu sam procitao da je ler mali zbog toga, nešto paljenje da jebe itd i odlucio se na taj pothvat jel mi je ler bio dosta nizak cca 1100rpm, i kada bi mu dao naglo gasa krepao bi

i ocistim ja usis komplet sve senzore, sastavim, upali ko metak, ler na 1500 okretaja kako i treba biti, super prima gas i ja presretan
i tu je sreci kraj...
odjednom počnu mu jako okretaji varirati i krepa ili krepa samo odjednom na normalnim okretajima... nakon toga upali bez ikakvih problema i opet isto
idem se provozat, super ide super prima gas, a kod usporavanja iznenadenje... uzasno je počeo pucati iz auspuha i vatra naravno ide van... i kada stanem krepa u 50% slucajeva ili radi na 900 okretaja...
i onda sam mislio da sam ja sjebao koji senzor ili sta pa sam nabavio komplet drugi usis sa druge masine identicne isto godiste i stavio na svog i opet isto se dešava
znaci drugi senzor, pa cijeli throtle body pa i injektor na kraju i isto radi... cak sam i svijecicu promijenio i prekontrolirao zice na konektorima na usisu da nije koja pukla i nista
i dalje isto radi.. i zanimljivo je to da dok krepa neupali check engine lampicu???
znaci do ciscenja je ok radio, ok po navodnicima, nizak je ler bio i htio je krepat dok bi mu gasa naglo dao i puno je pred kraj trošio, cca. 8ltr po gradu... i nakon ciscenja dok radi to kratko vrijeme ler je kako treba bit i onda pocne zezat
znaci nakon ciscenja se zblesirao, a sa drugim usisom isto radi ko i sa ociscenim mojim

evo ,cak sam i posnimio filmica dva da vidite kako okretaji variraju i kako krepa i kako puca
http://www.youtube.com/watch?v=Hv25uQ1UuzA
http://www.youtube.com/watch?v=_q2G4svoeMM

dali je tko imao mozda slican slucaj sa nekom i.e. masinom ili ima ideju sto bi moglo zezati??
dali se kompjuter moze resetirati mozda ako otpojim klemu? da to probam?
 
evo :D gledaj i pomaži :)






jel bi mozda kojim slucajem mogao biti senzor na bregastoj gore??? jel bas kolega sad ima problema s bmw-om, simptomi ko na runneru ,a dijagnostika mu javlja greška senzora usisne bregaste :D
 
Jandro said:
evo :D gledaj i pomaži :)

Pogledao sam ali nebih znao u čemu je problem što se tiče gašenja na minimumu. Mogu samo nagađati.

Što se pucanja tiče, kod nekih motocikala (opremljenim sekundarnim ubacivanjem zraka radi zadovoljenja eko normi) je to "normalno", iako ne u toj mjeri. No, ako kažeš da se to pojavilo iz čista mira... :misli:

Vjerujem da je ključ oba problema negdje na potezu ubrizgavanje-smjesa-minimum. :misli: Nisam pametan... :misli: Vjerujem da će se netko iskusniji javiti uskoro... (y)
 
Jandro said:
evo :D gledaj i pomaži :)






jel bi mozda kojim slucajem mogao biti senzor na bregastoj gore??? jel bas kolega sad ima problema s bmw-om, simptomi ko na runneru ,a dijagnostika mu javlja greška senzora usisne bregaste :D
senzor na bregastoj je hall-ov davac...i sluzi za pobudu pmpe goriva..i bacanja iskre...kao da negdje vuce zrak....kontroliraj dobro usisno koljeno..ako je sve ostalo ok... ;) tesko je ovako reci....preko neta...
 
dali da probam nabavit senzor temp vode i hallov davac pa zamjenit il da si ustedim vrijeme i zivce i to nediram jel nebi moglo zezati zbog toga?
 
jos evo jedna cudna stvar sta sam primjetio.... sad dal je povezano mozda ili nije neznam...
uglavnom, dam kontakt i nece palit
probam lijevu, pa desnu kocnicu pa obje i nema sanse da bi zavrglao
ugasim kontakt i dam ga ponovo i upali
par puta mi se to desilo
 
posto su mi mnogi rekli da zbog auspuha sere, danas sam stavio seriski auspuh i isto radi... isto puca, krepaje na leru itd...
jedino sta dosta osjetno bolje ide

i eto, auspuh isto eliminiran kao mogući uzročnik ''kvara''

dali mogu ikako provjerit senzor temperature rashladna tekucine?? bez skidanja?? izmjerit otpor il tak sta pojma nemam?
 
možda je pronađen krivac....

otpojim sad senzor temperature antifriza i upalim motor, radi prekrasno, mirno, na stalnim okretajima, neguši se, neće krepat, nepuca iz auspuha kad mu dam gasa, jedino sta svijetli check engine lampica

priključim senzor, obrtaji skacu, neradi lijepo, zatrokirava s vremena na vrijeme, puca, opet otpojim radi super
tako da vjerojatno onda on zeza?? a otpore sam na njemu mjerio i otprilike od ''oka'' sta procjenim temp vode približno točno otpor pokazuje

dali se mogu vozit s njim otpojenim?? jel je onda on kad ga istekam i motor radi dobro? valjda se baci u neki svoj safe mode i radi po nekim zadanim vrijednostima i ok je onda?

edit: opet malo variraju okretaji i puca, al bar nekrepa dok je istekan senzor temp vode