murija zaustavlja !!!

Status
Not open for further replies.
Sayock said:
A mogu pitat kaj vas hrpa kuka da vas murja zaustavlja?
Da se vozite na legalnim motorima i sa legalnom opremom lijepo bi se pospikali s plavcem i otišli dalje svojim putem... Meni nikad nije bed kad me murja zaustavi. A imam čak i prvu pomoć za motore i florescentni prsluk. Prava štreberica. Još mi samo fali trokut i rezervne žaruljice :LOL:

Upravo tako... Nas je (muž i ja kao suputnica) nakon stvarno dugo, dugo vremena ljetos zaustavio policajac kod Šibenika... Kad smo stali, digli vizire, lijepo smo popričali, i bez vađenja dokumentacije nastavili dalje...
Šta da pita kad se  vidi da je sve ok...
 
Medo said:
Zato i imaju motore blokirane na 106ks ako se ne varam. :mrgreen:

Sta mislis kad bi u kod vas uveli takav zakon pa poceli kontrolirati kolko bi stranica dosad bilo ispisano  :mrgreen:
 
Sayock said:
A mogu pitat kaj vas hrpa kuka da vas murja zaustavlja?
Da se vozite na legalnim motorima i sa legalnom opremom lijepo bi se pospikali s plavcem i otišli dalje svojim putem... Meni nikad nije bed kad me murja zaustavi. A imam čak i prvu pomoć za motore i florescentni prsluk. Prava štreberica. Još mi samo fali trokut i rezervne žaruljice :LOL:

Kratko i jasno -  (y) , to je za mene prava bikerica i sudionica u prometu, ali da su svi takvi tko bi kenjario po vjestima, novinama, forumima i bunio se ko rus bezveze. Odi na cestu ispravan i nitko te neće pitat za ništa drugo osim vozačke i prometne dozvole   :x :?
 
Peter Stingray said:
         Ali ono kaj mene zanima kako se postupa kada imaš stariji motor kome nakon 10 godina pregori izolacijski materijal a ima serijski i automatski time prekorači toleranciju buke,jel su plavci dovoljno kompetentni da prepoznaju da je original i puste ga ili ga isključe iz prometa i traže da stavi drugi tj. skupi novi auspuh.

:LOL: :LOL: :LOL:

Kompetentan ti je rezultat mjerenja buke, a ne pandur, on je tu samo da te zbog tehničke neispravnosti sankcionira. :jesus:
 
Peter Stingray said:
         Ali ono kaj mene zanima kako se postupa kada imaš stariji motor kome nakon 10 godina pregori izolacijski materijal a ima serijski i automatski time prekorači toleranciju buke,jel su plavci dovoljno kompetentni da prepoznaju da je original i puste ga ili ga isključe iz prometa i traže da stavi drugi tj. skupi novi auspuh.
Moja logika je da sa pregorenom vunom motor nije glasniji od te tolerancije. Znači ako je neka brojka na pločici za serijski top, onda kad i pregori mislim da bi trebao bit u toj toleranciji.
Baš me to i zanima jer imam takvu situaciju.
 
Ghostrider-SB said:
Kratko i jasno -  (y) , to je za mene prava bikerica i sudionica u prometu, ali da su svi takvi tko bi kenjario po vjestima, novinama, forumima i bunio se ko rus bezveze. Odi na cestu ispravan i nitko te neće pitat za ništa drugo osim vozačke i prometne dozvole   :x :?
ajmo ovako kaciga, vozačka, uredna prometna - imam
imam orginalne topove i 20 000 km sa motorom
na pločici piše 97dB pri 4700 o/min
sad bi sigurno više pokazao mjerni uređaj...
i kako ne pizdit
i kad mi stavi kameru u sred polja a pored škola vrtića i sl ih nema ni za lijek
 
Birtija vam je par katova niže.  :wink:

Kaj se mene tiče može i cijela tema u lift jer sam propustil od popodne 7 stranica al to je kao sapunica - nisam propustil niš
 
GSX 1402 said:
ajmo ovako kaciga, vozačka, uredna prometna - imam
imam orginalne topove i 20 000 km sa motorom
na pločici piše 97dB pri 4700 o/min
sad bi sigurno više pokazao mjerni uređaj...
i kako ne pizdit
i kad mi stavi kameru u sred polja a pored škola vrtića i sl ih nema ni za lijek

To je što mene najviše muči.

I sad ću ja ili netko drugi dobit jednu vruću po džepu zato što tražimo mjesta sa niskim rizikom,a ne ko budale jurimo pored vrtića,škola,domova zdravlja itd.Nije ovo L.A. da kažeš "alo momak,idi na stazu a vani vozi normalno".

Nama je ovo strast,koju nemamo gdje prenjeti,a kad nas nekolicina nas pokuša prenjet tako šta na najsigurnije mjesto na koje možemo prenjet,opla dobijemo po džepu jer su tamo u zasjedi.

Primjer nekad zna bit Osječka suzuka,manje više napuštena cesta koja je napravljena kao za utrke(mislim na širinu,kvalitetu asfalta itd),gdje dođu štrumfovi nekad i opale po džepu,nasreću ne prečesto.

Oke,mi smo banana država,nemožemo dati pare za izgradnju piste po svakoj regiji,pogotovo ne u ovakvoj recesiji,a ja sam čovjek u banani,nemogu dati novce za odlazak do Grobnika.Ajmo onda bar pustit motocikliste koji odu na lijepe,pregledne ceste sa malo prometa juriti nek jure kolko god ih je volja,a pametnjakoviće koji ostavljaju masne tragove guma pored vrtića opsala u maricu.

