NC750 X/S DCT

Samo imaš jedan problem. Sekol nije ovlašteni honda serviser. :)
To sam shvatio. Ali bio je. Zašto više nije, ne znam. Vidim da u radioni i ispred ima 7-8 hondi. Ljudi masovno idu kod njega, valjda ima neki razlog što idu tamo usprkos skupoći.
 
IMG_2913.jpeg
IMG_2914.jpeg
IMG_2915.jpeg
IMG_2916.jpeg
IMG_2918.jpeg
IMG_2917.jpeg
 
Evo zasto ne idem vise u servise osim ako ne moram. Suzuki Bandit 1250, svi servisi radjeni u ovlastenom, pecata ko u putovnici Ukrajinca koji svaki mjesec ide u Njemacku pokupiti socijalu, a zadnji pecat star jedva pola godine. Naravno da je po njima kociona tekucina mijenjana redovno i po propisima proizvodjaca. Za mene vrijedi ona: sto ne uradim sam, racunam da nije ni napravljeno.
1718890932930.jpeg
1718890910195.jpeg
 
  • Wow
Reactions: hondimir
Evo zasto ne idem vise u servise osim ako ne moram. Suzuki Bandit 1250, svi servisi radjeni u ovlastenom, pecata ko u putovnici Ukrajinca koji svaki mjesec ide u Njemacku pokupiti socijalu, a zadnji pecat star jedva pola godine. Naravno da je po njima kociona tekucina mijenjana redovno i po propisima proizvodjaca. Za mene vrijedi ona: sto ne uradim sam, racunam da nije ni napravljeno.
View attachment 783149View attachment 783148
Gdje ti je privjesak?
 
Štelovanje ventila koji nemaju pločice 300e?
Motor kupljen sa urednom servisnom knjižicom ulje u kočnicama nikad minjano, je li ovo neko zajebavanje?🤔
 
Štelovanje ventila koji nemaju pločice 300e?
Motor kupljen sa urednom servisnom knjižicom ulje u kočnicama nikad minjano, je li ovo neko zajebavanje?🤔
Nije samo štelovanje nego komplet servis sa pregledom ventila.
 
Dobro, to ne bih ni ja nikome ispod 300€ radio. To je ok cijena. Nadam se da nece samo upisati da je radio jer sam vec i takvih slucajeva vidjao.
 
Dobro, to ne bih ni ja nikome ispod 300€ radio. To je ok cijena. Nadam se da nece samo upisati da je radio jer sam vec i takvih slucajeva vidjao.
Mogao mi je komotno podvaliti i reći da je sad to napravio, ja ne znam ni šta je štelanje ventila ni zašto se to radi.
 
Dobro, to ne bih ni ja nikome ispod 300€ radio. To je ok cijena. Nadam se da nece samo upisati da je radio jer sam vec i takvih slucajeva vidjao.
To nije veliki posal, drugo su motori kojima se mijenjaju pločice na ovom motoru ih nema, znači samo se skine poklopac ventila i šteluju ventili kao kod "fiće" nema skidanja bregastih ni pločica, mjerni listići i dva ključa.
 
Vraže je kupio motocikl koji je stajao 10 godina.
To ti iskreno kaže dugogodišnji šerafdžija motocikla.
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Ja kad uđem u ovlašteni saloon.
Bilo čega, dal bmw, još su bmw najjeftiniji.
Ktm, ducati, honda, pogledaš poslovni prostor, od poda do rasvjete, pa nemre ti on radit (u austriji) ispod 150 eura sat.
 
To nije veliki posal, drugo su motori kojima se mijenjaju pločice na ovom motoru ih nema, znači samo se skine poklopac ventila i šteluju ventili kao kod "fiće" nema skidanja bregastih ni pločica, mjerni listići i dva ključa.
Da, radio sam vec na par komada, al svejedno ako ce mu to raditi u sklopu servisa, ima sve skupa par sati posla i nesto materijala. Ako mu je za ovo gore uzeo skoro 600€, taj naredni servis nije bezobrazna cijena.
 
IMO za ove poslove bi mu bilo dosta i 3 sata posla i realno bi bilo 50 eura po satu *toliko je sat u yamahi ovlastenom.
A sad , ako si ti zadovoljan s napravljenim poslom to je najbitnije - drugi put trazi neki popust reci gladna zena djeca honda sve uzme i to je to. :mrgreen:
 
🤣🤣🤣🤣
Mene više čudi što tu nisu dvije kvačice na toj stavci jer dct ustvari znači da ima dva kvačila pa shodno tome ima i dvije sajle. Evo ima video o štelanju sajli kvačila na dct-u:

 
  • Haha
Reactions: Marin0