Glede NSU 175
lezaji od stangi su bili od elektrobronce i problem je bio naci nekog tko ce ih potokariti i upresati,
privremeno lupanje se moglo malo stisati tako da se lezaji potuku cekicem po boku (da se materijal s boka "premjesti" u promjer, ali to je bilo kratkorocno rjesenje,
osim lezaja problem je i visina mosta na kojem je bregasta osovina i klackalice ventila, nacelno je tvornica tvrdial da udaljenos doljnjeg dijela mosta i ruba glave na koji dosjeda ventil dekl dihtung treba biti 7mm, ali to nije uvijek bilo tako, pa sam naparvio etalon od 7mm i etalon od 6mm, prvo sam postelao na 7mm a onda polako spustao istovremeno okrecuci masinu (bez svjecice) dok nije isao najlakse, a onda sa etalonom od 6mm i spijun listicima poravnao visinu obadva kraja mosta, pa provjerio, pa ako treba opet.
Ventil dekl dihtung (koliko smo movaca kod Rogine ostavili :shock: ) je moral biti onaj debeli kao od pluta inace su klackalice znale lupat po ventildeklu.
Smrtni neprijatelj motora od 175 kubika je bila karika na radilici preko koje ide kuciste uljne pumpe, tko ju nije stavio brzo je kod Gibe na upresavanje radilice isel, karike kaj ih je Krog delal nisu bile nesto, ali barem su bile, pa se redovno svakih nesto mijenjala.
Regler i bobina u bloku su bile za samoubojstvo, Bubina 6V bobina i regler (Bosch) montirani (i naravno polirani) s vanjske strane rame su bile trajno rjesenje, a trajni problem su bile i lijeve platine :x
Mala pomoc je bio i komad debljeg lima montiran u lijevoj polovici bloka iznad lajtunga za ulje, jer je u protivnom svako pucanje lanca ( a tih godina to i nije bilo tak rijetko) gotovo sigurno znacilo i trganje lajtunga a onda baj baj voznja na neko vrijeme dok se ne nabavi novi lajtung.
Original rucke su zderale sajle :x
I tak. zanimljiv motoric koji je cist solidno isel, jebao ga je prednji ovjes i rucke ali to se dalo rijesit ugradnjom teleskop vilice i drugih rucki, tad nije bil original ali se lakse i bolje vozil.
P.S. moj zadnji prodan u Slavonsku Orahovicu, sredinom 90 tih