murija zaustavlja !!!

Status
Not open for further replies.
:misli: Nisdam napisao da je godište, nego model. A godište je 2006. I ima pločicu ali su brojke izlizane. Mislim nekih 103 db.
 
Da se razumjemo, moj motor buči, daleko preko 103 decibela, ali ja sam se vozio i u Sloveniji i u Italiji i nikad me ni jedna patrola nije zaustavila. A kad su me naši zaustavili, uvjek su samo se raspitivali o motoru.  :D
 
snajper said:
Nisam baš čitao od početka,više onako na preskok,pa me interesira
da li se može i gdje u ZG otići s Akrapovičima napraviti atest,upisat ih u
prometnu dozvolu,vozit se bez brige i koliko bi to koštalo?
Znači li to da se atest može napraviti samo s db killerima ili čak i bez njih?

Ako netko nešto,bio bi zahvalan!

tnx
Centar za vozila Hrvatske, Velika Gorica, Sisačka...to ti je na izlazu iz VG prema Sisku.
 
Pokupio metip na raskrižju sa autom. Oduzeo mi prednost. Izjavio je da me nije ni čuo ni vidio. Bio sam u gipsu 3 mjeseca. A vozio sam u tom trenutku 30 kilometara na sat. Nema tih novaca ni kazne koja če me prisilit da skinem otvoreni ispuh.  :jesus:
 
GSX 1402 said:

ne baš

meni na motoru piše 91dB kod 3400 o/m za seriju

full Akrap, znači otvoreni Evolution II top, mjereno 94-94,3 dB

što znači da je na rubu ili mrvu preko +3 dB tolerancije

iako ovak subjektivno na uho zvuči kao najmanje 144 :mrgreen:


Srki

 
RE Croatia said:
:misli: Nisdam napisao da je godište, nego model. A godište je 2006. I ima pločicu ali su brojke izlizane. Mislim nekih 103 db.

stari,103 dB je mlažnjak na 6 cm od uha

najviše kaj sam vidio je 98 dB na 5500 o/m kod Suze GSXR 1000


smanji ribu :mrgreen:


Srki
 
Srki said:
stari,103 dB je mlažnjak na 6 cm od uha
najviše kaj sam vidio je 98 dB na 5500 o/m kod Suze GSXR 1000
smanji ribu :mrgreen:

Srki
Onda pitaj šakala koliko je izmjerio meni na 6000 o/min :mrgreen: :mrgreen:
 
       Ako smo već kod db-a R6 u seriji ima 98 pri 7250,sa akrap megaphoneom 104 a sa norm. akrapom 102,mlažnjak preciznije mig 29 ima oko 145 mjereno na 15m udaljenosti,tako da...
 
Ja nemam pojma koliko decibela proizvode moji topovi, ali znam da se u grupi motora čuje samo moj.  :jesus:
 
Srki said:
stari,103 dB je mlažnjak na 6 cm od uha

najviše kaj sam vidio je 98 dB na 5500 o/m kod Suze GSXR 1000


smanji ribu :mrgreen:


Srki
115 dB na 1 metar  :jesus:
 
taj zakon mi je malo debilan ako cemo iskreno... nekako ajmo rec nedorecen... ja inace nemam problema sa murijom sto se tice zaustavljanja, a i kad me zaustave odma me puste... ja npr. stvarno uzivam u zvuku motora ( da svjestan sam da vozim 2t, jbg. i ja bi 4 cil. al nemam para) i isto bi kao i on vjerojatno ( da imam na cemu ) zamjenio top sa nekim koji po meni ima ljepsi zvuk.
Ali muci me druga stvar, bandit od starog ima druge topove koji su stavljeni ne zato sta mu je tih njegovih 100ks malo nego zato sta su orig. bili ruzni a i culi su se tako. ( govorim o boji tona, ne o glasnoci) I sad njega zaustavi murija i on plati kaznu jer npr. ima nehomologiran auspuh (kucelj), a motor nije ni bucan ako cemo realno. Bucan je kad stojis kraj njega, grmi, niske frekvencije a u daljini ga ni ne cujes, u buci prometa isto... a npr. jedan ktm duke na minimumu (sa orig. topovima) je duplo bucniji... a di su tu jos one krestalice na 15t okretaja?

neznam malo mi je to cudno, ako sam u krivom ispravite me ali nije sve u decibelima, odredjene frekvencije su iritantije od drugih na istim db.
 
a gle odredjena je kolicina decibela, i ona se mjeri,

za sad ne gledaju (po mojim informacijama) homologaciju tj. je li top homologiran ili nije, nego samo kolicinu buke pri odredjenom broju okretaja, i ta buka ne smije prelaziti onu koju j epropisao proizvodjac motocikla, z avise od 3dB,

a kao imas Kucelja i nisi izvan propisane buke, sve OK.

bit ce zanimljivo kad pocnu provjeravati homologaciju ugradjjenih dijelova  :mrgreen:
 
sid said:
a gle odredjena je kolicina decibela, i ona se mjeri,

za sad ne gledaju (po mojim informacijama) homologaciju tj. je li top homologiran ili nije, nego samo kolicinu buke pri odredjenom broju okretaja, i ta buka ne smije prelaziti onu koju j epropisao proizvodjac motocikla, z avise od 3dB,

a kao imas Kucelja i nisi izvan propisane buke, sve OK.

bit ce zanimljivo kad pocnu provjeravati homologaciju ugradjjenih dijelova  :mrgreen:
i gdje piše 3dB
po pravilniku je 5

:mrgreen:
 
meni na plocici pise 92 db...pri 4500 okr. Danas sam montirao serijske auspuhe...tako da sam miran...Sad nek provjerava ko god hoce... :mrgreen:
 
GSX 1402 said:
i gdje piše 3dB
po pravilniku je 5

:mrgreen:

bandit je rekao 3,a adminu se mora vjerovati  :mrgreen:

ili ti mislis suprotno  :mrgreen:

          :jesus:
 
sid said:
bandit je rekao 3,a adminu se mora vjerovati  :mrgreen:

ili ti mislis suprotno  :mrgreen:

          :jesus:
crno na bijelo pravilnik o motociklima str 45 5dB  :mrgreen:
 
sid said:
a gle odredjena je kolicina decibela, i ona se mjeri,

za sad ne gledaju (po mojim informacijama) homologaciju tj. je li top homologiran ili nije, nego samo kolicinu buke pri odredjenom broju okretaja, i ta buka ne smije prelaziti onu koju j epropisao proizvodjac motocikla, z avise od 3dB,

ako imas Kucelja i nisi izvan propisane buke, sve OK.

bit ce zanimljivo kad pocnu provjeravati homologaciju ugradjjenih dijelova  :mrgreen:

u tome i je stos, kako znat?  :mrgreen:
 
znaci ti stavljas tamo neki pravilnik kontra Bandita  :shock:


BAnditttttttttttttttttttttttttttttttttt

        :mrgreen:

ok mozda je 5, ne znam, pisalo se 3 ti velis da je u pravilniku 5, OK

imam stock auspuh a Shacal je u garazi na polici, zato jer sa stock auspuhom mirnije radi i manje trosi
 
tkubasa said:
u tome i je stos, kako znat?   :mrgreen:

zamoli ekipu iz stp da ti izmjere buku, ali ako moze bez sankcija, jer eto zelis se popravit pa moras znati koliko se moras popravit
 
Status
Not open for further replies.