jbudimir
Member
Evo da podijelim svoje iskustvo sa Metzeler Z8 gumama, valjda će nekome bit korisno.
Gume sam vozio 13000 km na putu Hrvatska-Iran po svim vremenskim uvjetima i podlogama. Vozim BMW R1200S (prešao sam s njim 40000 km), sport touring sa naglaskom na sport . Motor ima oko 220 kg s tim da je bio pun stvari i može se računati kao da sam vozio u dvoje. Prije Z8 sam potrošio dva para Michelin Pilot Power 2CT i jedan par Metzeler Z3. PP mi traje oko 8000 km s tim da jedna prednja traje otprilike dvije zadnje. Generalno sam bio zadovoljan sa PP, jedino što mi je smetalo je klizanje na bijelim linijama na cesti. To me par puta streslo na pješačkim prijelazima tako da sam po kiši vozio dosta opreznije.
Metzeler Z8 mi je preporučio Bimba s tim da je bio fer i rekao da je to nova guma za koju još nema dovoljno informacija tako da mi neće garantirati 100% da će gume izdržati ovaj put. Zbog toga sam ponio i svoje stare PP za svaki slučaj. Na kraju sam ih bacio negdje u Turskoj jer sam vidio da nema potrebe da ih dalje nosim. Nosili smo svoj manometar i redovito kontrolirali tlak, prednju sam pumpao na 2.5 a zadnju na 2.9 bar.
Ceste su bile različite, od autoputa (cca 3000 km), zatim Turskog makadama i radova na cestama (cca 300 km), magistralnih i ostalih cesta (cca 10000). Kiša nas je prala kroz čitavu tursku nekih 1500 km.
Ja sam oduševljen ponašanjem guma od samog početka pa do danas. Dobio sam potpuni osjećaj sigurnosti u motor u svim uvjetima na cesti. Držanje ceste je fenomenalno, padanje u zavoj predvidljivo i za moj motor i stil vožnje puno bolje od PP. Ono što me oduševilo nakon ovih 13000 km je potrošnja, jer su gume još kao nove. Očekujem da će izdržati sigurno još 7-8000.
Jedini put kad je prednja guma izgubila grip je bio kod kočenja na uglancanom asfaltu u Shirazu na vanjskoj temperaturi oko 50 stupnjeva. Ovo stvarno ne mogu računati kao manu gumama jer je prijatelju proklizavao Michelin Anakee na Stromu.
U prilogu su slike guma na 13000 km i par slika da se dobije dojam po kakvim smo se cestama vozili i kako je motor bio natovaren.
Uglavnom, moja velika velika preporuka za Metzeler Z8
Gume sam vozio 13000 km na putu Hrvatska-Iran po svim vremenskim uvjetima i podlogama. Vozim BMW R1200S (prešao sam s njim 40000 km), sport touring sa naglaskom na sport . Motor ima oko 220 kg s tim da je bio pun stvari i može se računati kao da sam vozio u dvoje. Prije Z8 sam potrošio dva para Michelin Pilot Power 2CT i jedan par Metzeler Z3. PP mi traje oko 8000 km s tim da jedna prednja traje otprilike dvije zadnje. Generalno sam bio zadovoljan sa PP, jedino što mi je smetalo je klizanje na bijelim linijama na cesti. To me par puta streslo na pješačkim prijelazima tako da sam po kiši vozio dosta opreznije.
Metzeler Z8 mi je preporučio Bimba s tim da je bio fer i rekao da je to nova guma za koju još nema dovoljno informacija tako da mi neće garantirati 100% da će gume izdržati ovaj put. Zbog toga sam ponio i svoje stare PP za svaki slučaj. Na kraju sam ih bacio negdje u Turskoj jer sam vidio da nema potrebe da ih dalje nosim. Nosili smo svoj manometar i redovito kontrolirali tlak, prednju sam pumpao na 2.5 a zadnju na 2.9 bar.
Ceste su bile različite, od autoputa (cca 3000 km), zatim Turskog makadama i radova na cestama (cca 300 km), magistralnih i ostalih cesta (cca 10000). Kiša nas je prala kroz čitavu tursku nekih 1500 km.
Ja sam oduševljen ponašanjem guma od samog početka pa do danas. Dobio sam potpuni osjećaj sigurnosti u motor u svim uvjetima na cesti. Držanje ceste je fenomenalno, padanje u zavoj predvidljivo i za moj motor i stil vožnje puno bolje od PP. Ono što me oduševilo nakon ovih 13000 km je potrošnja, jer su gume još kao nove. Očekujem da će izdržati sigurno još 7-8000.
Jedini put kad je prednja guma izgubila grip je bio kod kočenja na uglancanom asfaltu u Shirazu na vanjskoj temperaturi oko 50 stupnjeva. Ovo stvarno ne mogu računati kao manu gumama jer je prijatelju proklizavao Michelin Anakee na Stromu.
U prilogu su slike guma na 13000 km i par slika da se dobije dojam po kakvim smo se cestama vozili i kako je motor bio natovaren.
Uglavnom, moja velika velika preporuka za Metzeler Z8