Ako je imao 80 eura ulja i filtera,i to sam puno rekao....al ako si ti sretan i mi smo...za te novce sam sve napravim i nove gume stavim...nije da je nc750 neki spejs satl pa je tako zahtjevan za radit...
Ja sam u toj jednoj „razvijenoj“ zemlji i upravo radi traljavih ovlastenih servisa radim sve sam na svojim motorima i sto mogu na autima. Svi moji motori i auti dobiju svake godine friski ulje i filter, a da je raditi po onome sto prakticiraju ovlasteni, BMW bi dobio svake 3 godine ulje. Radi toga ne bih nikada kupio nesto sto je odrzavano u ovlastenom.jer normalno glupi ljudi u razvijenim zemljama idu u ovlaštene a ne po šupama, zato i jesu razvijeni a mi imamo samo pamet i priču.
🙈Svaka čast. Mislim da ti na motoru ne bi bilo ništa da tri godine ne promjeniš ulje. Pa ni 5, ako je dobro ulje. Al ovo jeftino što vi stavljate treba mjenjat poslije svake vožnje😁🤣🤣.Ja sam u toj jednoj „razvijenoj“ zemlji i upravo radi traljavih ovlastenih servisa radim sve sam na svojim motorima i sto mogu na autima. Svi moji motori i auti dobiju svake godine friski ulje i filter, a da je raditi po onome sto prakticiraju ovlasteni, BMW bi dobio svake 3 godine ulje. Radi toga ne bih nikada kupio nesto sto je odrzavano u ovlastenom.
Ako citroen kaže tako ko sam ja da im sudim. Čak daju garanciju pet godina ako ga tako servisiraš. 30 tkm ili jednom godišnje. Meni je recimo prvo došlo ovo jednom godišnje pa sam ga promijenio na 13 tkm. Zašto oni imaju taj sistem, ja ne znam, ali tako je. Možda stvarno da napraviš 30 tkm u godinu dana ne bilo problema kao da iste kilometre napraviš za tri godine sa uljem koje ostari. Nisam mehaničar, ne znam.Ti stvarno vjerujes da je motoru dovoljno jedno mijenjanje ulja svakih 30kkm? Ok, samo nastavi. Necu ti smetati...
Navedi samo to sve kad budes prodavao auto i motor da se netko ne zaleti
Ova bočna slapica je ok ali zbog mase motora i pokreta Simo tamo vijci se olabave i u najboljem slučaju izgubiš vidu i maknes slapicu ko ja. U najgorem slučaju izgubiš grip, sklizne ti slapica i padne ti motor.
Hvala na savjetu. Nema mi druge nego povremeno pritegnuti. Kod Sekola🤣🤣Ova bočna slapica je ok ali zbog mase motora i pokreta Simo tamo vijci se olabave i u najboljem slučaju izgubiš vidu i maknes slapicu ko ja. U najgorem slučaju izgubiš grip, sklizne ti slapica i padne ti motor.
Pa kao da sam platio 10000 eura. To je jedan veliki servis na 40 tkm. Stvarno ne vidim problem. Ovi redovni mali servisi sigurno nisu preko 200 eur. Šta, da radim ovakav neuk samostalno oko motora. Nemam ja vremena za rastavljanje i servisiranje motora. I šta, uštedit ću 700 eura za pet godina i nemam pojma jel mi motor dobar ili nije. Najradije bi platio nekome i da mi podmazuje lanac. Lako je vama ako znate i razumijete se. Ja nemam vremena ni želju šarafati. Kupio sam motor za onoliko novaca koliko imam viška i koliko mogu platiti ovlašteni servis. Mogao sam ja kupiti 2018 gs na kredit pa sam šarafati oko elektronskog ovjesa. Pa ne bi imao ni novce ni motor. I šta kad me prisili da ga prodam da kažem čovjeku da sam mu redovno mjenjao ulje i filter. Moj proračun za motor i opremu i servis je bio 10k eur. To sam uštedio i namjenio za motor. Potrošio sam 9 na motor registraciju odijelo kacigu cipele rukavice navigaciju komunikaciju i stnice i još mi ostaje 1000 za 5 malih servisa. Znači ne vidim problem. Imam motoru vrhunskom stanju, sve ispravno i svježe servisirano, svu opremu, i još novaca za održavanje za par godina. Vozim se kud hoću i ne razmišljam o apsolutno ničem. Mogao sam uštediti i 200 eura na registraciji i tako se voziti okolo. Mogao sam uštediti i voziti se bez kacige. Ne vidim svrhu rasprave. Ja znam da postoje majstori dobri i van ovlaštenog ali u mojem kraju majstori za motore nisu ni čuli za dct. Meni je najbitnije da mi je motor mega ispravan. Šta da ga vozim u srbiju kod top majstora da uštedim 50 eura i platim 1000 eura putnih troškova. E sad što će motor drastično izgubiti na cijeni kad ga budem prodavao, zbog načina na koji se o istome brinem i održavam, to je stvarna cijena moje gluposti. Nisam od onih što kupe bmw sa 300000 km pa traže dijelove po otpadima i sipaju pamet okolo. Meni je dobar i novi citroen i honda skupo održavana.
