NC750 X/S DCT

pozdrav ekipa..
fan sam nc-a otkad je izaso i mozda jednom i zajasim.. dotad vozim drugu hondu..

zanima me jedna stvar, kolko vas zivcira dizanje sica za tankanje? jel bi volili da je izvuceno na stranu kao kod BMW-a.. a time bi dobili jos bar 1-2L
 
Satelis said:
Pozdrav za komsije iz Beograda, zovem se Darko, nadam se dobroj razmeni iskustva.
2016 krajem Maj stize NC i do sada sam presao nesto sitno preko 55.000km.

Mnoge promene sam uradio do sada, potrosio sam dosta para i zivaca ne bi li je skockao po meri.

Izmene su sledece, krenimo od prednjeg tocka:
- trakice na felnama
- stitinici amortizera
- produzetak blatobrana
- stitnik izduvne grane
- stitnik hladnjaka
- Puig vizir
- podizac vizira (50mm)
- nosac navigacije + navigacija
- alarm
- Led maglenke
- Koso grejaci ruku
- SW Motech stitnici ruku + prosirenje
- Crash bar
- Tank pad
- Givi tank torba
- USB 12V uticnica sa citanjem napona
- Led migavci + zvucni signal
- Pro-oiler podmazivac lanca
- podizac kormana
- Eleminisao sam katalizator + LeoVince Nero izduv
- Grejac sedista + preradjeno sediste (poboljsana udobnost kao i promenjen dezen)
- prosirenje bocne noge
- SW Motech centralni stender
- prikljucak za grejace nogu
- originalna sva tri kofera sa nosacima
- blicer stop svetla
- zadnji blatobran (stiti amortizer)
- zadnji blatobran - dodatak kao GS sto ima

Pozdrav. Lipo si je uredija, svaka čast.
 
giantMC said:
pozdrav ekipa..
fan sam nc-a otkad je izaso i mozda jednom i zajasim.. dotad vozim drugu hondu..

zanima me jedna stvar, kolko vas zivcira dizanje sica za tankanje? jel bi volili da je izvuceno na stranu kao kod BMW-a.. a time bi dobili jos bar 1-2L
Koncept mi je ok. To sto je skriveno i sto se sjedalo dize, nije bed.
Veci je problem ako stavis putnu torbu pa ju moras skidati...

Mene vise smeta pozicija uljevnog mjesta, zna biti nezgodno postaviti pistolj kod tankanja.

Gledao sam, spremnik ima kuglast oblik s gornje strane i kada pistolj stane s punjenjem, ostaje jos prostora cca litra.... mozda su to mogli rijesiti i malo bolje....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
bbking said:
Da, vec dulje se prica o Mini Africi. Ideja mi se jako svidja.

Moglo bi se opet dizajnom vratiti na koncept Africe/Transalpa.
Premda nisam primjetio veliku razliku u voznji, mislim da se na nc700x/750x trebao zadrzati koncept veceg prednjeg kotaca, barem 18 cola.

Pitanje je koja ce na kraju biti cijena. Ovo sa nc serijom je ok.
Ne bi smjela nikako biti veca od Yamahe Tenere 700 (po meni direktan konkurent) ali na istoj razini kvalitete Honde (jako sam uporedjivao ova 2 modela kad sam kupovao motor)... dct je prevagnuo :)

Nadam se da ce i sa opremom biti izdasniji.

Ovo sa preinakama na nc-u je zna biti skupo, istina, kada se zaigramo.

Gledam po sebi, na manje od pola puta sam, a do sada je na dodatke otislo 700-800 eur (zastita kartera, prosirenje stope nozice, stitnici za ruke, zadnji unutarnji blatobran, slideri, zastitni cijevni okvir...)...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
davos said:
Da, vec dulje se prica o Mini Africi. Ideja mi se jako svidja.

Moglo bi se opet dizajnom vratiti na koncept Africe/Transalpa.
Premda nisam primjetio veliku razliku u voznji, mislim da se na nc700x/750x trebao zadrzati koncept veceg prednjeg kotaca, barem 18 cola.

Pitanje je koja ce na kraju biti cijena. Ovo sa nc serijom je ok.
Ne bi smjela nikako biti veca od Yamahe Tenere 700 (po meni direktan konkurent) ali na istoj razini kvalitete Honde (jako sam uporedjivao ova 2 modela kad sam kupovao motor)... dct je prevagnuo :)

Nadam se da ce i sa opremom biti izdasniji.

