To mi Sekol nije stavio brtvu čepa kartera nogare 🤣jel zapeče kad prneš?
curi ti ulje iz nogare
U Šage ne valja što? Moja polovna AT je kod njega imala skoro sve pečate, samo prva dva id DE.A podmazivanje lanca?
Ne znam za te servise, ja sam Transalpa servisira u Ogija u ST, vrhunski meštar za Honde, mislim da je cak i ovlasteni jer ljudi dovoze nove Honde u njega na servis. I uvik je bilo da ja nabavin djelove, a on odradi... Ura mu je 40e i vozi. Zadovoljan on, zadovoljan ja. U Šage san jedan put uša i odma izaša.
naručio original sajlu kvačila za TA700, on meni kaže evo stigla ti je sajla, i daje mi za TA650... i onda na moj upit "al ovo nije za TA700", on kaže "ma to se malo skrati i bit će to dobro". momentalno je bilo hvala lipa, čelom nazad i adio.U Šage ne valja što? Moja polovna AT je kod njega imala skoro sve pečate, samo prva dva id DE.
Pravi majstor mora biti snalažljiv.Nisu u pitanju tu pečati, nego to sitničarenja na pizdarijama... ako sam ja nabavio tu jebenu sajlu kvačila originalnu za 50€, i u roku od 5 dana ju dobija doma, što mu treba to sitničarenje i na kraju krajeva varanje... jer nije on meni đaba dava tu saju, nego ono 40€ laganih, pa ono "skrati malo, odlično će to bit"... a lika srca ti isusova...
da se razumimo, meni u šage nijedan motor nije bija ni minute na servisu, ne mogu ja reć nevalja ovo ono... al ovo je detalj kojim je zatvorija vrata šta se tiče mene...
Nije samo Sekol, ima i kod nas koji je bio ovlasten pa unazad nesto godina vise nije htjeo, a i dalje radi Honde, evo moja ima 10 godina , a nije vidila drugoga majstoraZato je Sekol prestao biti ovlaśteni, da ga ne stavljaju u isti koš sa takvima.
Ja san dobro preko 100... samo da ne zapamti niko, morat cu sat promijenit 🤣 da lakse prodam, a ne prodajem, honda je toi što kaže srećko....
meni skoro 100000km i neće iz principa da provjeri ventile....
nema potrebe kaže.....
pretrnem kad uzme čekić i komad cijevi da nešto uglavi....
ponekad malo fušari, ali zna posal... honda ne staje....
taman mislim ovih dana prat svoga versysa... znači nije dobro miniwashem prati... hm... krasno...Pitam ga da li je prao motor visokotlacnim, kaze jeste. Kazem mu da digne tank i okolne plastike, raskopca sve konektore, naprska kontakt sprejom, ispuse pa nasprica WD-om i da onda proba.
Bitno je da ima ispecatiranu servisnu 🤣Moram napisati jos nesto na temu ovlastenih servisa...
Zove me nedavno lik koji je od mene kupio Versysa 1000 prije 7-8 mjeseci i prica mida mu Versys izbaciva svakih parsto km gresku i onda mu blinkaju ABS i KTRC i ne ide preko 7000 obrtaja. Kaze stoji mu motor vec mjesec dana u servisu, vec je 600€ u minusu i sad traze 3500€ za kompletnu usisnu klapnu jer im dijagnostika pokazuje da je problem u njoj. Pita lik, jer zna da ja sam sebi sve radim, da li znam sta bi moglo biti.
Pitam ga da li je prao motor visokotlacnim, kaze jeste. Kazem mu da digne tank i okolne plastike, raskopca sve konektore, naprska kontakt sprejom, ispuse pa nasprica WD-om i da onda proba.
Evo zove lik maloprije, zahvaljiva se do neba! Napravio kako sam mu rekao, usput promijenio filter zraka i svjecice koje mu ovlasteni na zadnjem servisu naravno nije promijenio iako su ih uredno naplatili i evo vec 2000km vozi bez greske!
E sad vi meni recite sta je tim ljudima koji tamo rade u glavi uopce? Rade li to namjerno ili jednostavno slijepo slijede servisne procedure bez da ukljuce mozak?
pereš pod "normalnim" tlakom onda, sa onim vrtnim pizdarijama što se stavljaju na kraj gume (šlaufa ili kako se već to kaže)?Ja taj visokotlacni izbjegavam sa svakim motorom. Ako bas moram, onda sa barem metar udaljenosti.