nexus trokira

badja

New member
imam nexusa 250, bio na servisu prije 2000 km tj. prije nekoliko mjeseci. Često mi se događa da se zakašljava, a ponekad i ugasi na semaforu. Točim na OMW -u 100-tku.I na servisu mi nije mjenjao svjećicu jer se na 6000 km ne mjenja.

Pomoć?
Dali može biti problem u svjećici?
 
malo pretjerujem

to bolje ide je upitno

promjeni pumpu toči ga na nekoj velikoj koja ima puno prometa a ne po nekim sitnim gradskim

ak nije to ispusti svo gorivo koje je u rezervaru i natoči 95 sam da vidiš dal bu trokal

mada smo več lomili koplja s tom 100 :?
 
Ja u mog nexsusa sipam OMV 95 jer mi je dosta nemirno radio sa 100-tkom, doduše je kao malo bolje išao ali..

Eh da ne zaboravim točim na provjernoj benzi.
 
eeeeeeeee

vidite postoji nešto što se zove manual

ja sam vozio varadero i u austriji sam točio 91 jer piše u manualu da more

gorivo jeftinije motor radi bez greške

no to ne znaci da neksusu 100 paše treba pročitat manual.


baj d vej kao na 100 ide 100 kmh brže ili kaj :mrgreen:
 
95-icu toči,meni se beverly znao i gasiti od 100-tke na leru
 
100-tku tocim stalno u nexusa i nikada nisam imao nikakvih problema..a sad..dali bolje ide, mislim da su razlike stvarno jako male...
razliku koliko bolje ili sporije ide mozes osjetiti samo prilikom promjene temperature zraka (kad je zrak hladniji, bolje ide)...
 
Ma ne točim ja 100 zato da mi brže ide jer to na takvom motoru nema smisla, već zato jer su mi tak rekli, da bu mi motor "bolje" radio baš zbok tih trokiranja.
A inače točim na pumpi gdje je uvijek gužva, tak da bi trebalo bit ok.
Bojim se da je moj problem negdje u struji. Primjetio sam, da kad mi motor crkne da neće upalit dok prekidać za paljenje par puta ne proroštam gora dolje, ili dok nogar ( ovaj sa strane ) ne spustim pa dignem.
 
bilo je govora tu na forumu bas o tom problemu (prekidac) i to nedavno..potrazi
 
Ma nema sanse da se skuzi da motor bolje ide kad se koristi korivo sa 95 ili 100 oktana  :LOL:

Problem OMV 100-ke je u visokom udjelu sumpora sto nikako nije dobro...
 
Nema ti to veze sa gorivom, sam ti livaj 100tku i piči.
Može biti do svjećice, ali sumljam, to ti je struja 90%
 
To ti je prekidač bočne nogare. I meni se to događalo  pa na garanciju zamjenio i sad sve štima.
 
Tocim OMV 100 u sve sto vozim, i nemam problema. (y)
Bilo je nekoliko tema o gorivu i u ovom podforumu, koga zanima nek potrazi. (y)
Ne ocekujem bolje performanse, nego mirniji rad i kvalitetnije gorivo. :mrgreen:
A sada, dali dobivam kvalitetnije gorivo, neznam, nadam se da da. :mrgreen:
Osobno, mislim da je ovo mozda uzrok:
XUSNE said:
To ti je prekidač bočne nogare. I meni se to događalo  pa na garanciju zamjenio i sad sve štima.
(y)
 
meni je trokiral od 95ice,točil sam 100 i nikad problema.nije do toga,ziher.
 
koliko ima kilometara..?? I onako usput..kontroliraj kleme akumulatora dali su dobro stisnute.. :wink:
 
bmw m 5 said:
koliko ima kilometara..?? I onako usput..kontroliraj kleme akumulatora dali su dobro stisnute.. :wink:

Ima 8000 km.
Servis rađen na 6000 km.

Evo jutros ga upalim, dignem na nogare, odem zatvorit garažu i on odjednom gecrk. Upalim ga i radi normalno.
 
badja said:
Ima 8000 km.
Servis rađen na 6000 km.

Evo jutros ga upalim, dignem na nogare, odem zatvorit garažu i on odjednom gecrk. Upalim ga i radi normalno.

to ti je do pumpe za gorivo
probaj ga upaliti kad nije na nogarama, pričekat minutu i odmah krenuti
tada ti ne bi trebao to učiniti
 
liberty said:
to ti je do pumpe za gorivo
probaj ga upaliti kad nije na nogarama, pričekat minutu i odmah krenuti
tada ti ne bi trebao to učiniti

da, al koje veze imaju nogari sa pumpom goriva?