Master 500 - Trebam informacije svakakve

Jandro

New member
od nekoga tko zna o toj masini i tko je radio s njom ili teoriju jako dobro
nije vazno jeli od beverly-a il nexusa nit godiste masine

ovako, zanima mi sto sve tocno treba da ja tu masinu mogu upogonit, npr. na tačkama
komplet instalacije zajedno sa cdi-em, kompom, masina kompletna i pumpa goriva

masina ko masina zna se, komplet treba bit i sve instalacije da radit moze? ikod onda treba isto ili bi neki dobar elektricar mogao sloziti da radi bez njega?
malo je kompliciranije posto je i.e.

on ima pumpu u rezervoaru? dobavnu? jel ima jos koju prije masine? kod injektora?
na crijevu od airboxa je nesto rebrasto? to je taj kompjuter? i tu je valjda leptir ventil?
jel netko zna mozda dimenzije kilera na tim masinama?
lambda sonda je isto spojena na ecu?
uglavnom, najbitniji dijelovi koji mi trebaju da se ta masina moze upogoniti na necemu


znaci raspisite se, ali samo oni koji nesto znaju o tim masinama i radili su s njima

i za kraj, dali netko zna za koga da ima slupan takav neki skuter ili masinu za prodat ili nesto? ako se pojavi u meduvremenu molio bih vas da mi javite
al znaci komoplet sve hocu, komplet masina zajdno sa auspuhom kotacem, diskom,vilicom, amortizerima, celjustima, airboxom, instalacijama, cdi-em ecu sta vec ima i pumpom za gorivo
 
biker4life said:
Mogu samo pitati gdje tu masinu mislis ugraditi? :skriven: :misli:

nije vazno jel ako kazem onda budem slusao samo pametovanja koja mi netrebaju
 
pa na runnera na šta drugo :D

očeš kupit cijeli skut, ako češ javi se na pp :wink:
 
jandro samo naprijed  (y) ,znam sta zelis i to sam i ja jedno vrijeme mislio napraviti ali puno je tu posla pa sam odustao :?
 
malaguti said:
jandro samo naprijed  (y) ,znam sta zelis i to sam i ja jedno vrijeme mislio napraviti ali puno je tu posla pa sam odustao :?

posla opce nema puno
za jedan dan ja tu masinu slozim na ramu, ali mi je problem naci sve odgovarajuce

ali treba mi netko dobro upoznat s tim masinama

zanima me dali bi se moglo slozit na karburator to? i onda sam struja pripasat il prislozit il sta vec napravit od runnera i gas
jel za i.e treba jako puno elektronike
kakav on ima sistem ubrizgavanja goriva
u glavi brizgaljku ili u usis sprica benzin??
ako u usis benzin onda nije nikakav problem za karb slozit, valjda bregasta bi ok bila i tu
 
jel znas da ta masina ima nosace slicne kao na minarelli skuterima,dakle gore ima nosece a ne dole kao runner? i pitanje je dal bi uopce ta masina stala u okvir od runnera zbog dimenzija :misli:
 
evo ako ti ovo moze pomoci http://www.easyparts.nl/choosedrawings/4/2191/738/0-968-1-m415-m2187-m2191-s3712/Genuine_Parts_Gilera_Nexus_500_Euro_3.html
 
malaguti said:
jel znas da ta masina ima nosace slicne kao na minarelli skuterima,dakle gore ima nosece a ne dole kao runner? i pitanje je dal bi uopce ta masina stala u okvir od runnera zbog dimenzija :misli:

znam
sve vec premjereno i pregledano i uopce mi to nije nikakav problem
sve sam vec razradio kak i sta u glavi tak da se vise time nezamaram
vrlo jednostavno cu to rijesiti
ima mi stari doma potpuno novog 500 cruisera pa sam malo gledao i mjerio koliko mogu,rastavio bi ja plastike da vidim i ostalo al znam da bi zivot mi zavrsio ako bi me uhvatio pa necu riskirat  :D
a to na easy parts sam sve vec vidio i vec sam poskidao sve moguce i nemoguce manuale i sve ,ali bas trebam nekoga da se porazgovaram i posavjetujem s tim
jel ono, necu sad da kupim sve i onda da mi zafali neka sitnica od elektronike il necega za sta cu morat pljunut recimo 2000kn u servisu, ako me kuzis
 
kuzim,provjeri sve i kreni na posao,ako uspijes onda  :naklon: :naklon:
 