Za sve postoji mjesto i vrijeme,a svaki veći zaljubljenik zna da je motor najveći užitak u zavojima,a ne po ravnim prometnicama ;)
 
Peter Stingray said:
         Ali ono kaj mene zanima kako se postupa kada imaš stariji motor kome nakon 10 godina pregori izolacijski materijal a ima serijski i automatski time prekorači toleranciju buke,jel su plavci dovoljno kompetentni da prepoznaju da je original i puste ga ili ga isključe iz prometa i traže da stavi drugi tj. skupi novi auspuh.

odlicna logika,

imas auto star 10 godina i na njemu original diskove i kaj, sad su se potrosili i tamo neka budala na tehnickom te jebe zbog toga i nece te pustiti,

i ti iz inata neces kupiti nove diskove jer su ti gore original

(y)
 
Zakaj se kod mjerenja buke stalno spominje tolerancija od 3dB, kada u biltenu od CVH, a u kojem je opisan način i postupak mjerenja, piše da je tolerancija 5dB ???

http://www.cvh.hr/media/7565/bilten110.pdf
 
i490577_kljucic.gif


do ujutro
 
Počistio temu od nepotrebnog. Od ovog posta, svatko tko napiše nešto što nije u skladu sa pravilima foruma ide na hlađenje 10 dana, kao što su neki već otišli. Ili odite u Birtiju, tam je malo liberalnije.
 
Zbilja mi nije jasno razmišljanje onih koji svjesno krše zakon i onda okrivljuju policiju ili vladu da ih maltretira ili lupa njih jadne i siromašne po đepu.Nitko nije nekom kriv kaj si je kupio motor od xx.ks,a nema za grobnik,pa bi se za njega posebno trebalo tolerirati da se dećec provozi 150km kroz centar,naravno bez kacige tak da ga svi susjedi vide. :misli:
 
Nisam baš čitao od početka,više onako na preskok,pa me interesira
da li se može i gdje u ZG otići s Akrapovičima napraviti atest,upisat ih u
prometnu dozvolu,vozit se bez brige i koliko bi to koštalo?
Znači li to da se atest može napraviti samo s db killerima ili čak i bez njih?

Ako netko nešto,bio bi zahvalan!

tnx
 
snajper said:
Nisam baš čitao od početka,više onako na preskok,pa me interesira
da li se može i gdje u ZG otići s Akrapovičima napraviti atest,upisat ih u
prometnu dozvolu,vozit se bez brige i koliko bi to koštalo?
Znači li to da se atest može napraviti samo s db killerima ili čak i bez njih?

Ako netko nešto,bio bi zahvalan!

tnx

Ne znam za ZG i HR opcenito ali znam da svi renomirani proizvodjaci zamjenskih ipusnih sustava prilikom prodaje proizvoda za prometnu uporabu uz produkt daju i atest tj garantiraju da je produkt Street legal .
A ako na loncu pise Only for race use nevjerujem da ima netko ko bi to legalno smio upisati u prometnu  :wink:
 
grgaSH said:
možda se u proteklih 5god promjenilo neštu u zakonu :misli:


onak informativno :mrgreen: ak skinu tablicu na izvanredni tehnički se ide po želji/u najbližu ili nas upute u određenu STP??
tražio sam po nete i jedino što sam našao je pravilnik o motociklima od instituta za vozila gdje se navodi tolerancija od 5 dB  :mrgreen:
 
Mocippaldi said:
Ne znam za ZG i HR opcenito ali znam da svi renomirani proizvodjaci zamjenskih ipusnih sustava prilikom prodaje proizvoda za prometnu uporabu uz produkt daju i atest tj garantiraju da je produkt Street legal .
A ako na loncu pise Only for race use nevjerujem da ima netko ko bi to legalno smio upisati u prometnu  :wink:
Da,dobio sam s njima papir na kojem piše da je street legal,ali nigdje ne piše koliko
db "proizvodi"!
I kako sad,street legal,a kad skineš db killere onda si u prekršaju?
 
snajper said:
Da,dobio sam s njima papir na kojem piše da je street legal,ali nigdje ne piše koliko
db "proizvodi"!
I kako sad,street legal,a kad skineš db killere onda si u prekršaju?
da  :mrgreen:
 
:misli: Stvarno me brine ta provjera decibela. Moj motor ima engleski ispuh a radi se o modelu iz 1955. Na pločici ne mogu očitati iznos decibela jer se je izlizao. I šta sad? Inače, kad se vozim po kiši, nigdje policije.
 
RE Croatia said:
:misli: Stvarno me brine ta provjera decibela. Moj motor ima engleski ispuh a radi se o modelu iz 1955. Na pločici ne mogu očitati iznos decibela jer se je izlizao. I šta sad? Inače, kad se vozim po kiši, nigdje policije.

Postoje norme i standardi za odredjena godista prometala.
Ako je tvoj motor iz 1955 onda nema sta da brines jer u doba proizvodnje tvog motora nisu postojali skoro nikakve zakonske norme sto se DB tice  :wink:
Zakon se vecinom odnosi na recentnije proizvode. Homologacijska plocica stoji na rami gdje pise na kolko DB je motor homologiran i mjeri se ta brojka sa nekim koeficijentom tolerancije.
 
Status
Not open for further replies.