Ma sve ok, ne kazem nista tebi. Ti radis ono sto mislis da je najbolje. Nerviraju me ovlasteni servisi sa tim nebuloznim cijenama i varanjem ljudi tim nebuloznim 30-50kkm servisnim intervalima.Pa kao da sam platio 10000 eura. To je jedan veliki servis na 40 tkm. Stvarno ne vidim problem. Ovi redovni mali servisi sigurno nisu preko 200 eur. Šta, da radim ovakav neuk samostalno oko motora. Nemam ja vremena za rastavljanje i servisiranje motora. I šta, uštedit ću 700 eura za pet godina i nemam pojma jel mi motor dobar ili nije. Najradije bi platio nekome i da mi podmazuje lanac. Lako je vama ako znate i razumijete se. Ja nemam vremena ni želju šarafati. Kupio sam motor za onoliko novaca koliko imam viška i koliko mogu platiti ovlašteni servis. Mogao sam ja kupiti 2018 gs na kredit pa sam šarafati oko elektronskog ovjesa. Pa ne bi imao ni novce ni motor. I šta kad me prisili da ga prodam da kažem čovjeku da sam mu redovno mjenjao ulje i filter. Moj proračun za motor i opremu i servis je bio 10k eur. To sam uštedio i namjenio za motor. Potrošio sam 9 na motor registraciju odijelo kacigu cipele rukavice navigaciju komunikaciju i stnice i još mi ostaje 1000 za 5 malih servisa. Znači ne vidim problem. Imam motoru vrhunskom stanju, sve ispravno i svježe servisirano, svu opremu, i još novaca za održavanje za par godina. Vozim se kud hoću i ne razmišljam o apsolutno ničem. Mogao sam uštediti i 200 eura na registraciji i tako se voziti okolo. Mogao sam uštediti i voziti se bez kacige. Ne vidim svrhu rasprave. Ja znam da postoje majstori dobri i van ovlaštenog ali u mojem kraju majstori za motore nisu ni čuli za dct. Meni je najbitnije da mi je motor mega ispravan. Šta da ga vozim u srbiju kod top majstora da uštedim 50 eura i platim 1000 eura putnih troškova. E sad što će motor drastično izgubiti na cijeni kad ga budem prodavao, zbog načina na koji se o istome brinem i održavam, to je stvarna cijena moje gluposti. Nisam od onih što kupe bmw sa 300000 km pa traže dijelove po otpadima i sipaju pamet okolo. Meni je dobar i novi citroen i honda skupo održavana.
👍👍👍👍 ja i ti smo ugrožena vrsta ovdje.Ima nas još - ni ja ne mijenjam ni ulje ni ništa ne diram više ni na autu ni na motoru osim što odem do praone.
Potrošio sam toliko živaca i vremena na starim motorima i autima i kemijanju di šta kupit jeftinije i malo uštediti kojem majstoru otići . Cijelokupni stres i gubitak vremena i tlačenje ljudi radi uštede par sto eura godisnje. Nije vrijedno ako si možeš priuštiti servis.
Sad platim , obavim što imam u gradu dok se motor servisira, sjednem , vozim se dalje. Nema gubljenja vremena , samo uživanje i vožnja.
A s druge strane ima i onih koji gustaju sarafati po motorima... Super, tko voli.
Bio sam dobio onaj mali inbus i pritegao bar 5x sarafe ali nevjerojatno kako se brzo olabavi šaraf..Hvala na savjetu. Nema mi druge nego povremeno pritegnuti. Kod Sekola🤣🤣
Ne znam. Sutra idem po motor pa ću priložiti račun na forum.Puno mi nešto to izgleda, na NC -a san 500kn plaća servis svaki 6000km i veliki servis sa lancem i pločicama nije izaša ko tebi.
Na Africi plaćam manje i svaki servis ide pečat u servisnu i račun. Neda mi se sad tražiti ali nedavno na Africi veliki servis nije me izaša mislim više od 300e ako se ne varam tako da te dobro dere meštar.
Puno mi nešto to izgleda, na NC -a san 500kn plaća servis svaki 6000km i veliki servis sa lancem i pločicama nije izaša ko tebi.
Na Africi plaćam manje i svaki servis ide pečat u servisnu i račun. Neda mi se sad tražiti ali nedavno na Africi veliki servis nije me izaša mislim više od 300e ako se ne varam tako da te dobro dere meštar.