NC750 X/S DCT

Ako je imao 80 eura ulja i filtera,i to sam puno rekao....al ako si ti sretan i mi smo...za te novce sam sve napravim i nove gume stavim...nije da je nc750 neki spejs satl pa je tako zahtjevan za radit...
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ako je imao 80 eura ulja i filtera,i to sam puno rekao....al ako si ti sretan i mi smo...za te novce sam sve napravim i nove gume stavim...nije da je nc750 neki spejs satl pa je tako zahtjevan za radit...

Zaboravio sam reći i da je poštelao ručnu kočnicu i pregledao ležajeve kotača i ko zna šta još😁

Nije da ti nisi u pravu ali…

Gledao sam na jutubu izmjenu dct ulja i filtera. Nije samo tako. Da ja napravim sve što je sekol napravio, trebalo bi mi tjedan dana jer uz rad mi je potrebna i edukacija. Alat nemam, znanje nema. A ako u hodu i naučim stalno sam u panici da ću nešto sjebat. Plus, motor je do sad u austriji svake godine servisiran u ovlaštenom jer normalno glupi ljudi u razvijenim zemljama idu u ovlaštene a ne po šupama, zato i jesu razvijeni a mi imamo samo pamet i priču. Znači pošto nisam tehnički i mehaničarski potkovan bilo mi je bitno da se sad na motoru rješi sve što treba, pošto ja ne znam ni šta treba a pogotovo kako. Sad kad sam ja dobio potvrdu od majstora koji je vrlo hvaljen na ovom forumu da je moj motor bez ikakve greške i da je u top mehaničkom stanju, puno mi je lakše. Rekao je da su pakne na skoro 100%, ulje u kočnicama stavljeno novo, vilice kao nove, dct nemam šta dirati idućih 40000, gume su nove i ja sad mirno spavam. Znam da dvije godine ne moram pipnuti motor. Iduće dvije godine mogu sam promijeniti ulje i filter, to znam😁. A i ako se odlučim na prodaju vjerujem da će poštambiljana servisna knjiga i prisutni računi nešto značiti potencijalnom kupcu. Ja recimo više nikad ne bi kupio ni auto ni motor bez toga. One priče, servisiran je kod susjeda u štaglju, ali on je šef servisa kod tomića ili zubaka su me dosta koštale dok sam bio mlađi i naivniji. Kod tomića mjenja pol auta a u štaglju filter i dotoči malo ulja. Pa je 200 eura jeftiniji. E onda kad treba na komad promijeniti 65 stvari koje je trebalo u zadnjih par godina promijeniti kod tomića auto ide u prodaju kao uredno servisiran i to dočeka nekog naivca koji vjeruje u glupe priče. Kupio sam motor prije mjesec dana i u proračun za kupnju sam uračunao i veliki servis. Prvi dan kad sam ga preuzeo naručio sam se kod Sekola.

 
jer normalno glupi ljudi u razvijenim zemljama idu u ovlaštene a ne po šupama, zato i jesu razvijeni a mi imamo samo pamet i priču.
Ja sam u toj jednoj „razvijenoj“ zemlji i upravo radi traljavih ovlastenih servisa radim sve sam na svojim motorima i sto mogu na autima. Svi moji motori i auti dobiju svake godine friski ulje i filter, a da je raditi po onome sto prakticiraju ovlasteni, BMW bi dobio svake 3 godine ulje. Radi toga ne bih nikada kupio nesto sto je odrzavano u ovlastenom.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ja sam u toj jednoj „razvijenoj“ zemlji i upravo radi traljavih ovlastenih servisa radim sve sam na svojim motorima i sto mogu na autima. Svi moji motori i auti dobiju svake godine friski ulje i filter, a da je raditi po onome sto prakticiraju ovlasteni, BMW bi dobio svake 3 godine ulje. Radi toga ne bih nikada kupio nesto sto je odrzavano u ovlastenom.
🙈Svaka čast. Mislim da ti na motoru ne bi bilo ništa da tri godine ne promjeniš ulje. Pa ni 5, ako je dobro ulje. Al ovo jeftino što vi stavljate treba mjenjat poslije svake vožnje😁🤣🤣.

Šalu na stranu. Naravno da ni svaki ovlašteni nije isti. Recimo na ovom forumu i u ovoj temi sam vidio samo pohvale za sekola a pokude i loše komentare za ruting. Sukladno tome odabrao sam Sekola. Auto imam Berlingo. Servisiram ga kod školskog kolege koji ima ovlašteni citroen servis u Bjelovaru. Naravno da nisam mislio da je svaki ovlašteni savršen, treba se malo raspitati. Prošli tjedan je berlingo bio na servisu, 150 eur i pečat. Na glasu su kao dobri majstori a nisu ni preskupi. Garancija pet godina, servis svakih 30 tkm. Udri brigu na veselje.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Ti stvarno vjerujes da je motoru dovoljno jedno mijenjanje ulja svakih 30kkm? Ok, samo nastavi. Necu ti smetati...
 