Nadi razbijenoga i s njega prebacivaj .Trebat ces prebacit kompletnu instalaciju i nemoj zaboravit da moras koristit i kljuc od toga motora da ti moze antena oko brave citati kod s njega
 
vickodu said:
Nadi razbijenoga i s njega prebacivaj .Trebat ces prebacit kompletnu instalaciju i nemoj zaboravit da moras koristit i kljuc od toga motora da ti moze antena oko brave citati kod s njega

kod se prebaci tak da to ni problem neki

treba nac nesto razbijeno jel vec neko vrijeme gledam svud i svagdje i nist
sad cu ovih dana potegnut neku vezu u italiji pa da mi tamo proba nac sve komplet
 
dvije su verzije elektronike....jedna je Marelli miu(integrirani ecu sa zaklopkom gasa) i nalazi se na samoj masini. Druga verzija ima ecu ispod prednjeg stita. Izgleda po onome sto govoris da imas ovu prvu verziju. Za staviti u pogon treba ti komplet instalacija..sa bravom i antenom imobilizera...kao sto su ti vec rekli. Pumpu goriva ima u rezervaru....a i povrat ide u rezervar. Lambda sonda je povezana sa ecu-om. Nije to kompliciran motor sto se elektronike tice. Naravno da se pod instalaciju podrazumijeva i regler..kao i kutije sa relejima..i osiguracima.. 8)
 
bmw m 5 said:
dvije su verzije elektronike....jedna je Marelli miu(integrirani ecu sa zaklopkom gasa) i nalazi se na samoj masini. Druga verzija ima ecu ispod prednjeg stita. Izgleda po onome sto govoris da imas ovu prvu verziju. Za staviti u pogon treba ti komplet instalacija..sa bravom i antenom imobilizera...kao sto su ti vec rekli. Pumpu goriva ima u rezervaru....a i povrat ide u rezervar. Lambda sonda je povezana sa ecu-om. Nije to kompliciran motor sto se elektronike tice. Naravno da se pod instalaciju podrazumijeva i regler..kao i kutije sa relejima..i osiguracima.. 8)

pa jel nebi igralo tako da u svoj kljuc ubacim kod od te masine i ostane mi moja bravica i moja antena? od runnera
jel runner ima onaj smedi kljuc kojem se moze vaditi kod, a i beverly isto ima ga pa samo zamjenim kodove

znaci komplet masina + komplet instalacija + pumpa goriva
pumpu bi stavio na rezervoar od runnera, dao bi nekome tko radi s tom plastikom da ju stavi i zavari tako da nepusta
a kako je povrat spojen?samo cijev u rezervoar ili nekak drugacije?

jel se nebi dala ta masina na karb prebacit?
na koji sistem ima izvedeno ubrizgavanje goriva? u glavi ima?

i da, ta masina onda samo ecu ima i on je mozak svega, i koda i paljenja i struje i svega? kao sto je cdi na mojem runneru?
 
Jandro said:
pa jel nebi igralo tako da u svoj kljuc ubacim kod od te masine i ostane mi moja bravica i moja antena? od runnera
jel runner ima onaj smedi kljuc kojem se moze vaditi kod, a i beverly isto ima ga

znaci komplet masina + komplet instalacija + pumpa goriva
pumpu bi stavio na rezervoar od runnera, dao bi nekome tko radi s tom plastikom da ju stavi i zavari tako da nepusta
a kako je povrat spojen?samo cijev u rezervoar ili nekak drugacije?

jel se nebi dala ta masina na karb prebacit?
na koji sistem ima izvedeno ubrizgavanje goriva? u glavi ima?

i da, ta masina onda samo ecu ima i on je mozak svega, i koda i paljenja i struje i svega? kao sto je cdi na mojem runneru?
mogao bi upotrijebiti samo eeprom iz tog beverlija...tako da ga ubacis u smedi kljuc tvog skutera...i to je to. Ecu je mozak svega....upravo tako....Nije problem gore stavit karburator....ali je problem poslije sa paljenjem i iskrom...buduci da iskru i paljenje/predpaljenje regulira takoder ecu. Nema nista u glavi. Injektor mu je u usisnoj prirubnici...a na drzacu injekora je spojen dovod...i sa druge starne povrat koji ide nazad u rezervar.Injektor je klasican...njime upravlja takoder ecu...kao kod auta... 8)
 
bmw m 5 said:
mogao bi upotrijebiti samo eeprom iz tog beverlija...tako da ga ubacis u smedi kljuc tvog skutera...i to je to. Ecu je mozak svega....upravo tako....Nije problem gore stavit karburator....ali je problem poslije sa paljenjem i iskrom...buduci da iskru i paljenje/predpaljenje regulira takoder ecu. Nema nista u glavi. Injektor mu je u usisnoj prirubnici...a na drzacu injekora je spojen dovod...i sa druge starne povrat koji ide nazad u rezervar.Injektor je klasican...njime upravlja takoder ecu...kao kod auta... 8)

a sto se tice prebacivanja na karburator, bregasta bi bila ok? neznam jel ima kakve veze ubrizgavanje i karb
a posto ima magnet i namotaje kao i moj, mislio sam mozda da ako bi bilo moguce da se paljenje slozi na moju struju na cdi
valjda ima neki elektricar koji bi to mogao izvesti ako je moguce
kut paljenja bi trebalo ili ne dirat?

a pumpa goriva? to isto kao i pumpa na autima? samo slabija
jel ako je nebi mogao nabaviti da ju kupim
neznam ,bosch ili nesto tako
valjda ima odredeno na kolko bara treba bit pritisak, nadem neku takvu i ok?
 
