NC750 X/S DCT

Prvi utisci, nije loše po gradu, vidjet ću na duže kad uhvatim vremena.
IMG_2919.jpeg
IMG_2920.jpeg
 
A podmazivanje lanca?

Ne znam za te servise, ja sam Transalpa servisira u Ogija u ST, vrhunski meštar za Honde, mislim da je cak i ovlasteni jer ljudi dovoze nove Honde u njega na servis. I uvik je bilo da ja nabavin djelove, a on odradi... Ura mu je 40e i vozi. Zadovoljan on, zadovoljan ja. U Šage san jedan put uša i odma izaša.
U Šage ne valja što? Moja polovna AT je kod njega imala skoro sve pečate, samo prva dva id DE.
 
Nisu u pitanju tu pečati, nego to sitničarenja na pizdarijama... ako sam ja nabavio tu jebenu sajlu kvačila originalnu za 50€, i u roku od 5 dana ju dobija doma, što mu treba to sitničarenje i na kraju krajeva varanje... jer nije on meni đaba dava tu saju, nego ono 40€ laganih, pa ono "skrati malo, odlično će to bit"... a lika srca ti isusova...
da se razumimo, meni u šage nijedan motor nije bija ni minute na servisu, ne mogu ja reć nevalja ovo ono... al ovo je detalj kojim je zatvorija vrata šta se tiče mene...
 
Nisu u pitanju tu pečati, nego to sitničarenja na pizdarijama... ako sam ja nabavio tu jebenu sajlu kvačila originalnu za 50€, i u roku od 5 dana ju dobija doma, što mu treba to sitničarenje i na kraju krajeva varanje... jer nije on meni đaba dava tu saju, nego ono 40€ laganih, pa ono "skrati malo, odlično će to bit"... a lika srca ti isusova...
da se razumimo, meni u šage nijedan motor nije bija ni minute na servisu, ne mogu ja reć nevalja ovo ono... al ovo je detalj kojim je zatvorija vrata šta se tiče mene...
Pravi majstor mora biti snalažljiv.
 
Jos mu dam part number... I on mene uvjerava...

Odem i narucim u ducanu iz Austrije dođe tocno sto sam trebao dobit za 5 dana...

Pricamo o ovlastenom, sa pecatom itd itd...

Nije to snalazljivost nego ga boli kurac za neke kupce... Nemogu rec da je tako za sve,al ja tamo vise neidem niti vidu uzest.
 
Zato je Sekol prestao biti ovlaśteni, da ga ne stavljaju u isti koš sa takvima.
Nije samo Sekol, ima i kod nas koji je bio ovlasten pa unazad nesto godina vise nije htjeo, a i dalje radi Honde, evo moja ima 10 godina , a nije vidila drugoga majstora
 
i što kaže srećko....
meni skoro 100000km i neće iz principa da provjeri ventile....
nema potrebe kaže.....
pretrnem kad uzme čekić i komad cijevi da nešto uglavi....
ponekad malo fušari, ali zna posal... honda ne staje....
 
i što kaže srećko....
meni skoro 100000km i neće iz principa da provjeri ventile....
nema potrebe kaže.....
pretrnem kad uzme čekić i komad cijevi da nešto uglavi....
ponekad malo fušari, ali zna posal... honda ne staje....
Ja san dobro preko 100... samo da ne zapamti niko, morat cu sat promijenit 🤣 da lakse prodam, a ne prodajem, honda je to
 
Ako nekog zanima, NC ide kao munja nakon servisa, zbog prije evidentno zaštopanog filtera zraka i nepražnjenja tog nekog crijeva oduška uljnih para. Kočenje nakon čišćenja sistema i zamjene ulja je brutalno. Razlika je osjetna i kod ubrzanja i kod kočenja. Motor je odličan, toplo preporučujem NC750x dct svim početnicima poput mene. Onaj jastuk što sam stavio na sjedalo je 4/5, funkcionira dobro ali bilo bi bolje da je skrojen po sjedalu, ali ostavljam ga gore.
 