  • Haha
Reactions: prpa
Ti stvarno vjerujes da je motoru dovoljno jedno mijenjanje ulja svakih 30kkm? Ok, samo nastavi. Necu ti smetati...
Ako citroen kaže tako ko sam ja da im sudim. Čak daju garanciju pet godina ako ga tako servisiraš. 30 tkm ili jednom godišnje. Meni je recimo prvo došlo ovo jednom godišnje pa sam ga promijenio na 13 tkm. Zašto oni imaju taj sistem, ja ne znam, ali tako je. Možda stvarno da napraviš 30 tkm u godinu dana ne bilo problema kao da iste kilometre napraviš za tri godine sa uljem koje ostari. Nisam mehaničar, ne znam.
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Navedi samo to sve kad budes prodavao auto i motor da se netko ne zaleti :mrgreen:

Koliko vidim ti od mene sigurno nećeš kupiti ništa. Ti kad kupuješ vozilo prvo eliminiraš one koji imaju full servisnu knjigu. Onda otpadaju oni koji su nešto malo išli u ovlašteni dok je trajala garancija ali dovoljno da im tamo sjebu auto za sva vremena. Nakon toga otpadaju oni koji imaju provjerljivu stvarnu kilometražu. E onda ostaju prodavači koji nemaju dokaz o kilometrima i nikad nisu bili u nikakvom servisima ali se kunu u majku da auto ima čak i manje kilometara nego što piše na satu, pošto je stavljao novi sat kad mu je ovaj ispao dok se zabio u betonski most. E ali on ima limara koji je dva puta bio prvak hrvatske u kitanju te je auto sad sigurno strukturalno čvršći nego iz tvornice i ne može više prohrđati pošto je lim zaštićen sa dva prsta kita i mehaničara koji dolazi iz japana dvaput godišnje baš u tvoje selo i radi full servise za sto eura sa dijelovima koji su bar duplo bolji od originalnih. E ali ulje je mjenjano svakih 10, a o tome nitko ne laže. Ja sam na polovnim autima imao sto kvarova nekih gluposti a nikad problema s motorom. Mislim, ne razumijem se i ne zanima me. Sad kupujem N1 vozila sa 5 sjedala, nova, vozim 4 godine i mjenjam za novi. Odbija se sav pdv i smanjuju mi porez na dobit. Otkad sam uveo taj sistem samo servisiram po uputama proizvođača i nemam kvarova al niti jedan. I čak to uspijem i prodati iako vidim da kupci negoduju kad vide da nema kita i da je servisiran u servisu a ne u šumi. Moram skinuti cijenu jebački da bi to nekome uvalio.
 
Bas si se potrudio da me spustis, svaka cast. Evo nemam ti sta reci na to.
Samo ti nastavi placati 560€ za 2h posla i 60€ materijala. Dok je ovaca bit ce i vune.
 
  • Haha
Reactions: Octane
Pa kao da sam platio 10000 eura. To je jedan veliki servis na 40 tkm. Stvarno ne vidim problem. Ovi redovni mali servisi sigurno nisu preko 200 eur. Šta, da radim ovakav neuk samostalno oko motora. Nemam ja vremena za rastavljanje i servisiranje motora. I šta, uštedit ću 700 eura za pet godina i nemam pojma jel mi motor dobar ili nije. Najradije bi platio nekome i da mi podmazuje lanac. Lako je vama ako znate i razumijete se. Ja nemam vremena ni želju šarafati. Kupio sam motor za onoliko novaca koliko imam viška i koliko mogu platiti ovlašteni servis. Mogao sam ja kupiti 2018 gs na kredit pa sam šarafati oko elektronskog ovjesa. Pa ne bi imao ni novce ni motor. I šta kad me prisili da ga prodam da kažem čovjeku da sam mu redovno mjenjao ulje i filter. Moj proračun za motor i opremu i servis je bio 10k eur. To sam uštedio i namjenio za motor. Potrošio sam 9 na motor registraciju odijelo kacigu cipele rukavice navigaciju komunikaciju i stnice i još mi ostaje 1000 za 5 malih servisa. Znači ne vidim problem. Imam motoru vrhunskom stanju, sve ispravno i svježe servisirano, svu opremu, i još novaca za održavanje za par godina. Vozim se kud hoću i ne razmišljam o apsolutno ničem. Mogao sam uštediti i 200 eura na registraciji i tako se voziti okolo. Mogao sam uštediti i voziti se bez kacige. Ne vidim svrhu rasprave. Ja znam da postoje majstori dobri i van ovlaštenog ali u mojem kraju majstori za motore nisu ni čuli za dct. Meni je najbitnije da mi je motor mega ispravan. Šta da ga vozim u srbiju kod top majstora da uštedim 50 eura i platim 1000 eura putnih troškova. E sad što će motor drastično izgubiti na cijeni kad ga budem prodavao, zbog načina na koji se o istome brinem i održavam, to je stvarna cijena moje gluposti. Nisam od onih što kupe bmw sa 300000 km pa traže dijelove po otpadima i sipaju pamet okolo. Meni je dobar i novi citroen i honda skupo održavana.
 