Ovo sa preinakama na nc-u je zna biti skupo, istina, kada se zaigramo.

Gledam po sebi, na manje od pola puta sam, a do sada je na dodatke otislo 700-800 eur (zastita kartera, prosirenje stope nozice, stitnici za ruke, zadnji unutarnji blatobran, slideri, zastitni cijevni okvir...)...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

...evo, kad već sanjamo, da se i ja pridružim, možda gospon Honda čita naš forum :mrgreen:. Imam NC750x DCT, 2014. godište. Ono što bi rado vidio je motor iste ili slične koncepcije, ali zapremine i snage na tragu Tracera 700, VStroma 650 ili Versysa 650. Dvocilindraš, s niskim težištem, možda kakav traction control i nekakvo barem osnovno podešavanje ovjesa. Zapravo, samo bih dao ovom ili motoru slične zapremine da prodiše, da ne bude više New Comuter, gdje je sve samo podređeno niskoj potrošnji. Uostalom, ni konkurencija ne troši duplo. Da mu "nabace" dodatnih 20-25 konja, to bi mi bilo super. Tada mora imati i malo bolje kočnice. Od kozmetike bolje sjedalo, podešavanje visine vjetrobrana i tft. Kotači oba 17", ili prednji max 19", iako i kod konkurencije se radi samo o off road/adventure izgledu, puno manje sposobnostima. Neka CB500x bude novi New Comuter, a ovaj napravite malo jačim, ovaj proglasite novim Crossrunnerom. Bojim se jedino da bi takvo nešto kod Honde bilo puno skuplje nego od Suzukija (VStrom 650; 67tHRK), Yamahe (Tracer 700; 70tHRK) ili Kawasakija (Versys 650; 64 tHRK), pa se naš gospon Honda boji podbacivanja prodaje.
 
davos said:
Koncept mi je ok. To sto je skriveno i sto se sjedalo dize, nije bed.
Veci je problem ako stavis putnu torbu pa ju moras skidati...

Mene vise smeta pozicija uljevnog mjesta, zna biti nezgodno postaviti pistolj kod tankanja.

Gledao sam, spremnik ima kuglast oblik s gornje strane i kada pistolj stane s punjenjem, ostaje jos prostora cca litra.... mozda su to mogli rijesiti i malo bolje....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


pa dobro znaci u principu smeta i volio bi da je drukcije malo.. razmisljal sam dal se mozda isplati sam preradit taj dio da se izvuce nekak na stranu.. vjerojatno bacanje para
 
giantMC said:
pa dobro znaci u principu smeta i volio bi da je drukcije malo.. razmisljal sam dal se mozda isplati sam preradit taj dio da se izvuce nekak na stranu.. vjerojatno bacanje para
Ne isplati se. Prekomplicirano.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
davos said:
Ne isplati se. Prekomplicirano.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

a ljepo je mastati hahaha.. bumo vidli kad bum isel u zamjenu motora jel bu kakav novi model u igri.. da i nebu, ovaj motor je odlican i sigurno je medju onima koje bi razmatral za kupnju
 
Koristi li tko od vas motor za terensku vožnju, barem ponekad (ocasionally), tj. je li netko stavljao gume za to ... ?
 
hondimir said:
Koristi li tko od vas motor za terensku vožnju, barem ponekad (ocasionally), tj. je li netko stavljao gume za to ... ?
Na motoru imam Bridgestone Battlewing 502 .
Izadjem s asfalta na makadam i suhu zemlju (nisam his bio u blatu).
Za sada sve ok, nemam ptimjedbi.

Premda imam u planu uzeti Continental tkc78. Za tkc80 je problem zadnja, nema je u dimenziji...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
sanchez said:
Pozdrav. Lipo si je uredija, svaka čast.