Moram napisati jos nesto na temu ovlastenih servisa...
Zove me nedavno lik koji je od mene kupio Versysa 1000 prije 7-8 mjeseci i prica mida mu Versys izbaciva svakih parsto km gresku i onda mu blinkaju ABS i KTRC i ne ide preko 7000 obrtaja. Kaze stoji mu motor vec mjesec dana u servisu, vec je 600€ u minusu i sad traze 3500€ za kompletnu usisnu klapnu jer im dijagnostika pokazuje da je problem u njoj. Pita lik, jer zna da ja sam sebi sve radim, da li znam sta bi moglo biti.
Pitam ga da li je prao motor visokotlacnim, kaze jeste. Kazem mu da digne tank i okolne plastike, raskopca sve konektore, naprska kontakt sprejom, ispuse pa nasprica WD-om i da onda proba.
Evo zove lik maloprije, zahvaljiva se do neba! Napravio kako sam mu rekao, usput promijenio filter zraka i svjecice koje mu ovlasteni na zadnjem servisu naravno nije promijenio iako su ih uredno naplatili i evo vec 2000km vozi bez greske!
E sad vi meni recite sta je tim ljudima koji tamo rade u glavi uopce? Rade li to namjerno ili jednostavno slijepo slijede servisne procedure bez da ukljuce mozak?
 
  • Angry
Reactions: roberto
Pitam ga da li je prao motor visokotlacnim, kaze jeste. Kazem mu da digne tank i okolne plastike, raskopca sve konektore, naprska kontakt sprejom, ispuse pa nasprica WD-om i da onda proba.
taman mislim ovih dana prat svoga versysa... znači nije dobro miniwashem prati... hm... krasno...
transalpa sam moga u more ubacit i izvadti vanka i vozit odma dalje...
miniwashem pran najmanje 4-5 puta godišnje, samo pobriši, osuši i vozi dalje...
 
Ja taj visokotlacni izbjegavam sa svakim motorom. Ako bas moram, onda sa barem metar udaljenosti.
 
Moram napisati jos nesto na temu ovlastenih servisa...
Zove me nedavno lik koji je od mene kupio Versysa 1000 prije 7-8 mjeseci i prica mida mu Versys izbaciva svakih parsto km gresku i onda mu blinkaju ABS i KTRC i ne ide preko 7000 obrtaja. Kaze stoji mu motor vec mjesec dana u servisu, vec je 600€ u minusu i sad traze 3500€ za kompletnu usisnu klapnu jer im dijagnostika pokazuje da je problem u njoj. Pita lik, jer zna da ja sam sebi sve radim, da li znam sta bi moglo biti.
Pitam ga da li je prao motor visokotlacnim, kaze jeste. Kazem mu da digne tank i okolne plastike, raskopca sve konektore, naprska kontakt sprejom, ispuse pa nasprica WD-om i da onda proba.
Evo zove lik maloprije, zahvaljiva se do neba! Napravio kako sam mu rekao, usput promijenio filter zraka i svjecice koje mu ovlasteni na zadnjem servisu naravno nije promijenio iako su ih uredno naplatili i evo vec 2000km vozi bez greske!
E sad vi meni recite sta je tim ljudima koji tamo rade u glavi uopce? Rade li to namjerno ili jednostavno slijepo slijede servisne procedure bez da ukljuce mozak?
Bitno je da ima ispecatiranu servisnu 🤣
 
  • Haha
Reactions: GašoNC and WraGG
Dvije kante, u jednoj voda sa samponom, u drugoj cista voda i polako spuzvom rucno. Nakon toga prebrisem krpom od mikrofibre, pa predjem nekim quick detailerom. Ne vozim enduro i izbjegavam voziti po kisi, pa mi je to sasvim dovoljno.
Osim toga, i ako ne perem visokotlacnim, jednom godisnje sve rastavim i tretiram sve el. spojeve WD-om ili nekim drugim sprejom za tu namjenu.
 
  • Like
Reactions: roberto