Ova bočna slapica je ok ali zbog mase motora i pokreta Simo tamo vijci se olabave i u najboljem slučaju izgubiš vidu i maknes slapicu ko ja. U najgorem slučaju izgubiš grip, sklizne ti slapica i padne ti motor.
Hvala na savjetu. Nema mi druge nego povremeno pritegnuti. Kod Sekola🤣🤣
 
Pa kao da sam platio 10000 eura. To je jedan veliki servis na 40 tkm. Stvarno ne vidim problem. Ovi redovni mali servisi sigurno nisu preko 200 eur. Šta, da radim ovakav neuk samostalno oko motora. Nemam ja vremena za rastavljanje i servisiranje motora. I šta, uštedit ću 700 eura za pet godina i nemam pojma jel mi motor dobar ili nije. Najradije bi platio nekome i da mi podmazuje lanac. Lako je vama ako znate i razumijete se. Ja nemam vremena ni želju šarafati. Kupio sam motor za onoliko novaca koliko imam viška i koliko mogu platiti ovlašteni servis. Mogao sam ja kupiti 2018 gs na kredit pa sam šarafati oko elektronskog ovjesa. Pa ne bi imao ni novce ni motor. I šta kad me prisili da ga prodam da kažem čovjeku da sam mu redovno mjenjao ulje i filter. Moj proračun za motor i opremu i servis je bio 10k eur. To sam uštedio i namjenio za motor. Potrošio sam 9 na motor registraciju odijelo kacigu cipele rukavice navigaciju komunikaciju i stnice i još mi ostaje 1000 za 5 malih servisa. Znači ne vidim problem. Imam motoru vrhunskom stanju, sve ispravno i svježe servisirano, svu opremu, i još novaca za održavanje za par godina. Vozim se kud hoću i ne razmišljam o apsolutno ničem. Mogao sam uštediti i 200 eura na registraciji i tako se voziti okolo. Mogao sam uštediti i voziti se bez kacige. Ne vidim svrhu rasprave. Ja znam da postoje majstori dobri i van ovlaštenog ali u mojem kraju majstori za motore nisu ni čuli za dct. Meni je najbitnije da mi je motor mega ispravan. Šta da ga vozim u srbiju kod top majstora da uštedim 50 eura i platim 1000 eura putnih troškova. E sad što će motor drastično izgubiti na cijeni kad ga budem prodavao, zbog načina na koji se o istome brinem i održavam, to je stvarna cijena moje gluposti. Nisam od onih što kupe bmw sa 300000 km pa traže dijelove po otpadima i sipaju pamet okolo. Meni je dobar i novi citroen i honda skupo održavana.

Ima nas još - ni ja ne mijenjam ni ulje ni ništa ne diram više ni na autu ni na motoru osim što odem do praone.
Potrošio sam toliko živaca i vremena na starim motorima i autima i kemijanju di šta kupit jeftinije i malo uštediti kojem majstoru otići . Cijelokupni stres i gubitak vremena i tlačenje ljudi radi uštede par sto eura godisnje. Nije vrijedno ako si možeš priuštiti servis.
Sad platim , obavim što imam u gradu dok se motor servisira, sjednem , vozim se dalje. Nema gubljenja vremena , samo uživanje i vožnja.
A s druge strane ima i onih koji gustaju sarafati po motorima... Super, tko voli.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Puno mi nešto to izgleda, na NC -a san 500kn plaća servis svaki 6000km i veliki servis sa lancem i pločicama nije izaša ko tebi.

Na Africi plaćam manje i svaki servis ide pečat u servisnu i račun. Neda mi se sad tražiti ali nedavno na Africi veliki servis nije me izaša mislim više od 300e ako se ne varam tako da te dobro dere meštar.
 
