drugi NC potrajao je 5.000km, nemere kvrknut
2018 ili 19 je godišta
Srdjan je odradio sedište, dosta udobnije no fabričko
stender iz MK nije dobar, vrlo malo da se ćušne napred i ode
moraće ovde Seba poradi kako bi stajao stabilno
morao sam dizalicu podmetnuti, nisam se usudio tako raditi
E sad, sta je ovde problem.....
Miroslav mi izlozi da ne može upaliti bajk, sve odradi po davanju kontakta ali neće da zavergla, već se samo čuje "tak".
Skinuo je akumulator, napunio (kaže punjač da je Ok), namontirao i opet isto, samo "tak" uradi kad se start taster pritisne.
Skinuli ga sa slepa, brzinski dajem kontakt samo da vidim/čujem šta se zbiva..... ne vidi menjač, gasim i odlazim raditi tekući posao, posle cu se pozabaviti.
U medjuvremenu stavljam za kafu tj aku da se krcka.
šta je ovde problem
Problem je do akumulatora, crkao je i ako pokazuje prihvatljive vrednosti napona.
To je samo posledica, povučen je niz stvari za sobom o kojoj cu kasnije.
Uzrok kvara je adapter (iznad baterije) napona USB utičnice koji je vezan kako ne treba, direkt na akumulator.
sad da vidimo šta kaže merenje i paljenje
Tu je situacija sledeća....
Prvo ide potrošnja struje u fazi mirovanja, to je ono kad je sve pogašeno, bajk parkiran a mi u kuci pijemo ladno pivo.
HISS (kod. paljenje) vuče do 10mA struje i to je skroz Ok jer ima modela dvotočkaša koji znaju da povuku 18mA.
HISS + USB adapter, zajedno vuku 30mA .... mnogo, nije prihvatljivo i šta to tacno znaci?
Nas akumulator je deklarisan na 205A(en) = isporuka udarne struje kad startujemo bajk.
205A je isto sto i 205.000mA struje u kofi koja je bušna na dnu i non stop curi vani 30mA.
Sad sami sračunajte koliko će struje iscureti za 1h, 1d, 5d -10d, 3-5 nedelja pa cete znati sa cim raspolažete pri narednom startovanju.
Sad da se vratim na "povučen je niz stvari sa sobom" .....
Akumulator je pokretač zabave kad zabrunda masina, pa krivina, pa milina
ali isto tako zna biti i pokretač niza sranja koje nas mogu zadesiti.
Los akumulator direktno u celo udara regler-namotaj, zatim frajlauf kao i ECU (motor, abs).
Konkretno u ovom slučaju frajlauf je načet, grublji zvuk proizvodi tako da se nazad ne može ici. Pojačavaće se vremenom, za sad ništa strasno ali u nekom momentu moraće se zameniti jer kad on krene da se raspada, znajte da cete imati metalne opiljke u motoru/ulju.