NC750 X/S DCT

Evo moj primjer, isto kao sto i kolega kaze, a mozda nekom i pomogne. U moto guzzi prvi servis nakon 1.5kkm ulili pravo domace (mix istrijansko i kvarnersko jer su brali sa stabla na vrhu ucke) i dobar lik iz servisa mi dao pol litre za doma, evo neki dan pastu radili, nema zamjerke ;) ipak je odradilo samo somu i po pa nije jos uzeglo bilo
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
IMG_2911.jpeg
 
  • Wow
Reactions: hondimir
Malo sam pričao sa Sekolom i jedino mogu reći da je vrhunski stručnjak. Idući servis sa ĆĄtelanjem ventila kaĆŸe oko 300 eura. Već sam se predbiljeĆŸio. U radioni su dva mozora, ispred 5-6, ja sam tek nakon mjesec dana doĆĄao na red. Očito da ima znanje i reputaciju, a to se naplaćuje.
 
Sredstvo za odmascivanje 8,60....necu nista vise rec đŸ€Ł....naplatio 3x vise...ipak treba imati reputaciju za dobavu brake cleanera
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Ne kajem se niti malo. Motor je sad nov i siguran sam da je sve beesprijekorno. Neke stvari se ne mogu kupiti novcem. Ne mogu zamisliti da ja idem rastavljati prednju kočnicu i čistiti neĆĄto unutra. Ne bi se viĆĄe nikad usudio sjesti na motor. KaĆŸe i da je nekakav preljev za pare ulja bio pun i da je zato filter zraka bio pun ulja. Austrijanci su malo fuĆĄarili, ulje kočnica nikad zamjenjeno, puno kondenzata, već je prednja malo zapinjala na pola puta.
 
Ako si ti spreman platiti tu cijenu servisa, smatraơ da je ta cijena OK i tebi financijski prihvatljiva ne znam ơto se uopće raspravljaơ sa ekipom.

Meni je osobno to previĆĄe (preskupi dijelovi i rad i prevelika satnica) i kada bi mi netko dao takvu ponudu bi si to sam odradio, ali isto tako razumijem da netko nema volje ili znanja zezati se sa time.

Savjet za ubuduće ti je da se raspitaĆĄ za nekog dobrog majstora u tvome kraju koji nije ovlaĆĄteni, kupiĆĄ sam dijelove i da moĆŸda to probaĆĄ odraditi na taj način jer vjerujem da ćeĆĄ proći puno jeftinije.

Vjerujem da je je Sekol stručnjak, ali ovo navedeno će ti bilo koji majstor (a da nije kreten) odraditi bez problema i nimalo loĆĄije od njega. Ali opet kaĆŸem, tvoj je novac i potroĆĄi ga kako ti misliĆĄ da je najpametnije i ne brini brigu ĆĄta drugi kaĆŸu.
 
sljedeći put ga samo pitaj jel moĆŸeĆĄ svoje ulje i djelove... npr. ja sam za Transalpa Repsol 10w40 nabavljao za oko 7€/l, filter ulja za 7,5€... par klikova, par poziva i sve se rijeĆĄi... ovo ostalo ako je tebi ok. i svima je...
 
Evo malo sam čitao britanske i njemačke forume i uglavnom su svi sloĆŸni da su honda ovlaĆĄteni izuzetno skupi. 30ak posto je skuplje servisirati nc nego GS-a u ovlaĆĄtenom. U njemačkoj je cijena za nc veliki servis 600-700 eur, gs 350-400. Tako da si veći frajer kad ideĆĄ u honda ovlaĆĄteni nego da imaĆĄ rolex. Honda je Bugatti među motorima. Zaljepit ću kopiju servisne na vizir i mogu u Monaco😆. Valjda zato ĆĄto se ne kvare pa moraju neku lovu uzeti na servisu.
Samo imaĆĄ jedan problem. Sekol nije ovlaĆĄteni honda serviser. :)