Zapravo, nije 505 s crtom nego je 016 s crtom ...
Alzo, Bridgestone BT016 pro, zadnja, DOT 3716. Montirana na motor negdje 2017., nije vožena nego je motor stajao u garaži do ljeta 2019. Kilometara oko 4-5k. Nekidan se na povratku iz Varaždina pojavila uzdužna crta skroz po obodu gume. Nije rez, nije pukotina, ne znam šta je ... možda spoj između dva "pojasa" ili "layera" kod proizvodnje gume. U svakom slučaju ne izgleda baš poticajno za nastavak vožnje na istoj.
Ima dalje ... dva dana kasnije ista takva crta pojavljuje se i na prednjoj, također BT016 pro. DOT 2818, kupljena i montirana u ZG negdje u šestom mjesecu. Imade cca 4k km, od toga autobana 1k, ostalo lokalna cesta. Uzdužna crta je nešto slabije izražena nego na zadnjoj, no ovdje se pojavilo i nekoliko poprečnih crta.
Prednja se stalno vozi na 2,4 a zadnja 2,7-2,8. Preporučeni tlakovi su po KTM manualu 2,4 i za prednju i za zadnju, no ako se zadnja vozi na 2,4 to bude jako "gnjecavi" feeling. Da ... motorić je 950 SM, ne baš prelagani veliki SM, visokog težišta i dužeg hoda ogibljenja.
Odvozio sam brdo različitih guma (svega osim Bridgestone) na ovakvim motorićima i pri ovakvim tlakovima i uvjetima eksploatacije, no nisam se sreo s ovim crtama. Jeli to neki karakteristični Bridgestone feature, ili je neka druga magija u pitanju?
:misli:
U svakom slučaju, slovenke su već naručene i od sutra u pogonu.