mjesanje goriva i ulja

Jandro

New member
to nije kvar masine nego problem u vlasniku? gazenje na hladno dok je pod cokom?

uglavnom, nemoze se to nikako ''sloziti'' tak da nemjesa?
 
može - zamjenom injektora.

orginalni ugrađeni injektor ima problema sa time dok onaj kojeg ugrađuješ to nema.tvornička greška.
 
A sto zamjeniti na motoru koji nema injektor nego karb.... :misli:
 
Jandro said:
karb je masina u pitanju

Ooo znam koja je masina u pitanju nego sam pitao s obzirom da neki hoce mijenjati injektor  :mrgreen:
 
moš ti mjenjati sta god zelis...ali i leader i master kao i quasar imaju problema sta time...jednostavno tako je izracunata termodinamika i gotovo....steti im gradska voznja..odnosno kratke relacije tipa "stani-kreni" i "pali - gasi" posebice zimi...dok je automatski cok u funkciji barem 5 minuta...Po meni bi trebalo masini obezbjediti brze grijanje tj. brze postizanje radne temperature..kao i sama radna temperatura bi trebala biti barem 5-10 stupnjeva veca...misljenja sam da bi taj "fenomen" tada izostao. Cinjenica je da oni skuteri koji rade duge relacije..pa cak i zimi...nemaju sa tim problema... :wink:
 
bmw m 5 said:
moš ti mjenjati sta god zelis...ali i leader i master kao i quasar imaju problema sta time...jednostavno tako je izracunata termodinamika i gotovo....steti im gradska voznja..odnosno kratke relacije tipa "stani-kreni" i "pali - gasi" posebice zimi...dok je automatski cok u funkciji barem 5 minuta...Po meni bi trebalo masini obezbjediti brze grijanje tj. brze postizanje radne temperature..kao i sama radna temperatura bi trebala biti barem 5-10 stupnjeva veca...misljenja sam da bi taj "fenomen" tada izostao. Cinjenica je da oni skuteri koji rade duge relacije..pa cak i zimi...nemaju sa tim problema... :wink:

Tako je. Ociti primjer su Nexus 500 od MV-a, i bivsi VXR od Libertyja. Njima je ulje uvijek cisto i nemaju problema sa time. Voze se 85% van grada.

E sada, dali bi se, i u kolikoj mjeri to manifestiralo da ih ne koriste tako, to neznam, ali znam ljude koji su na tim masinama imali problema sa gorenavedenim, a koristili su ih uglavnom na kratke gradske relacije, ali i cesto vozili neprimjereno (gas do kraja na hladan agregat i sl.).
 
leder i quasar nemaju taj problem ako se uredovno održavaju tj. navrijeme mijenja ulje te pazi kako se vozi.


dok je hladan ostavi ga da malo radi na mjestu dok staviš kacigu i rukavice namjesto i onda nekih par km provozati ga do 5000 rpm i kad se ugrije mašina tek onda full gas ali paziti na gume koje su hladne i baš nedrže asvalt..
 
mrcina said:
leder i quasar nemaju taj problem ako se uredovno održavaju tj. navrijeme mijenja ulje te pazi kako se vozi.


dok je hladan ostavi ga da malo radi na mjestu dok staviš kacigu i rukavice namjesto i onda nekih par km provozati ga do 5000 rpm i kad se ugrije mašina tek onda full gas ali paziti na gume koje su hladne i baš nedrže asvalt..
to ga najvise i unistava prijatelju....a i ekoloski si neprihvatljiv.....radje krenuti odmah i voziti moderiranom brzinom...dok se ne postigne radna temperatura..... (y)