....da nadodam...zaboravih..ako prebacujes eeprom sa tog beverlija onda trebas i ecu od tog beverlija da bi upalio. Bregasta bi bila ok....Nemoguce je prebaciti paljenje sa tvog skutera na beverly. Kut paljenja nemozes dirati ni da hoces...jer ga automatski korigira ecu....zavisno o parametrima koje dobiva od vise senzora(jedino reprogramiranje ecu-a)...Dakle...SAMO kompletna instalacija sa ecu-om moze posluziti da ga upalis....nazalost.. :( Pumpa goriva je kao od auta....manje vise..kao i radni pritisak.... :wink:
 
bmw m 5 said:
....da nadodam...zaboravih..ako prebacujes eeprom sa tog beverlija onda trebas i ecu od tog beverlija da bi upalio. Bregasta bi bila ok....Nemoguce je prebaciti paljenje sa tvog skutera na beverly. Kut paljenja nemozes dirati ni da hoces...jer ga automatski korigira ecu....zavisno o parametrima koje dobiva od vise senzora(jedino reprogramiranje ecu-a)...Dakle...SAMO kompletna instalacija sa ecu-om moze posluziti da ga upalis....nazalost.. :(

da, da, normalno da treba i ecu onda od njega da upali
znaci, nebi se nikako moglo slozit na moju struju to da pali? isto ima i magnet i namotaje kao i moj, samo preko njega ide sve preko ecua, a na mom preko cdi-a
ja mislim da mozda bi i bilo moguce slozit na moje paljenje kad malo vidim
jel kad bi ga onda slozio na svoju struju onda nebi imao ni problema s kodom, ni ecuom ni ostalim glupostima
znaci uzmem samo golu masinu bez ecu-a i da se proba spojit na cdi od mog runnera
on ima isto i magnet (fiksan), a namotaji se vrte (obratno nego na mom) pa ima isto i pickup kao i moj pa njegov ecu zna kad iskru dat i goriva i ostalo
jel ima ekipe sta je quasara 250, ali karb verzija prebacivala na struju od leader masine, a quasar ima isto magnet fiksan ,a namotaji se vrte kao i master masina i sam se zice neke trebaju prebacit i to je to
ja ovak nabijam teoriju samo posto nisam vidio kako opce izgleda to kod mastera
mozda bi moglo i radit, tj. davat iskru i sve, ali u krivo vrijeme jel ima mozda malo drugacije to rasporedeno
 
Jandro said:
da, da, normalno da treba i ecu onda od njega da upali
znaci, nebi se nikako moglo slozit na moju struju to da pali? isto ima i magnet i namotaje kao i moj, samo preko njega ide sve preko ecua, a na mom preko cdi-a
ja mislim da mozda bi i bilo moguce slozit na moje paljenje kad malo vidim
jel kad bi ga onda slozio na svoju struju onda nebi imao ni problema s kodom, ni ecuom ni ostalim glupostima
znaci uzmem samo golu masinu bez ecu-a i da se proba spojit na cdi od mog runnera
on ima isto i magnet (fiksan), a namotaji se vrte (obratno nego na mom) pa ima isto i pickup kao i moj pa njegov ecu zna kad iskru dat i goriva i ostalo
jel ima ekipe sta je quasara 250, ali karb verzija prebacivala na struju od leader masine, a quasar ima isto magnet fiksan ,a namotaji se vrte kao i master masina i sam se zice neke trebaju prebacit i to je to
ja ovak nabijam teoriju samo posto nisam vidio kako opce izgleda to kod mastera
mozda bi moglo i radit, tj. davat iskru i sve, ali u krivo vrijeme jel ima mozda malo drugacije to rasporedeno
niti jedan magnet nije fiksan....Svi se vrte....a namotaji miruju. Imas samo verziju namotaja koji su ispod magneta(leader masina...i svi 50 ccm skuteri)...i imas namotaje koji su fiksirani na deklo...iznutra(quasar...master...i velika vecina motora ). Kod mastera ne postoji pick up. Imas jedan hall-ov davac(senzor okertaja) koji je montiran u glavi motora...i cita impulse sa jedne nazubljene sajbe koja je montirana na bregastu...i tako mu odreduje momenat kad da baci iskru...i kad da zapocme ubrizgavanje. Neizvedivo....Leader motor je sasvim druga prica...