Pa kao da sam platio 10000 eura. To je jedan veliki servis na 40 tkm. Stvarno ne vidim problem. Ovi redovni mali servisi sigurno nisu preko 200 eur. Šta, da radim ovakav neuk samostalno oko motora. Nemam ja vremena za rastavljanje i servisiranje motora. I šta, uštedit ću 700 eura za pet godina i nemam pojma jel mi motor dobar ili nije. Najradije bi platio nekome i da mi podmazuje lanac. Lako je vama ako znate i razumijete se. Ja nemam vremena ni želju šarafati. Kupio sam motor za onoliko novaca koliko imam viška i koliko mogu platiti ovlašteni servis. Mogao sam ja kupiti 2018 gs na kredit pa sam šarafati oko elektronskog ovjesa. Pa ne bi imao ni novce ni motor. I šta kad me prisili da ga prodam da kažem čovjeku da sam mu redovno mjenjao ulje i filter. Moj proračun za motor i opremu i servis je bio 10k eur. To sam uštedio i namjenio za motor. Potrošio sam 9 na motor registraciju odijelo kacigu cipele rukavice navigaciju komunikaciju i stnice i još mi ostaje 1000 za 5 malih servisa. Znači ne vidim problem. Imam motoru vrhunskom stanju, sve ispravno i svježe servisirano, svu opremu, i još novaca za održavanje za par godina. Vozim se kud hoću i ne razmišljam o apsolutno ničem. Mogao sam uštediti i 200 eura na registraciji i tako se voziti okolo. Mogao sam uštediti i voziti se bez kacige. Ne vidim svrhu rasprave. Ja znam da postoje majstori dobri i van ovlaštenog ali u mojem kraju majstori za motore nisu ni čuli za dct. Meni je najbitnije da mi je motor mega ispravan. Šta da ga vozim u srbiju kod top majstora da uštedim 50 eura i platim 1000 eura putnih troškova. E sad što će motor drastično izgubiti na cijeni kad ga budem prodavao, zbog načina na koji se o istome brinem i održavam, to je stvarna cijena moje gluposti. Nisam od onih što kupe bmw sa 300000 km pa traže dijelove po otpadima i sipaju pamet okolo. Meni je dobar i novi citroen i honda skupo održavana.
Ma sve ok, ne kazem nista tebi. Ti radis ono sto mislis da je najbolje. Nerviraju me ovlasteni servisi sa tim nebuloznim cijenama i varanjem ljudi tim nebuloznim 30-50kkm servisnim intervalima.
Evo, imam i ja Integru 750 i prije mjesec dana sam to sve sto je tebi ovlasteni naplatio 560€ ja sam za par sati napravio i kostalo me ne vise od 60€ materijala koji sam platio po maloprodajnim cijenama. Za tih 560€ napravim na njoj generalku na motoru, promijenim gume, kocnice, i jos mi ostane za jednu voznju od par tisuca km.
Ali da, razumijem te. Ne kuzis se u to sve i ne zelis se kuziti. Platis i imas sigurnost neku.
Kod mene to na zalost ne funkcionira na taj nacin. Dovoljno puta sam se opekao da sada moram na svakom motoru svaki saraf sam odaviti i zaviti da budem siguran da je sve ok. I onda ga prodam… :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: GašoNC
Ima nas još - ni ja ne mijenjam ni ulje ni ništa ne diram više ni na autu ni na motoru osim što odem do praone.
Potrošio sam toliko živaca i vremena na starim motorima i autima i kemijanju di šta kupit jeftinije i malo uštediti kojem majstoru otići . Cijelokupni stres i gubitak vremena i tlačenje ljudi radi uštede par sto eura godisnje. Nije vrijedno ako si možeš priuštiti servis.
Sad platim , obavim što imam u gradu dok se motor servisira, sjednem , vozim se dalje. Nema gubljenja vremena , samo uživanje i vožnja.
A s druge strane ima i onih koji gustaju sarafati po motorima... Super, tko voli.
👍👍👍👍 ja i ti smo ugrožena vrsta ovdje.
 
Puno mi nešto to izgleda, na NC -a san 500kn plaća servis svaki 6000km i veliki servis sa lancem i pločicama nije izaša ko tebi.

Na Africi plaćam manje i svaki servis ide pečat u servisnu i račun. Neda mi se sad tražiti ali nedavno na Africi veliki servis nije me izaša mislim više od 300e ako se ne varam tako da te dobro dere meštar.
Ne znam. Sutra idem po motor pa ću priložiti račun na forum.
 
Puno mi nešto to izgleda, na NC -a san 500kn plaća servis svaki 6000km i veliki servis sa lancem i pločicama nije izaša ko tebi.

Na Africi plaćam manje i svaki servis ide pečat u servisnu i račun. Neda mi se sad tražiti ali nedavno na Africi veliki servis nije me izaša mislim više od 300e ako se ne varam tako da te dobro dere meštar.

Evo mi vrag nije dao mira i naša račun za veliki servis Afrike ravno 350e kolometraža 22.000km tako da ne može biti za NC-a toliko veliki servis, tj može ali sa novim lancem i pločicama sve ostalo je teško varanje.
 
IMG_2908.png
 
  • Haha
Reactions: wanderer