Hvala, kostalo je dosta para i vremena.
Instalacija od dodatnih gedzeta (grejaci ruku, sedista, USB uticnica, alarm i td.....) najvise mi je pravila problema.
Iskoristio sam fabricki dzek za neke el. uredjaje ali isto tako dodao sam zaseban relej kao i kuciste sa osiguracima.



iskoristio sam prostor ispod plasticnog poklopca da sve tu spakujem




 
Reklo bi se da je sve stručno i pedantno sređeno. I ja sam skidao sve te plastike na svojoj Hondi kad sam ugrađivao maglenke. Dodatni relej je svakako neophodan a i dodatni osigurači. Imaš neko zanimljivo kućište dodatnih osigurača. Ako sam dobro uočio, ove dodatne osigurače i relej si smjestio u prostor na dnu "lažnog tanka" u kojem stoje user manual i servisna knjižica. Ja sam za utičnicu 12V odabrao jednostavnije rješenje pa sam je smjestio u prostor prtljažnika i spojio je direktno mimo kontakta. U vožnji uvijek držim otključan poklopac ali kabel mobitela ili navigacije ne smeta slobodnom zatvaranju poklopca. Htio sam imati stalnih 12V čak i kad nije dat kontakt iz praktičnih razloga jer mogu ostaviti uključen mobitel ili neki drugi uređaj da se puni u zatvorenom prtljažniku dok se na primjer na plaži kupam ili u pauzi između vožnji odmaram. 
 
Po zanimanju sam autoelektricar, od 17-te godine radim u struci (sad mi je 35 leta) pa zato tako izgleda instalacija kod mene.
Od elektricnih gedzeta na NC-u imam sledece:
- led dodatno svetlo (prekidac, stabilizator napona)




oboreno svetlo


klik na prekidac


postaje dan  :smiley:


led migavce (mora se promeniti automat migavca)




takodje sam dodao zvucni signal kad su ukljuceni


Podmazivac lanca Pro-oiler






Koso grejace ruku




Grejac u sedistu








dobro dodje da greje uz kicmu




Alarm




Uticnica 12V i citac napona




Navigacija


svoje napajanje ima


Prikljucak za grejace cipela




maltene da je neprimetan




samo se dzeknes i biras modove


Strob stop svetla




Dosta gedzeta, mnogo zica za povezivanje (skoro 3 dana rada) pa otud dodatno kuciste osiguraca jer nema veze sa fabrickom instalacijom, na akumulatoru nemam nista sem fabricke + i - kleme.

 
  • Like
Reactions: Ajdin-_-
Bravo za ove pothvate. Nadam se da će biti dovoljno struje za pogoniti sve ovo što si instalirao na motor. Meni je struka jaka struja ali se i sa slabom dobro snalazim pa na mojim brojnim prometalima na dva kotača ima dosta preinaka i dodataka kojima ih se trudim prilagoditi svojim potrebama. Međutim na Hondi nerado radim veće invazivne zahvate pa nisam stavio zvučni indikator uključenih žmigavaca kojih sam igradio jako puno na brojne skutere od pijatelja i poznanika. Strobo kontroler stop svjetla imam na dva auta i možda ga ugradim na Hondu ali ako uspijem nabaviti ili napraviti konektore tako da ne moram kidati žice originalne instalacije. Led žmigavci izgledaju fancy ali kod nas na tehničkom pregledu gledaju sve detalje a pod povećalom je sve što nije originalno i nema atest. Zanima me je li potrebna ikakva intervencija na žigavcima kad se klasične 15-wattne žarulje zamjene led žmigavcima? Nadam se da je automat žmigavaca elektronski i da nisu poput starijih elektro-mehaničkih automata kojima je brzina žmiganja ovisna o snazi žarulja.
 
Hvala momci, mnogo truda-rada-para sam ulozio u NC i ne zalim uopste, cak naprotiv bas mi je drago jer je tek sada po meri kao mi i treba.
Cekam jos neke sitnice da mi stignu koje cu ugraditi i to bi bilo to sto se prepravki tice, dosta je, sve imam sta mi treba.
Kod nas jos uvek nisu toliko rigorozni na tehnickom pregledu tako da se provlacim, dokle cu tako ne znam.

@stalker
Nema problema sto se gedzeta tice, najveci potrosaci su grejaci koje nikad ne koristim na max jer nema potrebe a tad ne povlaci tj ne trazi mnogo struje.
Ostatak elektricne druzine su mali potrosaci tako da nema brige a i Honda je to :)

Strob stop svetla se dobro pokazao, vozaci iza mene jasno vide kad kocim, bolje me primete u saobracaju.

Zvucni signal migavca je tu jer sam ranije zaboravio da iskljucim i po mom misljenju samo svetlosna lampica nije dovoljna, bolje je kad nesto pisti u usima :)
Morao sam promeniti automat migavca, ubacio sam eletronski koji radi kako ga nastelujes, ne zavisi od otpora vlakna sijalice.