Jandro
New member
...i užasnim pucanjem iz auspuha...
neki dan sam odlucio ocistiti komplet usis posto je bio prljav, a u workshopu sam procitao da je ler mali zbog toga, nešto paljenje da jebe itd i odlucio se na taj pothvat jel mi je ler bio dosta nizak cca 1100rpm, i kada bi mu dao naglo gasa krepao bi
i ocistim ja usis komplet sve senzore, sastavim, upali ko metak, ler na 1500 okretaja kako i treba biti, super prima gas i ja presretan
i tu je sreci kraj...
odjednom počnu mu jako okretaji varirati i krepa ili krepa samo odjednom na normalnim okretajima... nakon toga upali bez ikakvih problema i opet isto
idem se provozat, super ide super prima gas, a kod usporavanja iznenadenje... uzasno je počeo pucati iz auspuha i vatra naravno ide van... i kada stanem krepa u 50% slucajeva ili radi na 900 okretaja...
i onda sam mislio da sam ja sjebao koji senzor ili sta pa sam nabavio komplet drugi usis sa druge masine identicne isto godiste i stavio na svog i opet isto se dešava
znaci drugi senzor, pa cijeli throtle body pa i injektor na kraju i isto radi... cak sam i svijecicu promijenio i prekontrolirao zice na konektorima na usisu da nije koja pukla i nista
i dalje isto radi.. i zanimljivo je to da dok krepa neupali check engine lampicu???
znaci do ciscenja je ok radio, ok po navodnicima, nizak je ler bio i htio je krepat dok bi mu gasa naglo dao i puno je pred kraj trošio, cca. 8ltr po gradu... i nakon ciscenja dok radi to kratko vrijeme ler je kako treba bit i onda pocne zezat
znaci nakon ciscenja se zblesirao, a sa drugim usisom isto radi ko i sa ociscenim mojim
evo ,cak sam i posnimio filmica dva da vidite kako okretaji variraju i kako krepa i kako puca
http://www.youtube.com/watch?v=Hv25uQ1UuzA
http://www.youtube.com/watch?v=_q2G4svoeMM
dali je tko imao mozda slican slucaj sa nekom i.e. masinom ili ima ideju sto bi moglo zezati??
dali se kompjuter moze resetirati mozda ako otpojim klemu? da to probam?
neki dan sam odlucio ocistiti komplet usis posto je bio prljav, a u workshopu sam procitao da je ler mali zbog toga, nešto paljenje da jebe itd i odlucio se na taj pothvat jel mi je ler bio dosta nizak cca 1100rpm, i kada bi mu dao naglo gasa krepao bi
i ocistim ja usis komplet sve senzore, sastavim, upali ko metak, ler na 1500 okretaja kako i treba biti, super prima gas i ja presretan
i tu je sreci kraj...
odjednom počnu mu jako okretaji varirati i krepa ili krepa samo odjednom na normalnim okretajima... nakon toga upali bez ikakvih problema i opet isto
idem se provozat, super ide super prima gas, a kod usporavanja iznenadenje... uzasno je počeo pucati iz auspuha i vatra naravno ide van... i kada stanem krepa u 50% slucajeva ili radi na 900 okretaja...
i onda sam mislio da sam ja sjebao koji senzor ili sta pa sam nabavio komplet drugi usis sa druge masine identicne isto godiste i stavio na svog i opet isto se dešava
znaci drugi senzor, pa cijeli throtle body pa i injektor na kraju i isto radi... cak sam i svijecicu promijenio i prekontrolirao zice na konektorima na usisu da nije koja pukla i nista
i dalje isto radi.. i zanimljivo je to da dok krepa neupali check engine lampicu???
znaci do ciscenja je ok radio, ok po navodnicima, nizak je ler bio i htio je krepat dok bi mu gasa naglo dao i puno je pred kraj trošio, cca. 8ltr po gradu... i nakon ciscenja dok radi to kratko vrijeme ler je kako treba bit i onda pocne zezat
znaci nakon ciscenja se zblesirao, a sa drugim usisom isto radi ko i sa ociscenim mojim
evo ,cak sam i posnimio filmica dva da vidite kako okretaji variraju i kako krepa i kako puca
http://www.youtube.com/watch?v=Hv25uQ1UuzA
http://www.youtube.com/watch?v=_q2G4svoeMM
dali je tko imao mozda slican slucaj sa nekom i.e. masinom ili ima ideju sto bi moglo zezati??
dali se kompjuter moze resetirati mozda ako otpojim klemu? da to probam?